thegtafreak Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Hatar radio Vote:lyssnar inte på radio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Lyssnar aldrig på radio men mina föräldrar brukar lyssna på ROX FM. Det skulle vara på vardagsmornar när det är RIX morron zoo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 21 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Lyssnar aldrig på radio men mina föräldrar brukar lyssna på ROX FM. Det skulle vara på vardagsmornar när det är RIX morron zoo Neeeh.... Morrongänget på RadioCity är roligare! I alla fall den göteborgska versionen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Vote: Annan Lyssnar jag på radio är det på Bandit Rock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Radio suger Är det ballare att sitta utan att lyssna något i bilen dååååå? Nej... Precis P3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Vote: P3 lyssnar inte på radio särskilt ofta, men när jag gör det (typ när man åker bil) så är det lätt P3 deras humorprogram är kungliga och ingen jävla reklam heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 21 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 så är det lätt P3 deras humorprogram är kungliga Oh, I know! Men de bästa har ju lagts ner... Saknar Rally, Wallraff och Så Funkar Det!... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Oftast bara skit på radio, varför lyssna på radio när man kan lyssna på det man själv tycker bäst om genom att slå på Mp3-spelaren. VQte: Jag lyssnar inte på radio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Jag lyssnar inte på radio, medvetet iaf... Dock är busringningsprogrammet Hassan, med bla. Fredrik Lindström, uderbart! Men jag har ju alla deras skivor, så Redigerad 21 maj, 2005 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Vote: Rix FM Innan så var det Radio City, men dom la ner här i Östersund...men jag fick gå in i deras studio iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Neeeh.... Morrongänget på RadioCity är roligare! I alla fall den göteborgska versionen! DÅ fattar man ju knappt vad de säger ( ta inte illa upp göteborgare) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 106,7 rocklassiker, vi rockar sthlm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 106,7 rocklassiker, vi rockar sthlm Lyssnar sällan på radio, men när jag gör det blir det antingen 106,7 rockklassiker eller bandits 106,3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts