BroDD Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 How do you keep a Blonde busy? By sticking her in a circular room, and telling her to find the corners. What did Santa Clause say to the three Blondes? Ho Ho Ho! Knock knock Who's there? Atch Atch who? Bless you Why did the golfer wear an extra pair of pants? Incase he got a hole in one! You know what? No Me neither skriv era DÅLIGA skämt här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Mitt eget skämst som jag kom på igår =) Alla barnen var fula utom Petula för hon var en äggula! Ha.. Ha.. Ha.. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Den här sa min kompis till mig för typ fyra år sen. -Vet du varför Brandbilar är röda? -Nej, svarade jag -Jo för att dom är generade när dom visar slangen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Och så var det mannen som sa att posten kommer snabbast fram med flyg, och gjorde ett pappersflygplan av sitt brev! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 21 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Den här sa min kompis till mig för typ fyra år sen. -Vet du varför Brandbilar är röda? -Nej, svarade jag -Jo för att dom är generade när dom visar slangen Hahaha.. va fan.. den va så dålig så den blev bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Detta drog JD i scrubs You know why the sceleton didn't go to the party? He had noBODY to go with Vad sa prästen när han var på en bögklubb och beställde korv? -Den smakar ju skit! Hur får man får man en blondin att skrika 2 ggr? Först knullar man henne i röven, sen torkar man av sig på gardinen Hahaha.. va fan.. den va så dålig så den blev bra håller med, jag garva...dessa brandbilar asså Redigerad 21 maj, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Vill ni ha dåliga skämt? läs "skratt fnatt" i kalle anka. de skämten är så dåliga och de är typ jämt samma skämt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Den här sa min kompis till mig för typ fyra år sen. -Vet du varför Brandbilar är röda? -Nej, svarade jag -Jo för att dom är generade när dom visar slangen Vem? Det sämsta skämtet hmm nu ska jag komma på ett. Det var en gång en kille som hade en webcamera. Den gick sönder. Han blev sur och började gråta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Vem? Kom inte du ihåg Robert när vi åkte bussen till lägret i trean typ Vem annars om inte Robert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 I början av detta läsår(2004/2005), så skrattade en tjej åt ett "skämt". En elev satt och käkade äpple när vi skulle sluta, och hon glodde bara på honom och skrattade. Hon kunde inte sluta, hon bara garvade när hon glodde på honom som käkade äpple. Förklaringen blev väl den att hon gick på droger. =) Räknas det som ett skämt att han käkade äpple då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Ett skratt fnatt skämt Varför tvättar sig älgen För att den vill bli ren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Ett skratt fnatt skämt Varför tvättar sig älgen För att den vill bli ren Kommer ihåg denna sedan några år tillbaka. Mjölken går ut imorgon, Ja men lås in den då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Varför flyger fåglarna söderut på hösten? För att det är för långt att gå Rätt så gammal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Ett skratt fnatt skämt Varför tvättar sig älgen För att den vill bli ren Men bara när det är älgsäsong, ju! Ett annat dåligt skämt som min rasistvän drog för mig är Vad är det som skiljer människan från djuren? Angeredsbron!! Jag ville nästan slå till henne, men det var så kul för hon fattade inte att vi bor på det hon kallade "djursidan". Suck... dessa jäkla smygrasister... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Ett skrattfnatt skäm ja läste i Kalle Anka för något år sedan: Jaså! Herr sjöman har seglat över hela jorden försår ja. Nej jorden är faktist det enda ja inte seglat över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Vill ni ha dåliga skämt? läs "skratt fnatt" i kalle anka. de skämten är så dåliga och de är typ jämt samma skämt W0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Det var en gång - och den var sandad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Men bara när det är älgsäsong, ju! Ett annat dåligt skämt som min rasistvän drog för mig är Vad är det som skiljer människan från djuren? Angeredsbron!! Jag ville nästan slå till henne, men det var så kul för hon fattade inte att vi bor på det hon kallade "djursidan". Suck... dessa jäkla smygrasister... Jasså, man får inte dra rasistskämt? Fjantig tanke... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Anders och Måns har de sämsta skämten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Anders och Måns har de sämsta skämten. Ja, när de går in för att dra dåliga skämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts