Cyper Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Kliande, svettig pung med lukt av stripsmeny med mycket dressing. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Det var två katter som satt i ett träd, då rammlade den ena ner, den andra hette åke! skäms över att jag skratta åt den... -Hur många snuskiga, äckliga apor krävs det för att byta en glödlampa? -En för att byta lampan och två för att kasta bajs på varandra. Från Family Guy -Vad gjorde sköldpaddan när han såg gorillan? -Han apa efter!!!!!!! Kom inte på nåt sämre för tillfället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Vill du höra en läskig historia? Fanta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 -Vet du hur man säger korridor på kinesiska? -Nej -Lång trång gång Vill också dra en kinahistoria. Hörde den av en turisguide i Turkiet. Det var en gång ett kinesiskt par som precis hade gift sig. Dagen efter fick dem deras första barn, han hade sneda ögon, gul hy och platt näsa, alltså som en kines ska se ut. Dom döpte honom till Tjang-Tjing-Tjong. Dagen efter fick dem ett till barn, även han såg typiskt kinesisk ut, han döpte dom till Jang-Jing-Jong. Dagen efter detta fick dem deras tredje barn, till skillnad från deras andra barn så var han vithyad, hade blåa ögon och blont hår. Dom döpte honom till Sam-Ting-Wrong (eller ja, Something Wrong, roligare om man får den berättad för sig istället för skriven ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Alla barnen hette viktor förutom emil för han hette dennis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Alla barnen hette viktor förutom emil för han hette dennis. Hahahaaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Vill också dra en kinahistoria. Hörde den av en turisguide i Turkiet. Det var en gång ett kinesiskt par som precis hade gift sig. Dagen efter fick dem deras första barn, han hade sneda ögon, gul hy och platt näsa, alltså som en kines ska se ut. Dom döpte honom till Tjang-Tjing-Tjong. Dagen efter fick dem ett till barn, även han såg typiskt kinesisk ut, han döpte dom till Jang-Jing-Jong. Dagen efter detta fick dem deras tredje barn, till skillnad från deras andra barn så var han vithyad, hade blåa ögon och blont hår. Dom döpte honom till Sam-Ting-Wrong (eller ja, Something Wrong, roligare om man får den berättad för sig istället för skriven ) Haha, den var fan bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Jag kan dra en kass men sann! Hur många gitarrister behövs det för att byta en glödlampa? -20. En som gör det och 19 andra som säger att dom kan göra det bättre själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Q: Vad ska man göra om det är kallt i Matematik-salen? A: Ställa sig i hörnet, där är det ju 90 grader! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Lol. Coach, me was only kiddin'. Ok, sorry förstår mig inte på ironi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Bättre en bajsklump I I skogen än tio i boeg'en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Orkar inte läsa igenom 14 sidor och vet därför inte om denna goding är dragen: HELVETE! tror ni inte att jag glömde bort den precis när jag skulle skriva? se inte det här som spam.. jag editerar när jag kommer ihåg den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Två kor stod och betade på ängen, fattar ni poängen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Ett telefonsamtal: Hejsan det var från Ulriks Skogshuggeri här, vi skulle ta ner nåra träd i er trädgård. Kvinnan i andra luren: Nämen vi ska inte ta ner några träd här! Ulrik:Nää då, det fixar vi, Hej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 ... här är en riktigt dålig. Det var en gång en isbjörn utan ben, en gång gick han! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Q: Vad ska man göra om det är kallt i Matematik-salen? A: Ställa sig i hörnet, där är det ju 90 grader! Funkar inte lika bra utan Erik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 skäms över att jag skratta åt den... -Hur många snuskiga, äckliga apor krävs det för att byta en glödlampa? -En för att byta lampan och två för att kasta bajs på varandra. Från Family Guy -Vad gjorde sköldpaddan när han såg gorillan? -Han apa efter!!!!!!! Kom inte på nåt sämre för tillfället Han säger väll feces? Eller har jag fel i skallen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Funkar fint som busringning -Går ditt kylskåp? -Ja det tror jag nog - MEN LÅS FAST DET DÅ!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 -Hur många snuskiga, äckliga apor krävs det för att byta en glödlampa? -En för att byta lampan och två för att kasta bajs på varandra. Från Family Guy Helt klart sämst hittils, garvade i 2 min för att den var så jävla dålig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Alla barnen hette viktor förutom emil för han hette dennis. Garvade åt den wtf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts