Siana Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Detta sa en som finns här på forumet då. -om man blandar blå och rött då blir det blött höhöhö ^^ Herre min skapare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Drog ett rätt dåligt skämt idag. Vi har inget påskris, så jag sa att jag hade löst problemet. Stoppade en spargris i en platpåse och sa att nu har jag fixat påsgris (till er som är tröga kan jag säga att påskris och påsgris låter likadant när det uttalas). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Jag och mina bröder spelade Monopol med en kusin idag och så skulle vi kolla vem som vann, och min storebror sa att han hade alla fyra stationer så han var extremt rik. Till motstånd sa min kusin såhär: "Ähh, stationer, dom har man bara till för att bajsa och urinera i". Så nu vet ni det, stationerna är inte värda nånting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Ok här e en då: Det va en på forumet som vill att alla skulle skicka denna länken till alla dom känner http://www.gtasajten.com/forum/uploads/pos...-1145113718.jpg Och alla på GTAsajten gjorde det. http://www.gtasajten.com/forum/uploads/pos...-1145113718.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Och sen var det blondinen som inte ville vara med i Big Brother. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 (redigerad) - Vet du vad som händer när man lägger en Oxfilé i blöt? - Nä - Rostbiff Stefan & Krister Redigerad 15 april, 2006 av Wolfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 1. Vad är skillnad mellan en ekorre och en bög? Svar: Båda gilalr Ollon 2. Din mamma är så fet att när hon kommer in i klassrummet så säter hos sig bredvid alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 1. Vad är skillnad mellan en ekorre och en bög? Svar: Båda gilalr Ollon 2. Din mamma är så fet att när hon kommer in i klassrummet så säter hos sig bredvid alla Skillnad? Det är väl likhet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Skillnad? Det är väl likhet? Bra iaktagelse... du gör skäl för dit namn. Du har ögon som en katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 1. Vad är skillnad mellan en ekorre och en bög? Svar: Båda gilalr Ollon 2. Din mamma är så fet att när hon kommer in i klassrummet så säter hos sig bredvid alla Du vet att tjejer gillar också ollon. Denna är lite lol, skrattade lite när jag hörde den. Din mamma är så fet så det rinner sås i hennes ådror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Doktorn till Adam - Kan du åka bil ? Adam - Nej - Ok kommer senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 "Din mamma är så fet, att när polisen kom sa dem åt henne att sluta bråka!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Din mamma är så fet att när hon solar kommer greenpeace och rullar ner henne i vattnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 "Din mamma är så fet, att när polisen kom sa dem åt henne att sluta bråka!" Vah? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Varför stoppar kvinnorna upp p-piller i näsan? För dom inte vill ha snorungar!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Varför stoppar kvinnorna upp p-piller i näsan? För dom inte vill ha snorungar!!!! Det är ju Norrmännen som gör de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Din mamma är så fet att när hon solar kommer greenpeace och rullar ner henne i vattnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 "Det var en gång 17 blondiner som ville in på en bar men man måste vara 18" jätte rolig va ? huhuhu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 "Det var en gång 17 blondiner som ville in på en bar men man måste vara 18" jätte rolig va ? huhuhu Faktiskt inte. Piss off. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Vad får man om man stoppar ner två negrer i en sovsäck? EN TWIX! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts