Jump to content

Jag söker namnet till ... -tråden


Arman
 Share

Recommended Posts

Efter en snabb googling så fick jag fram: Symfoni No. 41 C-dur, Jupiter. Men egentligen har jag ingen aning.

Check it out: Google - Mozarts last symphony

Såg också den när jag googlade men det verkar så... wierd. Att man kallar sin låt för "Jupiter". Liksom.. han skrev ju låten när han höll på att dö liksom.

eller nåt :(

EDIT: Hittade nu. Requiem Mass in D Minor. :shifty:

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror att det var shaggy elelr vad han heter, som släpte låten "It wasen´t me" ni vet den där låten där han sjunger att han var otrogen mot sin tjej som kom på honom.

Det finns en annan variant av den låten, det är tjejen som sjunger om hur hon kom på honom med att vara otrogen. Det är namnet på den låten jag söker. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag söker namnet på en låt, som för länge sedan var reklamjingel till tv4´s Superfredag (tror det hette så iallafall)

Den gick något i stil med "I don´t care if mondays´s are blue. Tuesdays are grey and wednesdays too. Thursdays never looking back, it´s friday I belong."

Lite luddig beskrivning kanske, men :lol:

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag söker efter en sida där man kan köpa t-shirts med tryck från filmer och dylikt. (Inte rockzone/silverbullet)

http://www.shirtstore.se/ har många roliga. Bland annat den här som jag tror att både du och jag finner roande :lol:

---------------------

Okej, nu söker jag bilder på Ragnar Vanheden ifrån Jönssonligan. Det verkar vara otroligt svårt att få tag på!

Alltså: Bilder på Vanheden tas mer än gärna emot. ^_^

Väldigt gärna.

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag söker efter en sida där man kan köpa t-shirts med tryck från filmer och dylikt. (Inte rockzone/silverbullet)

Då kan jag också passa på att fråga, jag söker efter sidor med Dirty Pretty Things-tröjor, svenska sidor alltså. Dom finns inte på rockzone eller silverbullet, skulle egentligen kunna ta en The Libertines eller Babyshambles där men dom var jävligt tråkiga..

Så, är det någon som vet någon sida med Dirty Pretty Things-tröjor?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror att det var shaggy eller vad han heter, som släpte låten "It wasen´t me" ni vet den där låten där han sjunger att han var otrogen mot sin tjej som kom på honom.

Det finns en annan variant av den låten, det är tjejen som sjunger om hur hon kom på honom med att vara otrogen. Det är namnet på den låten jag söker. :)

Ingen som vet? Vill jätte gärna veta. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...