Funnylin Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Vet inte om det är tics, kanske mer tvångstankar? Men de är väl inte så stor skillnad mellan de sakerna? De här grejerna händer inte så mycket längre, men de dyker upp igen ibland. =) Men det var värre förut. Jo dte är tvångstankar. Alla har dom. Eller jag tror att alla har dom. En av mina tvångstankar är att jag måste tvåla in mig minst tre gånger (händerna, naturligtvis ) efter att jag varit i badrummet. Tics är, som susning beskriver det: Ofrivilliga, hastiga, plötsliga rörelser eller uttryck som upprepas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 (redigerad) Jag har förfan dem mesta störande ticksen ibland... ... och så slutar dem. Sen när jag börjar spela något spel så får jag automatiskt ticks... AAAAA Hatar det.... men det e småkul ibland. Äditt: Vote... Jätte Friggin Ofta Redigerad 25 maj, 2005 av Ronin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nark Buddy Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 (redigerad) Hatar det!>< Tics är det värsta som finns! Jag har det och jag känner många andra som har det med. Även om det inte är särskilt "stora" tics dom har. Jag ser t ex ofta folk som går runt och blinkar hela tiden. Jag har haft massa olika tics. Men nu för tiden är det inte lika farligt. Tror inte dom flesta märker av det särskilt mycket längre. För jag har bara tics när jag är ensam.. Ibland kan jag ha brutalt många saker jag gör. Jag har haft såndär jobbig "nack tics" som ni kalla det. Böja huvudet bakåt.. Framåt har jag också haft. Svälja hela tiden.. Hålla för näsan och blåsa (så som man gör om man får en propp i örat).. Gå på vissa märken och plattor på marken (en klassiker ).. Ett RIKTIGT störande hummande. Går inte riktigt beskriva, men man kan göra det typ 5 gånger på raken innan man får det riktiga bekväma hummandet så att man blir nöjd och kan slappna av i några minuter. Jag har också haft nån störande grejj att jag måste harkla mig hela tiden. Jag har också varigt tvungen att upprepa massa ord i huvudet. Som t ex någon mening eller nått ord från en låt eller från tvn. Hmm. :/ Kommer inte på nån mer tics jag haft just nu.Men det är säkert någon jag missat. Just nu har jag bara "humm" och "hålla för näsan" ticsen. Men som sagt, det är bara när jag är ensam. I skolan t ex så visar jag inte det.. Oftast iaf. Oj, det blev ganska långt. Jag är ju erfaren.. Redigerad 25 maj, 2005 av Nark Buddy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 (redigerad) Har varken tics eller tvångsankar Redigerad 25 maj, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 "hålla för näsan" ticsen. Ofrivilliga, hastiga, plötsliga rörelser Hmm...det skulle jag vilja se. Gå på vissa märken och plattor på marken Tvångstankar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nark Buddy Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 "Hålla för näsan ticsen".. Jag menar att man håller för näsan (med tummen och pekfingret förståss:P extremare fall har jag inte varigt med om ) och sen blåser man i näsan så det blir ett tryck i öronen. Sen släpper man bara taget och det blir ett ploppande ljud från näsan. Det är det ljudet och den känslan som måste göras.. Måste! Det är det som är så satans störande. Btw, om du kommer hem till mig så kan jag visa dig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Låter ju mer som en tvångstanke och inte något helt ofrivilligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Ibland när jag äter och är stressad börjar mitt högra ben få frispel och skakar som fan Sexbrist ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts