Wu Zi Mu Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Här är den , Min första stuntfilm nånsin, som jag själv slängt ihop ^^. Ni får gärna ge negativa kommentarer, så jag vet vad som kan behövas fixas. Om det dyker upp en till senare Black Betty Och man ska bara scrolla ner och välja "free". Filnamn: Blackbetty Filstorlek: 2343 kB Filtyp: .WMV Redigerad 21 maj, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eztevez Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Du kan ju börja med att ha mer stunts än texter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Det var inte mycket till stunts det där, tycker som ovanstående. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Här är den , Min första stuntfilm nånsin, som jag själv slängt ihop ^^. Ni får gärna ge negativa kommentarer, så jag vet vad som kan behövas fixas. Om det dyker upp en till senare Black Betty Och man ska bara scrolla ner och välja "free". Filnamn: Blackbetty Filstorlek: 2343 kB Filtyp: .WMV Najjjjs 888 INLÄGG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Den var lite väll kort. Och sen så andvänds slowmotion fusket, en sak som andvänds i allt för många VC stunt filmer. Det gör att du hoppar/flyger längre och du har tid att tänka på vad du gör, och det blir lättare att göra stunten. +Bra kvalite +Rolig Musik -Dåliga Stunts -Tillgjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Ganska bra. Var kort, musiken var OK och stuntsen var rätt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Håller med dom andra, för mycket text! du kan kapa en del på eftertexterna. Fast stuntsen var ganska fina och det var go kvalité. Ser fram emot fler filmer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 21 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Cyper, Jag har inte använt ett endaste fusk . Det kan jag lova. Och ja, till alla, den var kort, jag vet. Hade en hel del goa stunts, fast dom är borta , Morsan har vart å pillat i mina mappar. Men tack för alla tips för att kunna göra en bättre film ^^. Jag har även fixat min (å 2 vänners) stuntfilm. RIKTIG, vi har använt Skoter å rattkälke xP, Det var för 2 år sen. Fast den är på 14000 kB, 4 minuter å 8 sek, Inte så mycket text den här gången xP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lerkot Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Cyper, Jag har inte använt ett endaste fusk . Det kan jag lova. Och ja, till alla, den var kort, jag vet. Hade en hel del goa stunts, fast dom är borta , Morsan har vart å pillat i mina mappar. Men tack för alla tips för att kunna göra en bättre film ^^. Jag har även fixat min (å 2 vänners) stuntfilm. RIKTIG, vi har använt Skoter å rattkälke xP, Det var för 2 år sen. Fast den är på 14000 kB, 4 minuter å 8 sek, Inte så mycket text den här gången xP. Bara testa vidare så lyckas du säkert efter några försök . Det enda sättet man kan lära sig något är att göra det om och om igen, så ge inte upp för att de första försöken kanske inte alltid blir så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts