spajdermän Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Fixxade det från första sökresultatet på google Tanka http://home.c2i.net/mloevnes/image/funnyExe/johncast.exe Installera Gå in i C:\Windows Leta upp SCRANTIC.scr Flytta den till C:\Windows\System32 Döp om den till ssJohnny_Castaway.SCR Sen kan du välja den som skärmsläckare Yay!! Thx dude!! Smart å goggla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 (redigerad) Nu tänker jag ställa en lustiger fråga. Jag tänker inte fråga om någon vet vad en speciell låt heter, jag tänker fråga om någon har låten Booba ft två artister - Au Bout Des Rêves PM:a mig om ni har den. Edit : Kan väl också fråga efter Obie trice feat Akon - Snitch Redigerad 14 augusti, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Istället för att vänta på svar här, surfa in på Let's sing it och skriv in någon mening eller fras i låten i sökraden och välj 'Lyrics Håller med till 100%!'. Smidigt och enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 (redigerad) Söker ett klipp med Family Guy. Det är avsnittet när Meg får jobb på skoltidningen (tror jag iaf). Peter smyger ut på natten i en svart ninjadräkt och springer till Megs skola. När han är där så "nynnar" han på sån där spännande musik, typ Hajens signaturmelodi "na-na-na-na-na----na-na---nananannna" (jättebra beskrivning, jag vet), för varje steg han tar. Peter kommer in i skolan och byter ut Megs uppsats mot en som han har skrivit själv som handlar om att en kändis är bög. Hoppas att någon får ut något ur min beskrivning och vet vilket avsnitt det är, eller om just det klippet finns på internet nånstans. Edit: Letade på tv.com och hittade avsnittet. Det heter "The Story on Page One". Redigerad 15 augusti, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Någon som vet vad den här låten som är med i det här spelet heter? http://www.kalaaleq.com/napatoq.swf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Någon som vet vilken låt som spelas i HeadBangers Ball reklamen som finns på MTV? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Svt har en informations-spot på någon minut som oftast går på morgonen då de inte har så mycket annat. Där de informerar om tv-omläggningen, om att alla kommer stegvis bli tvungna att gå över till det digitala markbundna nätet. I denna informations-spot så visas det gamla bilder från förr på människor som står vid sina tv-apparater samtidigt som det står lite om hur det ska gå till med den kommmande omläggningen... Jag undrar vad musiken till denna informations-spot heter... Det är en basfiol i bakgrunden som håller takten och ett piano som spelar melodin... Väldigt avskalat och lugnt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Hey, det finns en låt jag letat efter som finns med i den här länken det är typ den ända techno låten den är typ i mitten.. är jätte tacksam om ni vet vad den heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Hey, det finns en låt jag letat efter som finns med i den här länken det är typ den ända techno låten den är typ i mitten.. är jätte tacksam om ni vet vad den heter Ååh, jag känner igen den så väl.. har glömt namnet på den . Ska kolla om jag har den i min musiksamling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 (redigerad) Ååh, jag känner igen den så väl.. har glömt namnet på den . Ska kolla om jag har den i min musiksamling Ok tack så mycket ingen som vet än ? Redigerad 20 augusti, 2006 av YooSho Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Var har jag hört Robot rock med Daft Punk? Kan det vara Trackmania? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Jag söker namnet på filmen jag och mina kompisar såg alldeles nyss , mitt minne är inte vad det varit ^^ Well, den handlade i stora drag om radioaktivt muterade gruvarbetare. Man börjar filmen hos någon snubbe som har en mack ute i öknen, till macken så kommer det en familj som ska igenom öknen och till Kalifornien. Familjen kör sedan vilse tack vara snubben från macken, han sade fel väg till dem med flit. Ja, gruvarbetarna kommer till husvagnen som familjen har på natten, och dödar mamman och hennes dotter som också är mamma, de kidnappar bebisen, och grillar pappan som hänger i ett träd. Man får se massa av de muterade, en har en jätteskalle och sitter i rullstol, de muterade snackar i Walkie Talkie också. Dålig förklaring jag vet, men har man sett filmen fattar man, nu till frågan, vad fan hette den :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 (redigerad) Hittade låten .. tack ändå om det var nån som ville ha den så hette låten The drill - The drill Redigerad 21 augusti, 2006 av YooSho Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 (redigerad) Söker en country-låt. Kommer bara ihåg en liten del av refrängen: "Your hanky-breaky hart" eller liknande, väldigt osäker. Edit: Hittade låten: Billy Ray Cyrus - Achy Breaky Hart Redigerad 23 augusti, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Söker låten som spelas i reklamen för CSI Miami. Tror den har slutat sänds nu eftersom serien har börjat, men nån kanske minns den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Tja, vet inte låtens namn. Reklamen för "Now see this", går i 6an om jag inte har fel. Nån som vet vad den heter ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Vad fan heter låten som spelas när filmen är slut ? http://videos.streetfire.net/video/d66ae7b...8130141e356.htm Jag känner igen den, men kommer inte på vad den heter, sååå irriterande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Vad heter den? ^^ http://miyamoto.ytmnd.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Jag undrar vad låten i den gamla goa Findus-reklamen heter. Ni vet "Youuu and mee. Meee and youu" Korvlåten, med andra ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Jag undrar vad låten heter som dom använder i Siljaline-reklamerna. När dom är på ett dansgolv och dansar i slowmotion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts