Perlan Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Ren chansning. Tror det finns en låt med det namnet. *Smyger in på google* http://aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,432592,00.html - Och nu är det klart att Jill Johnson och Ted Gärdestad-låten ”Oh, en sån härlig dag” ska locka till ölköp i Pripps nya reklamkampanj. 2 Miljoner för en låt på en reklam ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) 2 Miljoner för en låt på en reklam ? Nej, 2 miljoner för att ha en liten biroll i reklamen + att sjunga Redigerad 23 juni, 2005 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Nej, 2 miljoner för att ha en liten biroll i reklamen + att sjunga Jag har inte sett hon på den reklamen... (får leta nästa gång jag ser den....) EDIT: Jag såg henne inte ? Redigerad 25 juni, 2005 av Perlan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Det var nån låt från en flashvideo( som var i tecknat form) där en farsa misshandlar sin fru och sitt barn. Samma låt från den videon hörde jag en tjej lyssna på i ett tåg(Hon hade hög volym så jag hörde) Undrar vad den låten heter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Det var nån låt från en flashvideo( som var i tecknat form) där en farsa misshandlar sin fru och sitt barn. Samma låt från den videon hörde jag en tjej lyssna på i ett tåg(Hon hade hög volym så jag hörde) Undrar vad den låten heter! Deftones - Change . Tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Vad heter låten till videon där det är en person som går runt och bär på ett stort rött hjärta? Kommer inte ihåg texten så mycket det var något med: If I had....nånting..the things we had..nånting nånting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Vad heter låten till videon där det är en person som går runt och bär på ett stort rött hjärta? Kommer inte ihåg texten så mycket det var något med: If I had....nånting..the things we had..nånting nånting. Roger Sanchez - Another Chance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Thanks a lot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Vad heter låtarna i Battlefield:Vietnam skulle gärna vilja veta alla eftersom dom äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Vad heter låtarna i Battlefield:Vietnam skulle gärna vilja veta alla eftersom dom äger Fortunate Son - Creedence Clearwater Revival War - Edwin Starr Nowhere to Run - Martha and the Vandellas Wild Thing - Troggs Get Ready - Rare Earth On the Road Again - Canned Heat Shakin' All Over - The Guess Who Psychotic Reaction - Count Five Hush - Deep Purple All Day and All Night - The Kinks You Really Got Me - The Kinks The Letter - The Box Tops Somebody To Love - Jefferson Airplane I Fought the Law - Bobby Fuller Four Ride of the Valkyries - Budapest Symphony Orchestra Surfin' Bird - Trashmen Boo-yeah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Refrängen på en låt "carry carry" (stavning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Refrängen på en låt "carry carry" (stavning) Kanske menar du Europe - Carrie? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Fortunate Son - Creedence Clearwater Revival War - Edwin Starr Nowhere to Run - Martha and the Vandellas Wild Thing - Troggs Get Ready - Rare Earth On the Road Again - Canned Heat Shakin' All Over - The Guess Who Psychotic Reaction - Count Five Hush - Deep Purple All Day and All Night - The Kinks You Really Got Me - The Kinks The Letter - The Box Tops Somebody To Love - Jefferson Airplane I Fought the Law - Bobby Fuller Four Ride of the Valkyries - Budapest Symphony Orchestra Surfin' Bird - Trashmen Boo-yeah! Tackar, dom låtarna är så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Totalt offtopic men ändå har ni tänkt på alla make up reklamer där dom säger make up artist till the aviator o.s.v. när man ser reklamen ser man aldrig att dom sminkar nån om e me i filmen över huvudtaget P.S var tvungen o säga d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Nån som lirat Boiling Point: Road to Hell? I alla fall, vet nån vad låten som kommer när man installerar heter? Dom sjunger typ "From the north to the south.....east to the west..." Tror den heter något med Boiling Point för man hör det i låten ganska ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Vad heter låten som man kan dansa till i SA. Den går typ "snoop doggy dogg" jag har massa låtar med Snoop dogg men den finns inte med. Och jag har 8-cd samlingen med musiken i sa och där finns den inte heller med. Nån som vet vad den heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Vad heter låten som man kan dansa till i SA. Den går typ "snoop doggy dogg" jag har massa låtar med Snoop dogg men den finns inte med. Och jag har 8-cd samlingen med musiken i sa och där finns den inte heller med. Nån som vet vad den heter? Dr.Dre Feat. Snoop Dogg - Nuttin' but a G thang? Den går inte snoop doggy dogg men den kan man dansa till. Finns en annan låt som går så som heter Snoop Dogg - What's my name. Finns med på DoggyStyle skivan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Dr.Dre Feat. Snoop Dogg - Nuttin' but a G thang? Den går inte snoop doggy dogg men den kan man dansa till. Finns en annan låt som går så som heter Snoop Dogg - What's my name. Finns med på DoggyStyle skivan. Det var den. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Vad heter låten med 2-taktaren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Vad heter låten med 2-taktaren? Menar du Crazy Frog. Isf säger jag bara grattis att du har sluppit bli hjärntvättat av all jävla Jamba reklam som finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts