rabarben Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Har sökt efter "Avatar,signatur" request tråden men hittar inte den. Skulle någon kunna söka upp den till mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 P.O.D. - Boom. Tror jag. Naww, Det var snällt, Ta en kladdkaka @rabarben: Klicka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Söker sångtexten till AFC feat. Petter & Timbuktu - Daglig Basis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 (redigerad) Söker sångtexten till AFC feat. Petter & Timbuktu - Daglig Basis! Första träffen på google http://www.hiphoptexter.com/text.asp?textid=17303 Ska du ha texten till hip-hop låtar är hiphoptexter bra. Alltid första på google om man söker på hip-hop låtar. Samuelszon är jättelångsam! Redigerad 21 september, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 (redigerad) Söker sångtexten till AFC feat. Petter & Timbuktu - Daglig Basis! Första träffen på Google (schrach) Alla mina grabbar skakar skallen i takt Behöver inte säja att det är alla redan vet veteran ni vet stilen e fet bilen e het Vart ja än rullar fram inga hundra man Alltid ensam men ja gör de ja kan vandrar vägen själv som det alltid har vart som om jag levde kvar i samma shabbiga kvart varken best eller sämst men det är dags det blir känst jag fick marioteten att konvertera till svensk sparkar galen skit för en salig publik hanterar daglig biff så ja e van vid heat AFC och P Daglig basis C cachar våra .... blir gratis och se När det handlar om å beckna lyssna up och anteckna dammors kartell tar din stora säcka varje vecka tacka mig för de du mecka vardags rutin kör på till du deckar stilen e het ja vet ändå avspänd bilen e het för du inte fått till baks den ................................................? samma sak inga cash inte för betalt än kliver up på scen kommer fram till saken AFC droppar samer tills vi drar hem en river den andra förstör och (schartch) (timbuktu) de 2 4 7 3 65 dag daglig basis daglig basis 2 4 7 3 65 dag daglig basis daglig basis 2 4 7 3 65 dag daglig baglig baglig basis 2 4 7 3 6……….ti5 om ni e frågor är jag rätt svar i facit spottar eld och lågor på daglig basis ge mig en fet virvel och en stadig baskick ni vet hur ja vill de glider vanligt rak in och river av rim med farlig avsikt och ni har ingen aning så ni drar av kvikt jag chillar i logen bland kablar och kameror snubblar runt i klubben träffar caba o ramo hockar up me Mackan och Petter och saken e klar de e mikrofån balleten av artåne grarrr de e 2 4 7 3 6 5 ja e ut som Lucky Luke o tar hästen hem snart legendarisk en sné flicka akrobatiskt på rad disken tack rak exakt dag som natt va på din vakt och holl i gachet folk holler på att bomba kalachet daglig basis bak stukan eller bakis vakna upp jaga floo så ingen ting är gratis plockar upp en roat ger grabbarna var sinn lever farligt fast det har alldrig vart min avsikt stjär svart som lakris har jag kännt sen starten ligger över sades som Karlsson på taket mötte våra partners kötte nåra saker dra en turne AFC din tjej e naken 2 4 7 3 65 dag daglig basis daglig basis 2 4 7 3 65 dag daglig basis daglig basis 2 4 7 3 65 dag daglig baglig baglig basis 2 4 7 3 6.......ti5 passar Mickey passas bli fri om ni ? glidare från ganla söder inget fint folk svarta casher mina fickor inga kvitton inget visa fixar bästa fina tjejer som ett riktigt visa polarna peacar bäcknar piper ja skulla ha papper i tackt Mackers SP MT alla vet var festen e och vet vem som e sveriges bästa MC faktiskt så ligger de till i 2000...? jag säjer bara sanningen os ialla fall jag vill falla göra den där skiten som alla andra vill och unska att du kunde så gör jag grönska och dömp mig för förakt och under föratt du kicka lite för slicka lite på daglig basis ja måste dra peace ad de bra chhhhhhhhhh (scharch) daglig basis - http://www.hiphoptexter.com/text.asp?... Edit: Damn Rabarben, du hann före. Och vi båda skrev "första träffen på Google"! Redigerad 21 september, 2006 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 (redigerad) Vafan.. Jag sökte i säkert 5 minuter.. För nyfikenhetens skull.. vad sökte ni på? Tack, förresten Redigerad 21 september, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 (redigerad) Vafan.. Jag sökte i säkert 5 minuter.. För nyfikenhetens skull.. vad sökte ni på? Tack, förresten Jag sökte AFC feat. Petter & Timbuktu - Daglig Basis!. Skrev in det i adressfältet i FF men det kan väl inte gjort nån skillnad? Redigerad 21 september, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Exakt det gjorde jag också. Kopierade bara det du skrev så kom den Annars finns LetsSingIt.com. En fin sida om man söker låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Aha.. gaah.. ser nu att texten är helt uppfuckad Typ bara hälften som är rätt, och det på slutet kännar jag inte till alls? Nåja, får väl försöka lite själv då.. (hint, hint) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Söker efter namnet på en krigsfilm (jag menar INTE Saving Private Ryan) har för mig att det var andra världskriget... det enda minnet jag har från filmen är när några ser nån tjej som var inte så gammal och dom gjorde lite "snusk" me henne har jag för mig sen så låg hon på backen och så sa hon "shoot me", nå mer kommer jag inte ihåg.. nån som vet vad det är för film? Du kanske snackar om Full metal jacket, den utspelar sig dock under vietnamkriget. Men jag kopplar det du säger till filmen. Horan och tjejen som dom skjuter är inte samma person Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Vad heter låten som spelas under "Sizzor kicks" i denna film? - http://video.google.de/videoplay?docid=-60...p;q=army+afghan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Jag letar efter en film på det tydligen otroligt snygga mål som någon i Liverpool gjorde i förrgår. Vet inte så mycket förutom att det var skjutet från ungefär 60 meter. Någon som har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Jag letar efter en film på det tydligen otroligt snygga mål som någon i Liverpool gjorde i förrgår. Vet inte så mycket förutom att det var skjutet från ungefär 60 meter. Någon som har? Det var Xabi Alonso, http://www.youtube.com/watch?v=whxCIXBMvBk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Vad heter låten i denna filmen? Finns ju hur mycke hyllningsvideor till Henke av Celtic fans. Fy fan va stor han är där. http://www.youtube.com/watch?v=jzVNtHS7PYo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 (redigerad) Någon som har sett nyaste simpsons och vet vilekn/vilka låtarna från White Stripes är? edit: Nvm hittade den, det var The hardest button to button. Redigerad 22 september, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Vad heter låten som spelas under "Sizzor kicks" i denna film? - http://video.google.de/videoplay?docid=-60...p;q=army+afghan Typ "2 Unlimited - Get ready for this" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Typ "2 Unlimited - Get ready for this" Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Söker texten till Burzum - Et Hvitt Lys Over Skogen, otroligt svår att hitta i och med att den blev censuerad (stavning?!?!?!?!) i norge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Nån snel hest som vet en guide till att typ blanda marker så där som dom på tv? SKulle va kul om du länkar den isf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Vill fortfarande veta vad låten i denna filmen heter. http://www.youtube.com/watch?v=jzVNtHS7PYo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts