Kaboom Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Är det någon här som vet ifall Rockstar känner till Tobias Nilssons Gta sida? Lite saker jag stör mig på angående sidan: Pojken kan ju fan inte ens stava! Pojken är stolt för att man länkade till hans sida här på forumet. Han tar allt material ifrån Gtasajten. Han är avundsjuk på Gtasajten. Han har en otroligt ful design på sidan. Han har bara skrivit om San Andreas förutom på nyheterna. Han ska öppna ett forum snart, det kommer nog inte att gå så bra. Redigerad 21 maj, 2005 av Kaboom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Jag tvivlar på det. Vad var url:en förresten? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 21 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Jag tvivlar på det. Vad var url:en förresten? . http://www.tobiasnilsson-gta.net Redigerad 21 maj, 2005 av Kaboom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Åhnej, han särskriver på sin sida dessutom... När jag byggde min hemsida (www.andersochmåns.webb.se) så kollade jag igenom två gånger efter särskrivning. Det borde denne duuude också göra! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 . http://www.tobiasnilsson-gta.net OMFG du har en point där Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) För allas vetande så har jag abus anmält Tobias Nilssons GTA sida till B-One hans Webbhotell.. Inväntar svar ifrån dem. Detta gjorde jag igår natt vid 00.00. EDIT: Shit hultan har plockat bort allt från papperskorgen, då får vi hoppas på att mina bildbevis håller :S, måste dock få Hultans godkännande att visa upp dem då han har tagit bort alla inlägg. Jag återkommer om svaret är positivt. Redigerad 21 maj, 2005 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Jag ska spamma ner han forum. ALLA GÖR DET! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Är det någon här som vet ifall Rockstar känner till Tobias Nilssons Gta sida? Lite saker jag stör mig på angående sidan: Pojken kan ju fan inte ens stava! Pojken är stolt för att man länkade till hans sida här på forumet. Han tar allt material ifrån Gtasajten. Han är avundsjuk på Gtasajten. Han har en otroligt ful design på sidan. Han har bara skrivit om San Andreas förutom på nyheterna. Han ska öppna ett forum snart, det kommer nog inte att gå så bra. Rockstar känner till honom.När jag och han var lite polare så skrev han till rockstar.Han är skum.Började leta upp mig m.m.+Var inte så negativa på hans sida p.g.a han jobbar bara med den på sin fritid och så tar allt han gör 2-3 veckor.Men annars så är hans sida lite j.....a konstig. b)OBS vill inte försvara honom men det jag skriver är sanningen. Edit:Ceone gör inte det.Skit istället i hans forum.För annars så kommer han visa dig sin riktiga fula sida.Han kommer att försöka sicka dig virus.Det försökte han med mig, efter att jag blev arg på honom. Redigerad 21 maj, 2005 av tommy killer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Hur skaffar man en sån "php" sida? Har undrat mycket om det hur man gör osv. Edit: Tommykiller man döper ju inte sig till Ceone eller Tommykiller man skrivet nåt konstigt tex. luffaren. Och skriver in en falsk e-mail o msn Redigerad 21 maj, 2005 av Ceone Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Hur skaffar man en sån "php" sida? Har undrat mycket om det hur man gör osv. Edit: Tommykiller man döper ju inte sig till Ceone eller Tommykiller man skrivet nåt konstigt tex. luffaren. Och skriver in en falsk e-mail o msn Php sidan kan man ladda ner från deras sida om jag har rätt.Längst ner på sidan finns det en liten länk där det står nukemods.Där är sidan. Redigerad 21 maj, 2005 av tommy killer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Varför skulle Rockstar känna till något sådant? En liten obetydlig men värdelös fansite? Hans sida har poppat upp en del här på forumet också, dessutom skröt han för ett tag sen över MSN Messenger att hans sida hade fått en nyhet snabbare än gtasajten, vilket dock inte var fallet... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Hur skaffar man en sån "php" sida? Har undrat mycket om det hur man gör osv. Edit: Tommykiller man döper ju inte sig till Ceone eller Tommykiller man skrivet nåt konstigt tex. luffaren. Och skriver in en falsk e-mail o msn Eller så skaffar du ett webbhotell Finns ett bra här Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Eller så skaffar du ett webbhotell Finns ett bra här Asså jag vet hur man gör hemsida men man kan ju ladda ner coola designer och använda dom, jag ladad ner en design men vet inte hur man ska använda den Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Asså jag vet hur man gör hemsida men man kan ju ladda ner coola designer och använda dom, jag ladad ner en design men vet inte hur man ska använda den Ladda upp dem mot en server som stödjer PHP som i mitt exempel och läs ReadMe filen som medföljer Designen.. Oj förlåt, den Coola designen. On Topic nu, snacka med mig via pm om du behöver hjälp. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 HAns sida suger...ehh får man svära i forumet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 HAns sida suger...ehh får man svära i forumet? Suger är väl inget svärord. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Ska vi börja leta upp fula sidor gjorda av ungar som inte kan stava? Btw, kanske första gången han gör en sida, ni skulle bara sett hur första gtasajtens första sida såg ut , den var inte särskilt snyhgt gjord =) , så jag tykcer ni ska va tyst, iofs har han snott info, men det är ju Hulteniuss sak.. Redigerad 21 maj, 2005 av FerkurZ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Min sida äger www.paintball.priv.se. Det är bara det att jag rådade till komandot så sidan vart cp och det e jul tema Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 (redigerad) Jag ska skriva vad jag tror det är ! En liten bortskämd unge som fått för sig att göra en hemsida och tror det är hur lätt som helst så han laddar ner php-nuke där design och allt följer med sen bara lägger han till lite material på sidan som är felstavat och jäbligt sen så går han och köper ett webhotell för kanske 1000:- om året. Fyfan.... hatar sånna ! EDIT: såg nu att han hade b-one som webhotell och inte något 1000:- kr om året Redigerad 21 maj, 2005 av Frenzy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Kan inte alla mogna någon gång och sluta hacka på varandras sidor! Tobias Nilsson vill ju bara ha uppmärksamhet. Lägg ner allt skitsnack nu, jag tror han bättrar sig om alla ignorerar honom. Ta fram det positiva ur olika hemsidor istället för att klaga på det som är dåligt. @GTAsajtare: Nu skärper vi oss och låter Tobias vara ifred. Bara för att han beter sig dåligt behöver inte vi göra det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts