Mr.Dumbom Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Vad heter första låten? Das Boot! Simone Benyacar, Dan Nielsen, Veigar Mairgersson - Requiem for a Tower Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Jag söker en låt, men har inte så mycket info, så det blir svårt att hitta. Iaf, sången går "Somebody [ett ord här] something...". Det är typ allt jag vet, så... Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Jag söker en låt som finns med i något ssx spel som kom ut nyss och låten var med i reklamen. kommer ihåg att dom sjung nånting the blabla killed the queen eller nånting liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Jag söker en låt som finns med i något ssx spel som kom ut nyss och låten var med i reklamen. kommer ihåg att dom sjung nånting the blabla killed the queen eller nånting liknande. Det är bara att börja leta här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Jag söker en låt som finns med i något ssx spel som kom ut nyss och låten var med i reklamen. kommer ihåg att dom sjung nånting the blabla killed the queen eller nånting liknande. God Save The Queen - Sex Pistols ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Har fått totalt hjärnsläpp och glömt vad sångaren heter som sjunger "the best song in the world", han är skådespelare i "School of rock" hur fan kan jag glömma? blir galen snart. btw, om någon har låten så adda mig gärna på msn och skicka mig en fin liten buske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Har fått totalt hjärnsläpp och glömt vad sångaren heter som sjunger "the best song in the world", han är skådespelare i "School of rock" hur fan kan jag glömma? blir galen snart. btw, om någon har låten så adda mig gärna på msn och skicka mig en fin liten buske. Heter han Jack black ? Black Jack ? Svarte Jack ? Jack den svarte ? Äsch, något sånt var det, om du menade honom alltså ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Heter han Jack black ? Black Jack ? Svarte Jack ? Jack den svarte ? Äsch, något sånt var det, om du menade honom alltså ? Precis, tack . R2 hjälpte mig förövrigt och påminde mig om att den faktiskt hete "Tribute". Tack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 (redigerad) Stor bokstav.. http://gamezhero.com/online-games/sports-g...arcadegame.html Vilken låt spelas i bakgrunden? Tack på förhand. Redigerad 6 november, 2006 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Stor bokstav.. http://gamezhero.com/online-games/sports-g...arcadegame.html Vilken låt spelas i bakgrunden? Tack på förhand. Ram Jam - Black Betty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 (redigerad) Söker efter en låt som jag hörde när jag hade musik på högstadiet. Det var en technolåt där någon munk eller liknande sjöng. Vet absolut ingenting om låten förutom att det är en munk som sjunger och att det är techno. Dj Aligator Project - Payback Time? EDIT: Sorry, såg inte hur f'rbannat j'vla gammal den här var! Sorry! Jag söker en låt, men har inte så mycket info, så det blir svårt att hitta. Iaf, sången går "Somebody [ett ord här] something...". Det är typ allt jag vet, så... Tack på förhand. Är det Somebody Put Something In My Drink? Den finns både med The Ramones (originalet) och med Children Of Bodom (en cover som enligt mig är mycket, mycket bättre!) Redigerad 6 november, 2006 av Lofon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Dj Aligator Project - Payback Time? EDIT: Sorry, såg inte hur f'rbannat j'vla gammal den här var! Sorry! Well, bättre sent än aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Är det Somebody Put Something In My Drink? Den finns både med The Ramones (originalet) och med Children Of Bodom (en cover som enligt mig är mycket, mycket bättre!) Exakt, den är det. Var den av Children Of Bodom jag letade, tack så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Jag söker låten som spelas i denna klippet Gilligan's Island Fantasy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 I går på Being Bingo eller vad det heter så spelades en låt i slutet när han var på en nattklubb, om jag kommer ihåg så var det typ "en randig katt gick på promenad och bingo var hans namn BINGOoooooo" lät som en barnlåt som var omgjort till en clublåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Jag söker låten som spelas i denna klippet Gilligan's Island Fantasy Def Leppard - Pour Some Sugar On Me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Vettefan om det här var rätt tråd o skiva i men om det är fel så får ni slå mig. Vilken tid går Anders o Måns? Alltså deras sånt här frågeprogram? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Vettefan om det här var rätt tråd o skiva i men om det är fel så får ni slå mig. Vilken tid går Anders o Måns? Alltså deras sånt här frågeprogram? Är nog inte rätt tråd men jag ser ingen bättre det går på Torsdagar 21:30. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Är nog inte rätt tråd men jag ser ingen bättre det går på Torsdagar 21:30. Tack. Jo det är det "Jag söker låt/namn/Etc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts