Mark Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Vad heter låten där refrängen går något så här: Oh I wish I was a punkrocker with flowers in my hair. In '77 and '69 revolution was in the air ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Vad heter låten där refrängen går något så här: Oh I wish I was a punkrocker with flowers in my hair. In '77 and '69 revolution was in the air ? Google is your best friend Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Har hört en låt på Bandit några gånger nu. Låter som något sött emoband, Simple Plan eller något. "When I was a young boy blabla marching band blabla" med lite söt pianobakgrund. Sen förstörs låten efter introt med massa "carry on" försöka låta emotionell blabla. Men början gillar jag, ge mig låten. Så jävla alternativt att skriva på varannan rad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 FNF? Aha, The Fast and The Furious: Tokyo Drift? 1. Tokyo Drift (fast & furious) - Teriyaki Boys 2. Six Days The Remix - DJ Shadow 3. The Barracuda - 5.6.7.8´s 4. Restless - Evil Nine 5. Round Round - Far*east Movement 6. She Wants To Move - N.E.R.D 7. Cho Large - Teriyaki Boys 8. Resound - Dragon Ash 9. Speed - Atari Teenage Riot 10. Bandaleros - Don Omar feat. Tego Calderon 11. Conteo - Don Omar 12. Mustang Nismo - Brian Tyler feat. Slash Ja! precis! tacktacktack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Tjenna grabbar.. Bara undrar vad de e för låt som spelas upp i den här länken! tjarå!! http://video.google.com/videoplay?docid=-6...478&q=zorro undrar också vilken remix de är ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 (redigerad) Tjenna grabbar.. Bara undrar vad de e för låt som spelas upp i den här länken! tjarå!! http://video.google.com/videoplay?docid=-6...478&q=zorro undrar också vilken remix de är ? Ja, hejdå? Jag vet vad den andra låten heter iallafall: Penta_P - Eurodancer (In da mix) (Promo mix) Snacka om B-igt namn Redigerad 18 oktober, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 (redigerad) Jag behöver eran hjälp! Jag söker låten som spelas i denna trailern!. Ifall ni inte känner igen den. Kan någon iallafall försöka att hitta den? Länk till Trailern! Jag behöver eran hjälp! Redigerad 18 oktober, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Jag behöver eran hjälp! Jag söker låten som spelas i denna trailern!. Ifall ni inte känner igen den. Kan någon iallafall försöka att hitta den? Länk till Trailern! Jag behöver eran hjälp! Din länk funkar inte, den skickar en bara till huvudsidan. Testa länka till själva rutan där man laddar hem istället för direkt nerladdningslänk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 (redigerad) Äh, det var inget. Redigerad 18 oktober, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Din länk funkar inte, den skickar en bara till huvudsidan. Testa länka till själva rutan där man laddar hem istället för direkt nerladdningslänk. Länk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Jag har hittat en bra hemsida där du kan säka på ord ifrån låten som du söker så får du fram ett så bra resultat som det går. Klicka HÄR för att komma till hemsidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 (redigerad) Söker text namnet till låten som går på SEB reklamen Tror bandet heter alpha, dom sjunger typ "i wanna be young forever ", sry för kass förklarning, btw kom på att bandet är norskt Redigerad 21 oktober, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Alphaville - forever young Lets dance in style, lets dance for a while Heaven can wait were only watching the skies Hoping for the best but expecting the worst Are you going to drop the bomb or not? Let us die young or let us live forever We dont have the power but we never say never Sitting in a sandpit, life is a short trip The musics for the sad men Can you imagine when this race is won Turn our golden faces into the sun Praising our leaders were getting in tune The musics played by the madmen Forever young, I want to be forever young Do you really want to live forever, forever and ever Some are like water, some are like the heat Some are a melody and some are the beat Sooner or later they all will be gone Why dont they stay young Its so hard to get old without a cause I dont want to perish like a fading horse Youth is like diamonds in the sun And dimonds are forever So many adventures couldnt happen today So many songs we forgot to play So many dreams are swinging out of the blue We let them come true Grymt bra låt, förövrigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 (redigerad) *sångtext* Grymt bra låt, förövrigt! Kan inte annat än hålla med dig Redigerad 22 oktober, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Jag har hittat en bra hemsida där du kan säka på ord ifrån låten som du söker så får du fram ett så bra resultat som det går. Klicka HÄR för att komma till hemsidan. Congratz, du har upptäckt sidan vi andra redan upptäckte för 100 år sedan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Jag söker en låt som dom använder i både Jackass 1 och Jackass 2, den går typ "if you gotta be dum, you gotta be tough. Något sånt är det iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Jag söker en låt som dom använder i både Jackass 1 och Jackass 2, den går typ "if you gotta be dum, you gotta be tough. Något sånt är det iaf. Roge Alan Wade - If you gotta be young, you gotta be tough så tror jag den heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Vetfan vad den här låten heter, har en snutt från den på länken här. Det är typ, techno, med skön puls och ball melodi. http://media.putfile.com/Oj-vad-det-sv-nger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Vetfan vad den här låten heter, har en snutt från den på länken här. Det är typ, techno, med skön puls och ball melodi. http://media.putfile.com/Oj-vad-det-sv-nger Inte helt säker men det låter som, Antiloop - Start Rockin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 (redigerad) Inte helt säker men det låter som, Antiloop - Start Rockin. Efter att ha... Köpt den, ( ) visade det sig vara fel låt. GÖR OM, GÖR RÄTT. EDIT: Låten heter Pakito - You Wanna Rock. Redigerad 24 oktober, 2006 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts