GiZmo Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 (redigerad) Det var två älgar som satt i ett träd och dinglade med benen.Rätt som det va landade en ubåt i trädet bredvid.Då sa ena älgen: "Han bor nog där".. Det var två oxar som gick ute på skärgården , då kom en båt och körde in på land . då sa den ena oxen . han har nog ätit pepparkakor Redigerad 20 mars, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Det fanns 3 personer på en båt. Ena hette Peter den andre Markus och den trdeje hette Jag vet inte. Markus och Peter trillar i vattnet...frågan är vem är det blev kvar i båten? Om man säger JAG VET INTE så berättar man om och om igen.... tradigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 En 10 årig pojke satt på sin säng och tänkte lite. Plötsligt kom ett tefat i i hans rum och då sa han -Det gör ingte för min mamma har en rosa tandborste... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Den här berättade ett fyllo för min brorsa när han väntade på tåget: Du har 2 A:n, 2 B:n, å 2 C:n. Ta bort A:na å sära på B:na så får du C:na. För dem som inte fattar: ...Å sära på bena så får du se henne. Nej, det ska vara "Ta bort A:na så får du C:na mellan B:na". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 (redigerad) Örat ska det vara, inte ögat. VaXXor! sluta sno mina skämt! (se andra inlägget på denna sidan) Oj sorry, har inte läst nått Lägger upp en ny då. hoppas inte den är tagen. 2 sandkorn var ute i öknen så sa den ena. - jag tror vi är omringade Redigerad 20 mars, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Egen påkommen : Vad säger bonden till sin ko efter att han har mjölkat den? "Thank you for your KO-Operation" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Egen påkommen : Vad säger bonden till sin ko efter att han har mjölkat den? "Thank you for your KO-Operation" Ha! Klockren ju! Du kan improvisera du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Det var en gång en norrman som åt en bulle...sen dog han. HAHAHHAH AHA Denna topicen är skum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Okej, here we go: äh fan jag kommer inte på nån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Lilla Lisa duschar med sin mamma och ser då någonting konstigt. Hon pekar på sin moders bröst och frågar: - Vad är det? - Det är bröst. - När får jag såna? - När du blir äldre Nästa dag duschar Lisa med sin pappa och ser något ännu mer konstigt, hon pekar på det konstiga och frågar: - Vad är det? - Det är en kuk. - När får jag en sån? - På fredag när mamma åker bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 (redigerad) Lilla Lisa duschar med sin mamma och ser då någonting konstigt. Hon pekar på sin moders bröst och frågar: - Vad är det? - Det är bröst. - När får jag såna? - När du blir äldre Nästa dag duschar Lisa med sin pappa och ser något ännu mer konstigt, hon pekar på det konstiga och frågar: - Vad är det? - Det är en kuk. - När får jag en sån? - På fredag när mamma åker bort. Wtf dude... Redigerad 20 mars, 2006 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Barnbarnet och mormorn var i duschen, barnbarnet Lisa pekar på mormors fitta och frågar vad det är - jodu, det är en grävling, Lisa - Jahapp, säger Lisa. Sedan duschar hon med mamman sin, pekar på fittan och säger: - Mormor sa att det där var en Grävling, fast på mormors borde den vara död för då hängde tungan utanför. HEHAHEHAHEA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Lol, alla skämt här är så dåliga så dom blir bra. Alla barnen var modiga förutom Fredd, för han var redd. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Medge att mitt skämt var bäst (aka sämst)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Alla barnen klättrade i träd förutom Oskar, för han hade ingen cykel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Alla barn hade glasögon förutom jens för han hade en rosa cykel med många lampor och finesser som han inte använde, och en dag cyklade han hem till sin farmor som stog i duschen och sa hej sen slutade den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 (redigerad) Det var en gång........ och den var sandad hahahahaaha och. hur tar man död på femtio flugor i en smäll? - slår en spade i huvudet på en somalier. Redigerad 20 mars, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 -Vet du hur man säger korridor på kinesiska? -Nej -Lång trång gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Det var en gång världens vigaste man, som kröp in i arslet och försvann... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Lilla Lisa duschar med sin mamma och ser då någonting konstigt. Hon pekar på sin moders bröst och frågar: - Vad är det? - Det är bröst. - När får jag såna? - När du blir äldre Nästa dag duschar Lisa med sin pappa och ser något ännu mer konstigt, hon pekar på det konstiga och frågar: - Vad är det? - Det är en kuk. - När får jag en sån? - På fredag när mamma åker bort. Haha..that was harsh man! wtf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts