Cortez Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Det ÄR ju ticks!! Aha... Har du nån sida som förklarar mer exakt hur sjukdomen ticks är? Men om jag inte vill skaka på benet gör jag det inte. Det är olika. Det är när jag har tråkigt och sitter stilla det kan hända. Notera "har tråkigt" i denna mening. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Det brukar smälla till i min käke lite grann, fast det kanske inte räknas som ticks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) min kompis träffade en som har sånna grova tvångstankar (typ nästan tourettes) Det är väl inga tvångstankar. Det är problem att kontrollera sina impulser. (?) Edit: Bah...tänker nästa gång. Redigerad 21 maj, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Jag har haft ticks i nacken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Jag måste ofta knäcka och hålla på med mina fingrar och händer. Är det ticks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 En kille i min klass har feta ticksen i ansiktet, ett nytt varje dag. Nej men han är lite udda och sne hela han. Han kan böja sin rygg på mitten, ser iaf ut så Man börjar ju undra om han har en binnikemask för han är äckligt smal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Ja, när jag är nervös så brukar jag knäppa med fingrarna eller gunga med benet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Jag rör munnen efter jag har pratat som om jag säger det igen tyst! Alla kompisarna stör sig som in i helvette på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Heter det itne Tix? Nope, Tics. Inget k men andra ord. Redigerad 21 maj, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Vote: Nej jag har inte ticks. Men en som gick i mtt fotbollslag hade det Martin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Vote: Nej Men jag kände en kille som hade ticks när han blinkade... När han blinkade så använde han typ alla muskler i närheten av ögonen för att rynka ihop ögonen som om han fick pepparspray i ögonen typ... Detta gjorde han alltså varje gång han blinkade ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Min vän var till tyskland, han hade tourretes eller hur det stavas xP. Iaf, När han å nån annan satt å fikade på nått cafe i tyskland, reste han sig upp och började haila å skrika "Nazi bastards", Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Jag rör munnen efter jag har pratat som om jag säger det igen tyst! Alla kompisarna stör sig som in i helvette på det Haha Jag har också så, är det ticks/tix? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Haha Jag har också så, är det ticks/tix? Eller tics Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Haha Jag har också så, är det ticks/tix? Jag gör nåt konstigt med munnen när jag koncentrerar mig... Alla skrattar åt mig. Och så har jag nån slags tvångstanke att jag MÅSTE sjunga med/mima när jag hör musik... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
christeribaren Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Jag måste alltid kolla spisplattorna flera gånger om innan jag lämnar lägenheten. Fast det är väl bara bra antar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Jag gör nåt konstigt med munnen när jag koncentrerar mig... Alla skrattar åt mig. Och så har jag nån slags tvångstanke att jag MÅSTE sjunga med/mima när jag hör musik... Själv sträcker jag ut tungan varje gång jag koncentrerar mig, vilket mina kompisar också har väldigt roligt med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Själv sträcker jag ut tungan varje gång jag koncentrerar mig, vilket mina kompisar också har väldigt roligt med Det gör EB2 med!! Eller, gjorde när han var yngre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Om jag ser nån mening, reklam eller nått konstigt ord, brukar jag dela upp det å se om det blir lika många bokstäver åt "alla". Typ, Swelog, Fastnar på hjärnan, sitter å tänker sen "Sw", "el", "og". Fast jag har delat upp det en gång, så kan det hålla på så i typ 3 dagar. xP. Rätt jobbigt, fast man lär sig svåra ord, stavning, å sånt väldigt bra så. Så.. jag har tics? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 (redigerad) Jag kom på ett par saker. Förut liksom... om jag såg en bil lite bakom mig i inte allt för hög fart, och så ser jag längre fram en stolpe eller whatever, så ska jag "raca" mot den dit. Sen förut har jag även rutorna på gatan, gå ett steg i varje ruta typ.. =) Sen känns det även som jag inte kan hålla tyst när jag inte känner som en annan gör som precis har pratat. Och ibland på motorvägar, när jag har tråkigt i bilen brukar jag räkna(räkna och räkna, mer som att man kollade på alla. =) ) de här...uhm, saker på gatan, lyktstolpar, stolpar... Sen ibland brukade jag hålla synen på en bil, sen på en annan, sen en annan... Sen brukade jag även kolla på en brud, och en till, och en till... Vet inte om det är tics, kanske mer tvångstankar? Men de är väl inte så stor skillnad mellan de sakerna? De här grejerna händer inte så mycket längre, men de dyker upp igen ibland. =) Men det var värre förut. Redigerad 25 maj, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts