thegtafreak Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Har just du ticks jag har det iaf jag har det i nacken i fingrana i tårna i ryggen (det här är min första poll) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Vad menar du med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 21 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Jag bara undrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 LoL! Ticks! I näsan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Haha, nä inte direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Jag får bara ticks när jag är väldigt trött. Ögonticks, typ... Dessutom, sista alternativet har ju inte med ticks att göra... jätte ofta? Att man är en jätte ofta eller att man har en jätte ofta? Finns jättar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Nej, jag har inget sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Heter det itne Tix? Jaja kan få det ibland när jag är nervös Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Vote: Nej jag har inte ticks. Men en som gick i mtt fotbollslag hade det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 När jag var liten gjorde jag nån grej med min nacke, men det var jättelänge sen min kompis träffade en som har sånna grova tvångstankar (typ nästan tourettes) de stog och snackade lite och sen när mina kompis å några andra gick sa de hejdå å han svara: hej då, skit ner er!! dom bah VA? å gick därifrån, sen ropa han: Förlåt, det var inte meningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 21 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Han hade nog en slags ordticks (vet inte riktigt hur det heter) (ordticks är när man måste säga något och oftast är det ett fult ord) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Nepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 21 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Jättar tror inte det ett stavfel bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Null vote: jag HADE ticks i ögonen värsta ryck typ Berit vad e tourettes? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Ibland när jag äter och är stressad börjar mitt högra ben få frispel och skakar som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 vad e tourettes? Tourettes har man när man liksom tvångsmässigt skriker eller säger slumpmässiga ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 VAd är ticks? nervryck? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Ticks? Tvångstankar? Man känner sig tvungen att röra nåt, göra nåt, eller säga nåt? I så fall, nej. Hm... Men ibland skakar jag på benet utan att jag ens tänker på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Jag voterar det roligt formulerade "inte fan", vilket jag tror betyder ungefär nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Men ibland skakar jag på benet utan att jag ens tänker på det. Det ÄR ju ticks!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts