Zack Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Det var en gång en smart norsk... Roligare blir det väl inte Hahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 [OBS]IRONI[/OBS]Snälla, varna mig inte... Alla barn var människor förutom Funnylin, han var ett jävla svin. Alla barn lekte mods förutom StellHell, han var på tok för snäll. Alla barn var svennar förutom KalleR, han var BR(=nedvärderande beteckning för brasilianare) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 [OBS]IRONI[/OBS]Snälla, varna mig inte... Alla barn var människor förutom Funnylin, han var ett jävla svin. Alla barn lekte mods förutom StellHell, han var på tok för snäll. Alla barn var svennar förutom KalleR, han var BR(=nedvärderande beteckning för brasilianare) Alla barnen mådde bra utom Xogede, för han var lite sne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 (redigerad) Alla barnen mådde bra utom Xogede, för han var lite sne. Det uttalas Xogéde! Alla barnen fick godkänt i matte utom pKz, han kunde inte mäta. EDIT: Alla barn var på lunch utom pKz, han spydde av att se andra äta! Redigerad 10 juni, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Det uttalas Xogéde! Alla barnen fick godkänt i matte utom pKz, han kunde inte mäta. Pettinist! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 (redigerad) Pettinist! Jag har ju sagt att jag skojade. Redigerad 10 juni, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Varför är skelett så dåliga på att ljuga? SVAR: De är så lätta att genomskåda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 (redigerad) Hörde den av ett fyllo på birka paradice... 2 obducenter satt å pratade i kaffeterian.. då sa den ena: Idag skar jag i en kvinna som hade en klitoris som en saltgurka. så stor? nej men så salt. trevlig obducent Redigerad 10 juni, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Hörde den av ett fyllo på birka paradice... 2 obducenter satt å pratade i kaffeterian.. då sa den ena: Idag skar jag i en kvinna som hade en klitoris som en saltgurka. så stor? nej men så salt. trevlig obducent :. :: :. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Jag har nog det dåligaste skämtet i världshistorien: Skattmasen till bonden: - Nu har du satt din sista potatis... Bonden: Blanda inte in mina potatisar i det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Jag har nog det dåligaste skämtet i världshistorien: Skattmasen till bonden: - Nu har du satt din sista potatis... Bonden: Blanda inte in mina potatisar i det här. WTG! Dra upp en 3/4 års gammal tråd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Fatar inte varför jag skrattade första gången jag hörde den här med... Vem är världens tråkigaste man? Öhman ..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Vet ni varför blondinhistorier är så korta? För att brunetter ska förstå dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 (redigerad) Vet ni varför blondinhistorier är så korta? För att brunetter ska förstå dem Fattar inte... ---------------------------------------------------------------- Mina två sämsta: 1) Det var en blondin och en brunett som var ute och gick på stranden. Plötsligt utbrister brunetten: -Åh, titta! En stackars liten död fågel! :'( -var var!? Skriker blondinen och ser upp i luften. 2) Och så var det pansarvangnen som träffade den lilla musen. -Du var mig en ynklig liten stackare. Utbrister Pansarvangnen. -Tja, jag har i alla fall inte snoppen mitt i pannan. Bullet: om man har något att tilläga i tråden så är det väl inte fel. Varför skapa en ny tråd om en befintlig finns. Redigerad 20 mars, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Fattar inte... Den som jag skrev är ju jätte-enkel att förstå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 (redigerad) Varning för "grov" humor... en björn och en kanin satt och sket då frågade björnen kaninen - har du problem med att skiten fasnar i pälsen? - näääe... sa kaninen då tog björnen kaninen och torkade sig i röven Redigerad 20 mars, 2006 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 (redigerad) Den som jag skrev är ju jätte-enkel att förstå Sorry, jag som inte läser ordentligt. Trodde det bara stod "blondiner". Inte "blondinhistorier". Brunetter är alltså korkade. Haha...ha... kul... Redigerad 20 mars, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 (redigerad) Nvm, såg fel... Redigerad 20 mars, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Ja, en tredjedel av en fjärdedel, eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 (redigerad) Den här berättade ett fyllo för min brorsa när han väntade på tåget: Du har 2 A:n, 2 B:n, å 2 C:n. Ta bort A:na å sära på B:na så får du C:na. För dem som inte fattar: ...Å sära på bena så får du se henne. Redigerad 20 mars, 2006 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts