SlewME Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Kan inte alla mogna någon gång och sluta hacka på varandras sidor! Tobias Nilsson vill ju bara ha uppmärksamhet. Lägg ner allt skitsnack nu, jag tror han bättrar sig om alla ignorerar honom. Ta fram det positiva ur olika hemsidor istället för att klaga på det som är dåligt. @GTAsajtare: Nu skärper vi oss och låter Tobias vara ifred. Bara för att han beter sig dåligt behöver inte vi göra det. Moraltant , Nej men bra och klokt sagt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Kan inte alla mogna någon gång och sluta hacka på varandras sidor! Tobias Nilsson vill ju bara ha uppmärksamhet. Lägg ner allt skitsnack nu, jag tror han bättrar sig om alla ignorerar honom. Ta fram det positiva ur olika hemsidor istället för att klaga på det som är dåligt. @GTAsajtare: Nu skärper vi oss och låter Tobias vara ifred. Bara för att han beter sig dåligt behöver inte vi göra det. Ord på dig Tackleberry! Vi lämnar det sjuka aset ifred bara.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Som några andra sa; strunta i den sidan. om det är så att han stavar dåligt m.m så kommer inte så många regga sig på forumet, eller hur? och dom som reggar sig kanske kommer komma hit istället eftersom han anser att det är en tävling om vem som kan göra en bättre gta-sida än någon annan. försök inte att spamma ner hans forum, det är ju bara elakt. har han gjort någonting mot er? och angående att han kopierar från gtasajten till sin egen sida kan vi ju inte vi göra någontong åt, sånt får hultan ta i tu med. w0rd Tackleberry Redigerad 21 maj, 2005 av gurfi Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 försök inte att spamma ner hans forum, det är ju bara elakt. har han gjort någonting mot er? Ord på dig med! Snacka om moget att spamma ner hans misslyckade forum som inte ens är aktivt! Lägg ner bara och strunta i tobias! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 21 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Kan inte alla mogna någon gång och sluta hacka på varandras sidor! Tobias Nilsson vill ju bara ha uppmärksamhet. Lägg ner allt skitsnack nu, jag tror han bättrar sig om alla ignorerar honom. Ta fram det positiva ur olika hemsidor istället för att klaga på det som är dåligt. @GTAsajtare: Nu skärper vi oss och låter Tobias vara ifred. Bara för att han beter sig dåligt behöver inte vi göra det. Jag skrev bara vad jag stör mig på och undrade om Rockstar känner till den. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Jag ska spamma ner han forum. ALLA GÖR DET! Exakt vad jag tänkte! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Vad är det med ungen? Läste allt han skrev i i det där brevet, höll fan på att garva ihjäl mig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Vad är det med ungen? Läste allt han skrev i i det där brevet, höll fan på att garva ihjäl mig. Jo jag också! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kesowa Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Är det någon här som vet ifall Rockstar känner till Tobias Nilssons Gta sida? Lite saker jag stör mig på angående sidan: Pojken kan ju fan inte ens stava! Pojken är stolt för att man länkade till hans sida här på forumet. Han tar allt material ifrån Gtasajten. Han är avundsjuk på Gtasajten. Han har en otroligt ful design på sidan. Han har bara skrivit om San Andreas förutom på nyheterna. Han ska öppna ett forum snart, det kommer nog inte att gå så bra. Asså nog för DU tycker att han har Kopierat från gta sidan men vänd på det försök att göra en gta sida själv och se hur lätt de e . OCH gör inget likadant som dom andra sidorna om du kan det så visa mig det. Redigerad 21 maj, 2005 av Kesowa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Asså nog för DU tycker att han har Kopierat från gta sidan men vänd på det försök att göra en gta sida själv och se hur lätt de e . OCH gör inget likadant som dom andra sidorna om du kan det så visa mig det. Eh, bara för att det kanske är "svårt" ska man inte kopiera? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Asså nog för DU tycker att han har Kopierat från gta sidan men vänd på det försök att göra en gta sida själv och se hur lätt de e . OCH gör inget likadant som dom andra sidorna om du kan det så visa mig det. Men gud, det har inte med saken att göra. Han har inte sagt att han kan göra bättre, man har rätt att utrycka sig om att man tycker något är fult även fast man inte kan göra bättre sjäv. 10kr på att du är Tobias Ta och lägg ner. Redigerad 21 maj, 2005 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kesowa Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Men gud, det har inte med saken att göra. Han har inte sagt att han kan göra bättre, man har rätt att utrycka sig om att man tycker något är fult även fast man inte kan göra bättre sjäv. 10kr på att du är Tobias Ta och lägg ner. LOL!!! jag e inte tobias ffs men det kanske e du?? . jag struntar i vilket! de e fult att hacka på andra så var vänliga och sluta klaga på andras sidor om ni inte kan göra bättre själva>_<´. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) LOL!!! jag e inte tobias ffs men det kanske e du?? . jag struntar i vilket! de e fult att hacka på andra så var vänliga och sluta klaga på andras sidor om ni inte kan göra bättre själva>_<´. Tror du inte jag kan göra bättre sida? Det är inte svårt att slå hans, han kan ju för fan inte ens skaffa besökare på ett vanligt sett utan han måste hacka på GTAsajten för att få ner den och sedan hoppas på att besökarna kommer till han, vet du varför han gör såhär? Jo för han sida är så ful och kass så inga vill vara där. Du är säkert välkommen att hjhälpa till med den, det är bara att fråga. Han sida är skit och den är skit ful. Punkt slut. Redigerad 21 maj, 2005 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Jag tycker faktiskt inte att man ska hacka på andras sidor, även om de är fula (dock kan man som jag, klaga på språket... ) för den som gjort sidan kanske faktiskt försöker, och det är tanken som räknas. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Detta är både chockerande och skrattretande... Hur gammal är killen egentligen? För det andra kan jag dra större likheter mellan honom och nazism en GTAsajten. Han skapar en massa propaganda för att få GTAsajten att framstå som "Källan-till-alla-problem-i-GTA-communityt". Gjorde inte nazisterna samma sak med judarna under 30- och 40-talet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Jag tycker faktiskt inte att man ska hacka på andras sidor, även om de är fula (dock kan man som jag, klaga på språket... ) för den som gjort sidan kanske faktiskt försöker, och det är tanken som räknas. Men inse jävla folk... Han gör det på fel sätt! Du kan inte försörja dig på någon annans bekostnad. Hade inte klagat om han inte gjort som han gjort, jag älskar denna sajt och skyddar den. @Jacker, Helt korrekt. Redigerad 21 maj, 2005 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Han gör det på fel sätt! Du kan inte försörja dig på någon annans bekostnad. Hade inte klagat om han inte gjort som han gjort, jag älskar denna sajt och skyddar den. Ja, jag vet, jag gillar inte hans sätt eller, men hans sida är det väl inget större fel på (förutom att han stavar lite taskigt...)? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Ja, jag vet, jag gillar inte hans sätt eller, men hans sida är det väl inget större fel på (förutom att han stavar lite taskigt...)? Han har inte ens gjort sidan, bara lagt in text och biler Är i kontakt med B-One hans webbhotell.. De har svarat på mitt första mail Jag: Hej B-One Eran Kund med hemsida http://www.tobiasnilsson-gta.net spammar ner ett forum vid namn http://www.gtasajten.co m och gör reklam för sin hemsida som jag kollade upp och ser att den ligger upplagd mot eran server. Han har även utryckt sig om ägaren på GTAsajtens föräldrar samt varit mycket hotfull, detta pga av att han vill att sin GTA sida ska bli större än hans. Han vill få ner sidan GTAsajten.com Hoppas att ni gör något åt detta och ni är välkomna att ta kontakt med mig vid yttligare information.. Ifall att inläggen i forumet skulle försvinna så har jag bildbevis. Hälsningar, Sebastian B-One: Hejsan. Jag är lite osäker på vad du vill att vi ska göra. Skickar han spam, eller har han bara lagt in en massa posts på ert forum? Om han hotar er så borde ni överväga att polisanmäla honom. Med vänlig hälsning / Best Regards SUPPORTEN ---------------------------------- B-one Web-site: http://www.B-one.net --------------------------------- Jag igen: Han spammar ner GTAsajten forum med en massa påhopp om vad Kristoffers(ägaren) föräldrar heter samt spammat ned forumet med text om att GTAsajten borde läggas ner för att han vill att alla besökre skall komma till hans sida, han påpekar även att han hade ett forum som besökar antalet ökat med 150-300 dagligen pga att inga gillar GTAsajten m.m., han har postat samma meddelande i samtliga forumdelar på forumet och som jag sagt tidigare så är allt detta pga av att han vill att hans hemsida skall bli större. Skulle vara tacksam om ni kunde ge denne person en varning eller liknande, nu har dock ägaren till sidan raderat bort många inlägg kan dock prata med honom om han vill visa dem för er eller om ni nöjer er med de bildbevis/print screens jag tagigt på sidan igår kväll vid 23.00 - 00.30. Tycker inte att man beteér sig på detta vis, och anser att ni bör ta till åtgärder mot denna Tobias Nilsson. Det är ganska uppenbart vad han vill säga med allt detta, tyvärr han jag inte ta bilder på mer inlägg. Här finns de 3 bilder jag tagigt. http://www.beffo2.mine.nu/gtasajten/tobias Hälsningar, Sebastian. Allt jag skriver är ifrån vad jag känner och tycker. Ska sänka hans oerhört fula sida Redigerad 21 maj, 2005 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Asså nog för DU tycker att han har Kopierat från gta sidan men vänd på det försök att göra en gta sida själv och se hur lätt de e . OCH gör inget likadant som dom andra sidorna om du kan det så visa mig det. Och spinna upp det lite till: "Det är faktiskt ganska tidskrävande och jobbigt att designa en bil. Så nu har vi på Saab bestämt oss för att sno från Volvos modeller". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 21 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Asså nog för DU tycker att han har Kopierat från gta sidan men vänd på det försök att göra en gta sida själv och se hur lätt de e . OCH gör inget likadant som dom andra sidorna om du kan det så visa mig det. Hej och välkommen till forumet. Hm, jag har inte påstått att jag kan göra en GTA-sida, vilket jag kan egentligen men i det här fallet så har jag som sagt inte påstått det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts