Jump to content

Jag söker namnet till ... -tråden


Arman
 Share

Recommended Posts

Nu tänker jag ställa en lustiger fråga.

Jag tänker inte fråga om någon vet vad en speciell låt heter, jag tänker fråga om någon har låten Booba ft två artister - Au Bout Des Rêves

PM:a mig om ni har den.

Edit : Kan väl också fråga efter Obie trice feat Akon - Snitch

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Söker ett klipp med Family Guy. Det är avsnittet när Meg får jobb på skoltidningen (tror jag iaf). Peter smyger ut på natten i en svart ninjadräkt och springer till Megs skola. När han är där så "nynnar" han på sån där spännande musik, typ Hajens signaturmelodi "na-na-na-na-na----na-na---nananannna" (jättebra beskrivning, jag vet), för varje steg han tar.

Peter kommer in i skolan och byter ut Megs uppsats mot en som han har skrivit själv som handlar om att en kändis är bög.

Hoppas att någon får ut något ur min beskrivning och vet vilket avsnitt det är, eller om just det klippet finns på internet nånstans.

Edit: Letade på tv.com och hittade avsnittet. Det heter "The Story on Page One".

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Svt har en informations-spot på någon minut som oftast går på morgonen då de inte har så mycket annat. Där de informerar om tv-omläggningen, om att alla kommer stegvis bli tvungna att gå över till det digitala markbundna nätet.

I denna informations-spot så visas det gamla bilder från förr på människor som står vid sina tv-apparater samtidigt som det står lite om hur det ska gå till med den kommmande omläggningen...

Jag undrar vad musiken till denna informations-spot heter... Det är en basfiol i bakgrunden som håller takten och ett piano som spelar melodin... Väldigt avskalat och lugnt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag söker namnet på filmen jag och mina kompisar såg alldeles nyss (w00t) , mitt minne är inte vad det varit ^^

Well, den handlade i stora drag om radioaktivt muterade gruvarbetare.

Man börjar filmen hos någon snubbe som har en mack ute i öknen, till macken så kommer det en familj som ska igenom öknen och till Kalifornien.

Familjen kör sedan vilse tack vara snubben från macken, han sade fel väg till dem med flit.

Ja, gruvarbetarna kommer till husvagnen som familjen har på natten, och dödar mamman och hennes dotter som också är mamma, de kidnappar bebisen, och grillar pappan som hänger i ett träd.

Man får se massa av de muterade, en har en jätteskalle och sitter i rullstol, de muterade snackar i Walkie Talkie också.

Dålig förklaring jag vet, men har man sett filmen fattar man, nu till frågan, vad fan hette den :S (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...