Arman Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Men seriöst, varför bry sig om honom? Han fick bara damp på forumet och han är troligen störd... *Rapporterad* Redigerad 21 maj, 2005 av Arman Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Men seriöst, varför bry sig om honom? Han fick bara damp på forumet... *Rapporterad* Ord på dig! Stäng denna topic! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Innan denna forum kommer låsas vill jag bara få se vad SlewMe får för svar från Tobias Nilssons Webbhotel. Så kan ni inte vänta ett litet tag till, innan denna tråd kommer låsas... om den gör det förstås Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Varför bryr sig om nån liten sida, bara strunta i den Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Åhnej, han särskriver på sin sida dessutom... När jag byggde min hemsida (www.andersochmåns.webb.se) så kollade jag igenom två gånger efter särskrivning. Det borde denne duuude också göra! Killen till vänster sitter med en Freddy Krueger tröja Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Hade jag haft nån spelsida (liknade gtasajten men annat spel) och någon kopierat mina nyheter hade jag blivit skitförbannad! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 *reported* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Killen till vänster sitter med en Freddy Krueger tröja Jag vet! Det är deras "grej" lite... Detär sååå tufft! Eftersom tråden ändå snart blir låst, så tänkte jag att ett litet offtopicsvar inte gör så stor skillnad... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 *reported* Jag vet, det behövs verkligen två som rapporterar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Jag vet, det behövs verkligen två som rapporterar Ja,annars fattar väl inte moderatorerna vilka trådar dem ska låsa och INTE låsa! Att låsa en topic som har en betydelse med dålig titel är fan ofattbart! Som KalleR gjorde med min topic! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Att låsa en topic som har en betydelse med dålig titel är fan ofattbart! Som KalleR gjorde med min topic! Kommer vi fortsätta göra. Bl.a, bl.a. *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts