R2D2 Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Låten som börjar vid 1:40? Tryck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 (redigerad) Vad i helvete var det för film vi såg idag i skolan ? Jag kommer ihåg att den var ifrån 1986. Den handlade om fyra engelsktalande killar som en dag ska ge sig ut för att kolla på en död snubbes kropp som en av killarna har fått reda på finns. "Ledaren" i gänget hette Chris kommer jag ihåg, och när de sammanfattade filmen i slutet så sa han att Chris dog när han gick imellan en knivfight. Ja, sedan fanns det någon som var lite halvpsyk han trodde att allt de gjorde var som en b-krigsfilm typ, han snackade med sig själv som om han var med i en krigsfilm, gav ut order och gjorde skottljud och sånt, han hade glasögon också. Sedan minns jag en scen ifrån filmen, de ska över en å, och Chris tar en pinne och känner efter ifall det är djupt, det är det inte men när de tagit två kliv ut så sjunker alla, när de senare kommer upp på land så märker de att de har iglar över hela kropparna. Han som berättar filmen hade en igel på dasen och när han märker det så svimmar han. Den snubben som berättar filmen har också förlorat sin brorsa, och efter att hans brorsa dog så började hans föräldrar att ignorera honom. Ja, det var väl vad jag orkade skriva, någon som vet vilken film jag menar och som också vet vad den heter, skulle vara bra ? Nevermind, jag kom på vad den heter, Stand by me för er som undrar. Redigerad 4 oktober, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Requim of a dream. Är inte säker på stavningen. Var har man hört den? Jag känner igen den från nån film eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Låten som börjar vid 1:40? Tryck. Eskobar - On A Train Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Eskobar - On A Train Tack soet. Om någon har den, lägg gärna till min msn. Finns på profilen vad jag vet, skicka PM annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Tack soet. Om någon har den, lägg gärna till min msn. Finns på profilen vad jag vet, skicka PM annars. Lungt . Har addat dig på msn förövrigt, har nämligen låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 (redigerad) Var har man hört den? Jag känner igen den från nån film eller nått. Lord of the rings - the two towers den är också med i "The Hobbit" trailern. Länk till trailern. Redigerad 4 oktober, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Heliga handgranat! Oskar Of Rya! Trevligt att se dig... Har ingen aning om vilken låt det är du söker. Hade dock en låt om GTA innan. Men tror inte det var den... Jo, jag tror jag fick den av dig för ca: 2 år sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Ni måste hjälpa mig! Kommer någon här ihåg ett barnprogram med en liten rymdvarelse som kunde förvandlas till vad som hälst. Han bode vid vattnet i en grotta, och hans rymdskep var typ en rund röd sak. Han skulle typ rädda djur eller nått. Hoppas någon kommer ihåg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Ni måste hjälpa mig! Kommer någon här ihåg ett barnprogram med en liten rymdvarelse som kunde förvandlas till vad som hälst. Han bode vid vattnet i en grotta, och hans rymdskep var typ en rund röd sak. Han skulle typ rädda djur eller nått. Hoppas någon kommer ihåg! Jag har absolut ingen aning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Jag har absolut ingen aning Då kan du ge fan i att skriva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Vad heter låten? http://youtube.com/watch?v=OZVEPvJInSI Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Vad heter låten? http://youtube.com/watch?v=OZVEPvJInSI Booker T & The MG`s - Green Onions Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Jo, jag tror jag fick den av dig för ca: 2 år sen... Hur mycket bryter din sig mot reglerna? Är det bara bilden som får vara 500x200 eller ska hela skiten vara det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Hur mycket bryter din sig mot reglerna? Är det bara bilden som får vara 500x200 eller ska hela skiten vara det? Hela skiten. däremot vet jag inte hur det gäller med bredden på texten. Och inte nog med det - hans userbar är alldeles för många kb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Vad heter denna? DENNA Fort som F A N , ska till stockholm om 2 timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Jag vet inte riktigt om jag får fråga det här, så gör jag bort mig nu så kan väl någon säga till mig så raderar jag frågan. Kan någon hjälpa mig med att skaffa undertext till filmen click, CD1 och CD2 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Jag vet inte riktigt om jag får fråga det här, så gör jag bort mig nu så kan väl någon säga till mig så raderar jag frågan. Kan någon hjälpa mig med att skaffa undertext till filmen click, CD1 och CD2 ? Undertexter.se? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 (redigerad) Undertexter.se? Jo men den finns bara till en 1CDfilm, medans min film är på 2 CD:s Sen vet jag inte hur man använder SRT-filer :S Redigerad 6 oktober, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Vad heter denna? DENNA Fort som F A N , ska till stockholm om 2 timmar Caramell - Caramelldansen, från skivan "Supergott 2001" Fast det där var nån uppspeedad version. Och tja... du får väl veta när du kommer hem då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts