hunt3d Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Lite pinsamt för denhär låten ska vara en klassiker som jag inte vet namnet på men har hört den på radio ett antal gånger. Jag lyssnade på 106.7 idag den gick typ ''Get up (sen så sjunger han nåt jag inte hör) Get up (sen sjunger han nåt annat igen) men det var en skön låt. Någon som har förslag på vad för låt det skulle kunna vara? Och nej jag syftar inte på Powerman 5000s get up get up get up to the function eller vad han säger, har svårt att höra engelsa texter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Lite pinsamt för denhär låten ska vara en klassiker som jag inte vet namnet på men har hört den på radio ett antal gånger. Jag lyssnade på 106.7 idag den gick typ ''Get up (sen så sjunger han nåt jag inte hör) Get up (sen sjunger han nåt annat igen) men det var en skön låt. Någon som har förslag på vad för låt det skulle kunna vara? Och nej jag syftar inte på Powerman 5000s get up get up get up to the function eller vad han säger, har svårt att höra engelsa texter Det är inte Bob Marley - Get up, stand up? <--- Länk till texten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hunt3d Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Nej det är inte den, tror inte 106.7 skulle sända Bob Marley men tack för att du försökte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 (redigerad) Nej det är inte den, tror inte 106.7 skulle sända Bob Marley men tack för att du försökte. Okej, har inte hört på 106.7 så jag vet inte vad dom sänder för musik. Du kommer inte ihåg något mer från låten? Redigerad 18 november, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hunt3d Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Minns inte längre än något gittarsolo två sekunder i början av låten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Hmm, okej. Var det en grupp, eller var han/hon ensam som sjöng? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hunt3d Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Nej det ska vara en grupp. Fast rösten kändes främmande...när det är Ozzy Osbourne, ACDC eller Guns'n'Roses brukar jag ju fatta direkt Så jag är ganska tveksam att det är nån av dessa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 (redigerad) Nu slog det mig! Är det inte Sham 69 - Hurry up Harry? <-- Länk. Edit: Länken jag skickade var till en Cover av Ultima Thule, men original-artisten är Sham 69. Texten är rätt också. Redigerad 18 november, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hunt3d Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Sorry men den stämmer inte heller Har ju hört den på radio så många gånger men kan inte sätta fingret på vilken låt det är...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 (redigerad) James Brown - Sex machine? James Brown brukar iaf gå mkt på radion.. Redigerad 18 november, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hunt3d Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Låten gick på 106.7, rockklassiker, endast rockklassiker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Ahaa, då var det ju inte den då Ska lägga mig nu, men lycka till med att hitta låten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hunt3d Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Ok, tack iallafall för att du tog dig tid att hjälpa till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 (redigerad) Lite pinsamt för denhär låten ska vara en klassiker som jag inte vet namnet på men har hört den på radio ett antal gånger. Jag lyssnade på 106.7 idag den gick typ ''Get up (sen så sjunger han nåt jag inte hör) Get up (sen sjunger han nåt annat igen) men det var en skön låt. Någon som har förslag på vad för låt det skulle kunna vara? Och nej jag syftar inte på Powerman 5000s get up get up get up to the function eller vad han säger, har svårt att höra engelsa texter Kiss - Detroit Rock City? "I got to... get up everybody gonna' move their feets, get down everybody gonna' leave their seats." Grymt bra låt förövrigt. Redigerad 19 november, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hunt3d Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 (redigerad) Den kan det vara, tror att det var Kiss också Tackar för hjälpen om det nu stämmer! EDIT: Det var den tack så mycket! Redigerad 19 november, 2006 av hunt3d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Söker en låt med Shawana Twain (eller hur fan hon stavar sitt namn) som går så här: Looks like we made it, look how far we come up bayby "They've sad, i'd bet you'll never make it but just look at us" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Shania Twain - You're still the one Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Shania Twain - You're still the one Tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Letar lyrics till Wyclef Jeans låt PErfect gentleman Radio edit remix. Ni vet, den tillsammans med xzibit, heter den något annat den låten ? För på min gamla singel så står det bara Perfect gentleman [Radio Edit Remix] Så jag undrar om den kanske heter något annat igentligen, och om ni kan länka till lyrics så vore det roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Detta kanske inte är rätt topic, men jag vill hemskt gärna ha pianonoterna till Entombed - DCLXVI. Den är helt instrumental och till skillnad från alla deras andra låtar är det enbart ett piano som medverkar. Att googla pianonoter öht är hopplöst, och när det gäller ett death-metalband är det ju ännu omöjligare. Vet nån någon bra pianonotsida? Har googlat jättelänge och jätteofta men jag hittar inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts