Perlan Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Det finns ju massa kända låtar som gör låtarna till svenska.... Jag letar efter "Smoke On The Water" På svenska.. Vet någon vad den heter ? Den heter iaf inte "Rök på vattnet eller Rök över vattnet".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Snörök på fjälle'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 21 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Snörök på fjälle'. Tack =) Men jag har för mig att det finns ett till band som gjort den bättre.... Ett band som har gjort mera kända rocklåtar... EDIT: Svara på den andra topicen: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=28191 Redigerad 21 maj, 2005 av Perlan_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Purex har väl gjort ett flertal av kända hårdrocks låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 21 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Purex har väl gjort ett flertal av kända hårdrocks låtar. På svenska ? EDIT: Jaaa =) Redigerad 21 maj, 2005 av Perlan_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Purex har väl gjort ett flertal av kända hårdrocks låtar. "Jag vill ha röv!" Deras version av "I Wanna Rock!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 23 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 "Jag vill ha röv!" Deras version av "I Wanna Rock!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Purex har väl gjort ett flertal av kända hårdrocks låtar. JAA!!! Pure-X jag vill ha röv *nynnar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Säger bara "Hår i Daimen" . Pistvakt har väl gjort om "Smoke on the Water" Fast dom sjunger ju lite annorlunda text, men dom säger "Snörök på fjälle" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 24 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Säger bara "Hår i Daimen" . Pistvakt har väl gjort om "Smoke on the Water" Fast dom sjunger ju lite annorlunda text, men dom säger "Snörök på fjälle" Jo, jag vet... men det är ett till band som gjort den.. Fast bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Säger bara "Hår i Daimen" . Det är långt å svart å det krullar sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts