Weener Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 ´Det skulle varit coolt om någon skulle göra en mod till gta3 så det blir gbg istället Eeller ännu coolar om rockstar gjorde typ Gta :world states och så är för man välja bland alla kända städer i världeN!! coolt va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 haha, vi får hoppas......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SaiGon Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 heheeh, det kommer typ o ta upp 10000 cd-rom skivor, så ........... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders2 Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 heheeh, det kommer typ o ta upp 10000 cd-rom skivor, så ........... Varför skulle det ta upp 10000 cd-rom när gta3 pc bara tar 2 cd skivor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 Varför skulle det ta upp 10000 cd-rom när gta3 pc bara tar 2 cd skivor? gta: world states............ alla världens städer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 (redigerad) *BORTTAGEN* Redigerad 10 februari, 2013 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 31 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 Jag bor några mil utanför gbg men ändå .. skulle vara grymmt och gå in och sno en bil ifrån volvo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 as coolt! i nordstan bara sjuta as mycke folk å råna åhlens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 Vi kan ju alltid hoppas på att Team Rockstar North tar en tripp till Sverige, tyvärr är chansen väldigt liten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 31 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 Som Aragon sa "Även om oddsen inte är stora för vi försöka" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stev_man Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 eller Paris och ligga i eifel tornet och bara snipa massa folk.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 det borde vara lätt att skapa t.ex stockholm. bara göra om ljud filerna till svenska (om dom pratar), ändra uppdragen lite, ändra polisbilarna till svenska sådana (vilket redan har gjorts) och ändra poliserna och alla gubbar så att de ser lite mer 'svenska' ut. sen skulle man bara behöva fixa svensk text överallt i spelet där det finns text, ändra lite i liberty, t.ex sätta dit stadshuset eller nåt. sen ändrar man namnen och innehållet på radiostationerna och sen är det klart att köras......jag fick just en idé! jag ska göra detta (någon gång)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 det borde vara lätt att skapa t.ex stockholm. bara göra om ljud filerna till svenska (om dom pratar), ändra uppdragen lite, ändra polisbilarna till svenska sådana (vilket redan har gjorts) och ändra poliserna och alla gubbar så att de ser lite mer 'svenska' ut. sen skulle man bara behöva fixa svensk text överallt i spelet där det finns text, ändra lite i liberty, t.ex sätta dit stadshuset eller nåt. sen ändrar man namnen och innehållet på radiostationerna och sen är det klart att köras......jag fick just en idé! jag ska göra detta (någon gång)! då ser det ju inte direkt ut som stockholm.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 det borde vara lätt att skapa t.ex stockholm. bara göra om ljud filerna till svenska (om dom pratar), ändra uppdragen lite, ändra polisbilarna till svenska sådana (vilket redan har gjorts) och ändra poliserna och alla gubbar så att de ser lite mer 'svenska' ut. sen skulle man bara behöva fixa svensk text överallt i spelet där det finns text, ändra lite i liberty, t.ex sätta dit stadshuset eller nåt. sen ändrar man namnen och innehållet på radiostationerna och sen är det klart att köras......jag fick just en idé! jag ska göra detta (någon gång)! Det är "bara" att göra om ljudfilerna till svenska. Det är väl inte så bara, eller? Fattar du hur många nya ljudfiler du måste göra då? Fast om du vill göra det skulle jag bli överlycklig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 det skulle vara grymt!tänk dig att storma slottet! hahaaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 (redigerad) ok, ok. "bara" är väl att överdriva men säg att man skiter i ljudet. och skiter i att göra om librety till stockholm (byggnaderna) så är det lätt. faktum är att jag håller på med det nu. tack gta3_player . kom också att tänka på att man måste ha många röst skådisar. Redigerad 9 januari, 2003 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 det kan vara engelsk text och ljudfiler det jag vill kunna göra är att kunna springa ut på torget och sno en Volvo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 Om man ska återskapa Stockholms Radiokanaler...Hmm det blir 6 stycken sveriges Radiokanaler...Ett tiotal lokala kanaler, Ca 10 kommersiella, och ungeför 5 stycken kanaler som sänder på bla arabiska språk... Men det är väl inte så svårt, Bara man vill så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Suicune Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 eller Paris och ligga i eifel tornet och bara snipa massa folk.... eller ett uppdrag att spränga det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts