Siana Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 -Vet du hur man säger korridor på kinesiska? -Nej -Lång trång gång Nej, man säger "Oh Long John". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Dum och Ingen var ute och rodde. Ingen ramlade i sjön och Dum ringde genast 112. "Ingen har ramlat i sjön!", skrek han! "Jaha? Det var väl bra" "Nej, du förstår inte, Ingen har ramlat i sjön!", skrek han igen "Är du dum eller?" "Ja, hur visste du det?" Sämsta jag kan komma på, äldsta också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Nej, man säger "Oh Long John". Kanske på den engelska versionen, men inte den svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Kanske på den engelska versionen, men inte den svenska. Lol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 (redigerad) En apa satt på en bar. Han köpte en öl. Bartendern bad apan betala för sin öl. Apan hade ingen växel så han gav mannen en hel hundralapp. Bartendern tänkte då skoja lite med apan och gav inte tillbaka någon växel. Apan verkade inte bry sig och drack vidare på sin öl. Bartendern blev lite nervös och skruvade på sig, plötsligt sa han "Det är inte ofta vi har apor här inne". "Nej" svarade apan, "Det är väll inte så konstigt när ni tar 100 spänn för en öl" Redigerad 20 mars, 2006 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 -Vad händer om man korsar peppar med kakor? -Nä vadå? -Pepparkakor Nä men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Det var en neger som stod vid en busshållplats. Han stod där ett tag och började känna att det knep i magen, han såg sig omkring och kunde inte se någon. Så han sket där vid hållplatsen. Nån minut senare kom bussen och när negern skulle stiga på sa busschauffören: "Ska knatten med också?". Vad är höjden av fräckhet? Jo, att skita på en negers trappa, knacka på, och säga att hans unge smälter i solen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Den här berättade ett fyllo för min brorsa när han väntade på tåget: Du har 2 A:n, 2 B:n, å 2 C:n. Ta bort A:na å sära på B:na så får du C:na. För dem som inte fattar: ...Å sära på bena så får du se henne. He... he... he... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Orkar inte läsa hela trådfan...men har ji hört om tomaterna som gick...äh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Lol? Lol. Coach, me was only kiddin'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Vem är den iskallaste killen? :'( Bobby Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Ett skämt som jag läste i en gammal Kalle-Anka tidning för några dar sen: - Nå, Filip, vad fick du för betyg på ditt matteprov? undrade pappa. - Det är väl inte så viktigt. Det viktigaste är att vi alla är friska och krya! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 (redigerad) Ett skämt som jag läste i en gammal Kalle-Anka tidning för några dar sen: - Nå, Filip, vad fick du för betyg på ditt matteprov? undrade pappa. - Det är väl inte så viktigt. Det viktigaste är att vi alla är friska och krya! Den var så dålig så den blev bra Redigerad 21 mars, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Några alla barnen historier: Alla barnen åkte flygplan förutom Gustav ...för han ramla av!!! :'( Alla barnen selade golf förutom Meg ...för hon va peg. Alla barnenvar intakt förutom Britten ...hon hade gått av på mitten. Alla barnenfick pengar av slavhandlaren utom Bengt ...det var honom de hade krängt. Alla barnen kräktes utom Gunde ...han åt allt han kunde. Alla barnen svänger i kurvan utom Matt ...han hade ingen ratt. Alla barnen hade tråkigt utom Jim ...han sniffar lim. Alla barnen syns i mörker utom Greger ...han är neger. Ähh kommer inte på nå fler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Det var en gång, och den var sandad. Ahahahahahahahahahahahahahahahahah!!!!!!!!! Lol!!! ROFL!!! Boom!!! Boom!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 (redigerad) Det var en gång, och den var sandad. Så var den inte. Like this: Det var en gång en gång som var grusad. Och en dag så blev den asfalterad. Har ni hör den om kon på ängen? -Nej. -Det är det som är poängen. = poängen = på ängen... Redigerad 21 mars, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Så var den inte. Like this: Det var en gång en gång som var grusad. Och en dag så blev den asfalterad. Har ni hör den om kon på ängen? -Nej. -Det är det som är poängen. = poängen = på ängen... ... Och din är egentligen såhär. Det var en häst på ängen; vad var poängen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skuurt Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Mike tyson var med sin svenska kompis i på deras lant ställe så råka mike trilla ner i brunne då komm den sevenska kopisan å sa hur gick det,då Svarar mike tyson JAG KAN INTE PRATA SVENSKA ! ! Lr version 2 Jag gick ju inte,jag trillade. Vad säger muhammed ali när han såg mike tyson i brunnen?Venta jag hämtar ett rep,Vad säger han när hann kommer tebax??Ojj det är för kort.?Vad säger mike tyosn när muhammed kommer tebaxs för 4000 de gången??Inget ting ..Han är död Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 ... Och din är egentligen såhär. Det var en häst på ängen; vad var poängen? Owend. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Alla barn var amerikaner utom Britt för hon var britt. Vad sa salladsåsen när mannen öppnade kylskåpet? - "Close the door, I am dressing". En anka går in i en bar och frågar: - "Har du bröd?" - "Nej." - "Har du bröd?" - "Nej!" - "Har du bröd?" - "Nej! Om du frågar det igen kommer jag hamra ihop din näbb. - "Har du spik?" - "Nej." - "Har du bröd?" En kanin går in i en bar och frågar: - "Har du morot?" - "Nej." - "Har du morot?" - "Nej!" - "Har du morot?" - "Nej! Om du frågar det igen kommer jag slå sönder dina tänder... - "Har du morot?" Bartendern slår sönder tänderna och nästa dag kommer kaninen igen och frågar: - "Har du morotjuice?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts