Jump to content

Vem kan dra de SÄMSTA skämtet?

BroDD
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 401
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

• 2 weeks later...

Jag drar upp den här härliga tråden med ett av det sämsta skämten jag har hört:

En raggare var ute och gled en kväll. Helt plötsligt fick han syn på en skitsnygg blondin och stannar och kör ner rutan. Hon stoppar in huvudet i bilen och frågar vad han vill. Då kör han upp rutan så hon fastnar med huvudet, sedan går han ut och sätter på på henne i röven. Efter detta går han in i bilen igen och säger stolt: vi raggare har våra knep Då säger blondinen Det har vi bögar också!!

Tur att man inte är raggare...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En raggare var ute och gled en kväll. Helt plötsligt fick han syn på en skitsnygg blondin och stannar och kör ner rutan. Hon stoppar in huvudet i bilen och frågar vad han vill. Då kör han upp rutan så hon fastnar med huvudet, sedan går han ut och sätter på på henne i röven. Efter detta går han in i bilen igen och säger stolt: vi raggare har våra knep Då säger blondinen Det har vi bögar också!!

Haha ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske man ska testa någon gång. Det kan fungera. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var en gång en Utomjording som kom till Jorden för att få prova partner byte för en kväll.

Utomjordingen letade runt bland alla jordbor och hittade till slut ett ganska ungt par.

Han sade

var hälsad jag kommer från yttre rymden för att vilja ha ett partner byte här på jorden för en kväll men bara om det går bra för dig och din flickvän så?

Ja då sa jordbon.

Utomjordingen drog iväg med killens flickvän och sa till henne "om du slickar mig i örat så får jag mycket större kuk"

Dagen efter frågade Jordbon om det hade gått bra med tjejen.

- Jadå det har gått jätte bra, för dig då? sa utomjordingen

- jodå det har väl gått sådär, men din flickvän har legat och slickat mig i örat hela tiden :S sa jordbon

Hoppas ni fattar, lite svårt att dra den såhär

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En sak jag tänkte på. Varför säger man: Fy fan vad dålig! När man börjar gapflabba åt en vits?  ;)

För att den var så dålig att det i sig blev kul, inte skämtet, utan för att det var dåligt..

edit: Piloten och hans andrepilot hade av misstag glömt mikrofonen på, så att alla i kabinen kunde höra vad de sa:

- Nu skulle det sitta fint med en kopp kaffe och en avsugning, sa piloten.

Sekunden senare så gick en flygvärdinna genom kabinen för att säga att de glömt mikrofonen på varpå en passagerare skriker:

-Hörru! Glöm inte kaffet!

Redigerad av Everest
Länk till kommentar
Dela på andra sidor