chiligr Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Det var en gång en korridår som var sandad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Vill ni ha dåliga skämt? läs "skratt fnatt" i kalle anka. de skämten är så dåliga och de är typ jämt samma skämt W0RD dom är så fruktansvärt usla, tyckte dom sög t.o.m när jag var typ 8 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Det var en gång en sten, som hette Sten, och han var stendöd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) (smårasistiskt skämt hoppas ingen tar illa vid sig) -Vet ni vad man ka göra om man ser sin tv sväva mitt i natten? -Nej. -Släpp ner tv:n negerjävel -Vet ni vad en kryddhandlare tjänar? -Nej. -50 kr i timjan -Vet ni vilket dkur som går sämst? -Nej. -Gårillan -Vet ni vilket djur som ser bäst? -Nej. -Sebran -Vet ni vilket djur som hatar att gå på tivoli? -Nej. -Antiloopen Så var det den då farsan frågade om Nisse kunde hjälpa honom med tepetseringen i köket. Då svarade Nisse "ta-peter". EDIT: Får ju inte glömma denna -Vart tog vägen vägen? -Vi åker på en åker åke. Redigerad 21 maj, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 -Vad är det på tv:n ikväll.? -Det vanliga en duk och en lampa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 -Vart tog vägen vägen? -Vi åker på en åker åke. Ska det inte vara: -Vart tog vägen vägen? -Jag tror att vi är ute på en åker o åker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Här kommer nångra andra smått rasistiska skämt... Hoppas ingen tar illa upp. Vad sa juden när han klev in i bilen? -Full gas! Vad skiljer en neger från en tunna skit? -Tunnan! Vad är det för skillnad mellan en basketboll och en neger? -Man får inte sparka på basketbollen! Har du hört talas om juden som körde bil? -Nej. -Han gasade ihjäl sig! Vad fick musikern som åkte fast spela för intrument? -Fängelsecello! Har du hört talas om bagaren som åt så många bullar så han blev bakfull? Varför handlade så många på Titanic? -Priserna sjönk! Några av ovanstående skämt har jag kommit på själv, dessvärre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) ... Redigerad 13 november, 2020 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Ska det inte vara: -Vart tog vägen vägen? -Jag tror att vi är ute på en åker o åker Kanske det? Men jag la till ett extra åker eftersom att det blir smått roligare då. Annars kan man dra den så här: -Vart tog vägen vägen? -Jag tog en sväng sven. -Ja, nu ser jag, vi åker ju på en åker åke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Jo Hitler satt i sin bunker så sa han : Det börjar bli kallt , släng på en jude till ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 När jag och en polare satt på en stor stenstol i 3 timmar så kom jag på denna(så dålig så min polare flabbade) -Du får 4 horor för priset av 3 -Vem e den 4:e då? -Det är en mygga,och den kan SUGA av dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Alla barnen badade utom Peter! *badum-dum-disch!* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 När jag och en polare satt på en stor stenstol i 3 timmar så kom jag på denna(så dålig så min polare flabbade) -Du får 4 horor för priset av 3 -Vem e den 4:e då? -Det är en mygga,och den kan SUGA av dig Jo den var verkligen ruskigt dålig. Du borde nog ta hem priset! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 -Vilken är Thailands Natolnal-lek är? -Vet inte. -Hela havet stormar. (notera: detta har jag hittat på själv) -Vet ni vad Thailändarna gör när dom har lekt klart? -Nej? -Dom spelar finns i sjön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 En som jag har kommit på själv, så jävla dålig. -Vad har norrmäns hjärnor för fobi? -Cellskräck. Muha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Det var två katter som satt i ett träd, då rammlade den ena ner, den andra hette åke! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Jag kan de sämsta skämten... Gwen Stefani är en bra musiker och har en skön röst. HAHAHA. Beyonce Knowles är jättesnäll mot allt och alla, och har aldrig snott nån annans beat eller snott andras texter. HAHAHA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 - Kypar'n, kan vi få ett glas rött vin? - Nej... Och sedan, min fars ordvits (bör vetas att jag ständigt rättar folk som säger "våran" istället för "vår") - Titta på vädret, Sigge, nu är det våran ute... Är inte ordvitsar roliga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 En dåli "vitts" -Det var en gång en gubbe...Har du hört den? -Nej! -Det var det som var vittsen ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Vilket djur har slappast könsorgan?` Fladder-musen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts