50 cent Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 (redigerad) Söker ett Bubble Bobble spel ett ganska nytt spel, kan vara det nyaste av bubble bobble serien, man möter bossar och så vidare, det är inte så "enkelt" spel som dom föregående, jag hade det förrut men avinstallerat och tagit bort. Nån som vet vad detta spel heter, och isånnafall kan nån skicka? Någon? Ny sida! bara min! Redigerad 11 november, 2006 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 (redigerad) Någon som vet vad låten i den där reklamen där en bil förvanldar sig till en robot och typ åker skdskor över massa is? Eller vad det är för bilmärke som det är reklam för? Tack på förhand! Redigerad 11 november, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Någon som vet vad låten i den där reklamen där en bil förvanldar sig till en robot och typ åker skdskor över massa is? Eller vad det är för bilmärke som det är reklam för? Tack på förhand! Det är väl en Citroënreklam, men jag vet inte vad låten heter. Kan faktiskt inte komma ihåg hur den går, ska försöka komma på det nästa gång jag ser den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Nån som vet vad låten heter som spelas i DENNA film? btw: mkt skillade pöjkar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 (redigerad) Nån som vet vad låten heter som spelas i DENNA film? btw: mkt skillade pöjkar... Kill Hannah - I Wanna Be a Kennedy Gillar du det bandet så borde du även skaffa "Lips Like Morphine". Redigerad 11 november, 2006 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 (redigerad) Kill Hannah - I Wanna Be a Kennedy Gillar du det bandet så borde du även skaffa "Lips Like Morphine". Okej, tack, och tack för tipset! Redigerad 11 november, 2006 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Det är väl en Citroënreklam, men jag vet inte vad låten heter. Kan faktiskt inte komma ihåg hur den går, ska försöka komma på det nästa gång jag ser den. Tack, det var bara att söka på Citroen på youtube Skitschyst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Vill ha emo sången som låtkod, någon som har ? "stop my breathing and slit my throat" Den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Vill ha emo sången som låtkod, någon som har ? Vad är låtkod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 (redigerad) Darn. Redigerad 14 november, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Vad är låtkod? Av någon anledning (töntigt?) så vill man inte säga URL. Han vill alltså ha URL till mp3-fil av den låten så att han kan ha den som bakgrundsmusik på playahead (eller något liknande). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Söker en ljudfil från något radioprogram, där dom intervjuade Mikael Persbrandt (eller ja, en snubbe som imiterade honom) och han gör imitationer av Bamse och andra figurer. Tror det är från något Pippirull-program eller något sånt. Om någon sitter på den filen, gimme a holla'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 (redigerad) Nån som vet vad denna låt heter? Topp3: Tror man kan ladda hem den på P3hemsida Edit: Kontakter säger att den heter Sugar Ray - Rhyme Stealer Edit2: Gav han fel länk så det var fel låt jag skrev Edit:3 Ny kontakt säga låten hetta (turk svenska?) Rise Against - dancing for rain Redigerad 15 november, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Topp3: Tror man kan ladda hem den på P3hemsida Mjo, men den kräver Realplayer, som vägrar fungera på min stackars dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 (redigerad) Vad heter låten i Gears of War-reklamen ? Älska Edit: jag hittade den själv era sega jävlar Gary Jules and Michael Andrews - Mad World Redigerad 16 november, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Mjo, men den kräver Realplayer, som vägrar fungera på min stackars dator. Du kan ladda hem RealAlternative. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Vad heter låten där dom sjunger "Det är folktomt på malmö stadion" http://www.youtube.com/watch?v=SHKeKHwDxM8 Samt första låten här... http://www.youtube.com/watch?v=53dRRlbI8pY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 (redigerad) Hittade svaret själv. ^^ Redigerad 17 november, 2006 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dulle Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Nån som har Fightstar- Grand Unification ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Nån som har Fightstar- Grand Unification ? Och om någon skulle ha den? Detta är ingen request tråd, och warez är som sagt förbjudet på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts