Marwin Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Mina favorit serier är: Alias Thats' 70 Show Miami Vice Redigerad 21 maj, 2005 av Marwin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Morden i Midsomer är fan perfekt att slå sig ner framför en sommarkväll! Nja, inte nuförtiden, för nu är inte Troy med längre.... Suck... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Lost och that 70's show ! Sen var väl Mordkommisionen ganska bra också. Och sen finns det andra bra "snut serier" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 The Simpsons knäcker alla wannabe serier såsom family gay-guy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 The Simpsons knäcker alla wannabe serier såsom family gay-guy! Säger någon som troligen aldrig sett Family Guy. Hade du gjort hade du förstått att det är två helt olika serier, med olika typer av humor. Inget wannabe. Möjligen en Homer-ripoff varning på Peter, men absolut ingen Simpsons wannabe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Bra serier jag brukar kolla på för tillfället är: Lost, The 4400, Oz, Scrubs... edit: och självklart The Simpsons Redigerad 21 maj, 2005 av Samurize Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 That '70s Show, Scrubs, Joey Det är väl dom (komedi)serier jag tycker bäst om nu, har troligen glömt nån.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Joey... ...klarar sig inte utan sina vänner. Har bara sett två avsnitt eller nåt iof. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Simpsons eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 The Simpsons, Byhåla (Ronny & Ragge), Futurama, Jackass, Fastlane, Band of Brothers, Hipp Hipp, Full Frys, Full Fräs, Nile City 105,6, C/O Segermyhr, Parlamentet, Da Ali G Show, Anders & Måns, Paragraf 9, Lost, Riget m.fl Jag vill definitivt ha ett dvd-släpp av serien Fastlane. Sjukt cool serie som gick på Kanal 5 2002-2003 tror jag. Underbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Nikolaj och Julie... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Familj snubben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Family Guy, Oz, Band of Brothers, Nilecity 105,6, I Manegen med Glen Killing, Percy Tårar, Anders och Måns, The Simpsons Redigerad 21 maj, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Family guy, Simpsons, Band of Brothers, Nilecity, HippHipp!, Anders och Måns! hmm de va nog dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 O.C, Oz, Simpsons, Family Guy och nu har ju The 4400 börjat, det kommer nog också att vara bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 och nu har ju The 4400 börjat Såg första avsnittet nyss (många verkade gilla det så jag var tvungen att kolla in det). Det var ju faktiskt bra, ska se resten också. Ny säsong 5:e Juni också så det gäller ju att snabba på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts