Jazz Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Akta er! Ni står på jorden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Det var en gång 2 elefanter som var ute och flög. Tyvärr ramlade en elefant ner, men det gjorde inget, för Ulf på ICA gillar bullar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Vitsar utan poäng är BÄST! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Vitsar utan poäng är BÄST! Yeah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Två lingon satt på en brygga...plupp plupp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Morfars stående skämt: - Ja, det är ett fel som är trasigt. - Kom nu eller med detsamma! Kommer inte på fler just nu men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Morfars stående skämt: - Ja, det är ett fel som är trasigt. - Kom nu eller med detsamma! Kommer inte på fler just nu men... Fattar inte XD -Vet ni vad brunetternas parningsrop är? -Nej? -"Nu har alla blondiner gått hem" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 2 älgar va ute och flög. plötsligt rammla den ena ner, men de gjorde inget för hans pappa hade en korvkiosk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Jag är inte rasist, jag är pianist. Jag trycker ner både svarta och vita. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Fattar inte XD -Vet ni vad brunetternas parningsrop är? -Nej? -"Nu har alla blondiner gått hem" Sorry gjorde det lite otydligt. Det va 2 citat, har inget med varandra att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 (redigerad) Har säkert nämnts förut, men jag orkar inte kolla igenom tråden, så jag drar den ändå. Det här är min favorit inom dåliga "skämt". Två älgar var ute och flög. Då sa den ena: - Du har en bulle i ögat. - Va? -Du har en bulle i ögat. -VA? -DU HAR EN BULLE I ÖGAT! - VA? JAG HÖR INGET FÖR JAG HAR EN BULLE I ÖGAT. http://img112.imageshack.us/img112/9845/ermm28ve.gif Redigerad 20 mars, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Jag är inte rasist, jag är pianist. Jag trycker ner både svarta och vita. Eh. Häll upp lite vatten åt mig, tack. Vattnet är slut, tyvärr. Men vatten har sig själv. Lol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Vad är det för skillnad på en get? Den kan varken cykla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Vill du höra nåt komiskt? Mu. Kom på det själv faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Två morötter var ute och flög, då sa den ene: - "Akta helikoptern!" - "Vilken heliko-chop-chop-chop" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Har säkert nämnts förut, men jag orkar inte kolla igenom tråden, så jag drar den ändå. Det här är min favorit inom dåliga "skämt". Två älgar var ute och flög. Då sa den ena: - Du har en bulle i ögat. - Va? -Du har en bulle i ögat. -VA? -DU HAR EN BULLE I ÖGAT! - VA? JAG HÖR INGET FÖR JAG HAR EN BULLE I ÖGAT. Örat ska det vara, inte ögat. VaXXor! sluta sno mina skämt! (se andra inlägget på denna sidan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Örat ska det vara, inte ögat. VaXXor! sluta sno mina skämt! (se andra inlägget på denna sidan) Jag har sett det en massa gånger med "ögat". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 (redigerad) Det var en gång en bajs som målade ett staket. Efter ett tag kom en annan bajs förbi och frågade ''Får jag hjälpa till''? ''Javisst.'' sa bajsen. När dom målat ett tag kom en diarre förbi och frågade ''Får jag hjälpa till?'' ''Nää, det här är bara för hårda grabbar'', sa bajsen. Vet ni varför norskar har hål i paraplyet? Svar: För att dom ska se då det slutar regna. ''Fuck off'' sa killen till tjejen. Fuck in sa tjejen. ''Har ni soppa på matsedeln?'' - Nej, jag har just torkat bort den. Redigerad 20 mars, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Örat ska det vara, inte ögat. Ska visst vara ögat, det är ju det som är poängen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Det var en neger och hans son som var på ett naken bad. Plötsligt frågar ungen om han får hålla pappan i snoppen. -Varför ska du det? Frågar pappan. -Men snälla! -Okej då, men håll dig då i närheten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts