Jump to content

Jag söker namnet till ... -tråden


Arman
 Share

Recommended Posts

Lite pinsamt för denhär låten ska vara en klassiker som jag inte vet namnet på men har hört den på radio ett antal gånger. Jag lyssnade på 106.7 idag den gick typ ''Get up (sen så sjunger han nåt jag inte hör) Get up (sen sjunger han nåt annat igen) men det var en skön låt. Någon som har förslag på vad för låt det skulle kunna vara?

Och nej jag syftar inte på Powerman 5000s get up get up get up to the function eller vad han säger, har svårt att höra engelsa texter <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite pinsamt för denhär låten ska vara en klassiker som jag inte vet namnet på men har hört den på radio ett antal gånger. Jag lyssnade på 106.7 idag den gick typ ''Get up (sen så sjunger han nåt jag inte hör) Get up (sen sjunger han nåt annat igen) men det var en skön låt. Någon som har förslag på vad för låt det skulle kunna vara?

Och nej jag syftar inte på Powerman 5000s get up get up get up to the function eller vad han säger, har svårt att höra engelsa texter <_<

Det är inte Bob Marley - Get up, stand up? <--- Länk till texten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite pinsamt för denhär låten ska vara en klassiker som jag inte vet namnet på men har hört den på radio ett antal gånger. Jag lyssnade på 106.7 idag den gick typ ''Get up (sen så sjunger han nåt jag inte hör) Get up (sen sjunger han nåt annat igen) men det var en skön låt. Någon som har förslag på vad för låt det skulle kunna vara?

Och nej jag syftar inte på Powerman 5000s get up get up get up to the function eller vad han säger, har svårt att höra engelsa texter <_<

Kiss - Detroit Rock City?

"I got to... get up everybody gonna' move their feets, get down everybody gonna' leave their seats." Grymt bra låt förövrigt.

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Letar lyrics till Wyclef Jeans låt PErfect gentleman Radio edit remix.

Ni vet, den tillsammans med xzibit, heter den något annat den låten ? För på min gamla singel så står det bara Perfect gentleman [Radio Edit Remix]

Så jag undrar om den kanske heter något annat igentligen, och om ni kan länka till lyrics så vore det roligt :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta kanske inte är rätt topic, men jag vill hemskt gärna ha pianonoterna till Entombed - DCLXVI. Den är helt instrumental och till skillnad från alla deras andra låtar är det enbart ett piano som medverkar.

Att googla pianonoter öht är hopplöst, och när det gäller ett death-metalband är det ju ännu omöjligare. Vet nån någon bra pianonotsida? Har googlat jättelänge och jätteofta men jag hittar inget. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...