BroDD Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Vilka är det som gjort låten "Black Heart"? Det brukar stå att det är med Slipknot men den är ju inte med på nån av deras skivor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Tja, vet inte låtens namn. Reklamen för "Now see this", går i 6an om jag inte har fel. Nån som vet vad den heter ? Dope - You spin me right round Frågade själv om den några sidor bak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Dope - You spin me right round Frågade själv om den några sidor bak Jasså det är dom som gjort den, ballt. Gillar dom. Dom som gjort Die mother fucker så Tack räv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Finns den där "Work work" låten som är i nån reklam på TV4 att få tag på? xD Har fastnat i huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Hörde nyss på radio att Metallica har lirat en av låtarna från nya plattan live, någon som vet vad låten heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Detta är väl en Honda? Isåfall vilken modell? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Detta är väl en Honda? Isåfall vilken modell? Honda CRX, om jag inte misstar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Hörde nyss på radio att Metallica har lirat en av låtarna från nya plattan live, någon som vet vad låten heter? Tänkte lite, sökte lite, och kom fram till att den heter "The New Song", finns bland annat att lyssna på här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Honda CRX, om jag inte misstar mig. Jaa, tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 1 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2006 Vad heter låten i Apotekets reklam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Vad heter låten i Apotekets reklam? Kan de vara Nerina Pallot - Mr King ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Kan de vara Nerina Pallot - Mr King ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlipKnoT666 Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Hej jag undrar vad låten i rädda barnen reklamen heter? Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Okej, jag har letat. Ni vet South park filmen, när kenny är på väg till himmelen. "Is this really it (typ) ?" NO! YOUR GOING TO HELL YOU LITTLE BOOY Swear to god, threw a stone nanana, hell isnt good, hell isnt good. Noo, hell isnt good, hell isnt good Något sånt går den. Någon som vet vad låten heter ? Vill så ha den låten :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Låten i Nokia N90 reklamen, vad heter den? :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Okej, jag har letat. Ni vet South park filmen, när kenny är på väg till himmelen. "Is this really it (typ) ?" NO! YOUR GOING TO HELL YOU LITTLE BOOY Swear to god, threw a stone nanana, hell isnt good, hell isnt good. Noo, hell isnt good, hell isnt good Något sånt går den. Någon som vet vad låten heter ? Vill så ha den låten :'( Har för mig det är Metallica som gör den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Har för mig det är Metallica som gör den... Jo Frenzy visade mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Letar efter en bild. På bilden i skolan ska man måla av en bild av valfri konstnär. Eftersom ingen annan i klassen förstår det fina med surrealism kunde jag lätt nalla åt mig den boken. I alla fall, hittade en bra bild med Rene Magritte med ett par skor/fötter. Vill gärna titta lite närmare på den innan vi börjar nästa vecka så jag vill gärna veta vad bilden heter eftersom jag glömde skriva ner det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 En hiphoplåt. Hörde den på gymmet idag. Den enda artisten jag känner igen är snoop dogg, som kommer in efter några verser. Till orden "Big Snoop Dogg". Jag försökte lyssna efter lyrics att söka efter, med det är skitsvårt att komma ihåg något. "Saint Louise" nämns ett flertal gånger, och sen är det en mening i stil med "I told you, do not cross that bridge". Ja, det är allt jag har att gå efter. Hoppas någon har hört, annars måste jag sno skivan på gymmet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Letar efter en bild. På bilden i skolan ska man måla av en bild av valfri konstnär. Eftersom ingen annan i klassen förstår det fina med surrealism kunde jag lätt nalla åt mig den boken. I alla fall, hittade en bra bild med Rene Magritte med ett par skor/fötter. Vill gärna titta lite närmare på den innan vi börjar nästa vecka så jag vill gärna veta vad bilden heter eftersom jag glömde skriva ner det. http://www.fantasyarts.net/Magritte/red_model_small.jpg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts