Guest Cyper Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Många vet säkert vad jag pratar om. Eller i allafall dom som varit på detta forum ett tag. Mulla's leatherface film, som fanns att ladda upp här för nåt år sen. Jag undrar om NÅÅN har den, vill Såååååå gärna se den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Tror det finns 2-3 leatherface filmer, vilken menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Många vet säkert vad jag pratar om. Eller i allafall dom som varit på detta forum ett tag. Mulla's leatherface film, som fanns att ladda upp här för nåt år sen. Jag undrar om NÅÅN har den, vill Såååååå gärna se den. Det var inte Mulla som gjorde den! Hur många gånger sak det behöva förklaras? Jag har filmen du menar, kontakta mig på MSN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Det var inte Mulla som gjorde den! Hur många gånger sak det behöva förklaras? Jag har filmen du menar, kontakta mig på MSN. A, nu vet jag vilken det var. Jag visste från början att han snott den. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Ladda upp på Rapidshare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
akan Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Vaa.. fanns leatherface och alla spöken??? var inte det bevisat att det inte fanns.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Filmen på leatherface är inte riktig. Ingen vet om leatherface finns i spelet eller inte. Spöken är det likadant med, det enda jag har sett är spökklotter. Det kommer fram ett klotter på kvällen, och det försvinner på dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Filmen på leatherface är inte riktig. Ingen vet om leatherface finns i spelet eller inte. Spöken är det likadant med, det enda jag har sett är spökklotter. Det kommer fram ett klotter på kvällen, och det försvinner på dagen. Berätta mer.. Var då? Hur ser det ut? Bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Berätta mer.. Var då? Hur ser det ut? Bild? Det är graffitimålningar som syns på murar och dyl enbart under nattetid. Dessa målningar syns oftast i gränder, smalare gångar mellan hus etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Det är graffitimålningar som syns på murar och dyl enbart under nattetid. Dessa målningar syns oftast i gränder, smalare gångar mellan hus etc. Eller på kyrkogården i Vinewood... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Eller på kyrkogården i Vinewood... Jo, men oftast i gränder och smalare gångar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Vad är det för slags klotter? Alltså: VAd är det som är klottrat/målat/skrivet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Det var nån intervju från E3 där en utvecklare eller nån sa att Leatherface är påhittat alltså han har aldrig funnits i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts