ZcruweN Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Vad är det för skillnad på en mygga och en blondin? Myggan slutar suga när man slår den. För den som inte fattar tänk efter en liten stund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Nu har ja kommit på den bästa vitsen...... hahaha Här kommer den Enjoy! ::: -Vet du vad det bästa är?? -Nej -Leksaker från BR HAHAHAHAHAHHAhAHaHAHA // Bubba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Denna är sjuk och dålig. Vad är det för likhet mellan en jude och ett bildäck? Båda skriker när man gasar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 -Vet du varför man kallar de svarta för negrer? -Nej? -Ordet "neger" kommer från det spanska ordet "negro" som betyder svart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Årets bästa vits! Godfathers signatur är snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 (redigerad) Nu har ja kommit på den bästa vitsen...... hahaha Här kommer den Enjoy! ::: -Vet du vad det bästa är?? -Nej -Leksaker från BR HAHAHAHAHAHHAhAHaHAHA // Bubba Hahahahaha vet faktist inte varför jag skratta så mycket EDIT: en till Vad är det som börjar på P och slutar på T? ...... PASTEJKÖKET Redigerad 25 mars, 2006 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Det var som när Kurt var ute och körde bil. Då blev han stannad av polisen. - Körkort, sa polisen, och då körde Kurt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 - Vad är det som börjar på K, slutar på K som man kan stoppa in i något som börjar på F och slutar på A? - Fy fan, du är pervers! - Vad? Vad är det för fel på kork i flaska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Det var en bonde som hade en häst som var ledsen och inte vill arbeta. Bonden utlyste en belöning på en skön tusin för den som kunde få hästen glad. Folk kom från öst och väst för att försöka få tusenlappen, m en ingen lyckades. Men så en dag så kom en man och han viskade nåt i hästens öra (Och han viskade inget på turkiska) och hästen började flabba, riktigt rejält, så jävla onormalt, det var den fabbigaste hästen nån hade sett. Mannen fick sin tusing och bonden vart nöjd. Men efter ett halv år så vart det så jävla irriterande att hästen flabba så han utlyste några tusingar till den som kunde få den att sluta. Samma som förut så kom det folk land och rike för att få pengarna. Men ingen lyckades, men så kom ni vet vem, just det, mannen. Han bad om att få ta med sig hästen bakom stallet och bonden gick med på det. När dom kom tillbaka hade hästen slutat flabba och var häpen istället. -Vad har du gjort med den? frågade bonden. -Första gången så sa jag att jag hade större kuk än vad han har, och nu så visade jag den, svarade han. Jag vet att jag suger på att berätta saker, och den är gammal, jag fick den berättad av min kompis när vi var typ sju år, men den är så usel så d en måste vara med här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 - Vad är det som börjar på K, slutar på K som man kan stoppa in i något som börjar på F och slutar på A? - Fy fan, du är pervers! - Vad? Vad är det för fel på kork i flaska? Hahahaha! Alla barnen svor utom Pär för han svär inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Å så var'e mannen som kasta' iväg klockan för å se tid'n flyga iväg! Det pågår en tävling i pimpelfiske mellan några svenskar och några norrmän. Svenskarna drar upp den ena fisken efter den andra, så norrmännen skickar ut en spion för att ta reda på hur de gör. När han kommer tillbaka säger han förvånat: "De har borrat hål i isen?!" Det var en gång och den var sandad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 (redigerad) Hoppas ingen tar illa upp. Vet du hur man får in 100 somalier i en bil? Man kastar in en brödbit. Hur har man ihjäl 200 somalier? kasta en bulle utför ett stup. Hur slår man ut tänderna på ett somalia-barn? Rita en bulle på en sten. Hur många judar får du plats med i en bil? - 55, 3 i baksätet, 2 i framsätet och 50 i askkoppen EDIT: Tog bort de värsta Redigerad 26 mars, 2006 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 - Vad kallar man ett norskt skelett i en garderob? - Ingen aning? - Förra årets kurragömma-vinnare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 *text* Jag tar inte illa upp,men jag tror det där räknas som Rasistiskt/stötande matrial. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Det var som när Kurt var ute och körde bil. Då blev han stannad av polisen. - Körkort, sa polisen, och då körde Kurt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Hoppas ingen tar illa upp. Vet du hur man får in 100 somalier i en bil? Man kastar in en brödbit. Hur har man ihjäl 200 somalier? kasta en bulle utför ett stup. Hur slår man ut tänderna på ett somalia-barn? Rita en bulle på en sten. Hur många judar får du plats med i en bil? - 55, 3 i baksätet, 2 i framsätet och 50 i askkoppen EDIT: Tog bort de värsta Snälla skicka dom genom PM! Jag ber dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Dagens: Vad är det för skillnad mellan ett djur och pungdjur? Pungdjuret är det enda djur som målar naturen vit med sin egna kraft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Vad är det som är långt, svart och luktar illa? -Kön till a-kassan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 VET DU VAD SOM HÄNDER OM MAN !! Hyr film , och beställer Pizza ? Inget !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 - Vad är det för likhet mellan en slaktare och en mygga? - Av båda får man skin(k)låda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts