Tux Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Vad heter låten som spelas i denna Trailern? Länk! (Vill gärna veta!!! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Vad heter låten i det bifogade ljudklippet? Jag tror det är en remix, låten jag vill ha reda på är själva melodin.2.mp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Är det nån som vet vad den där låten heter i tokyo drift heter som dom sjunger " my life be like oooaa nånting" när bowow visar sin bil ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Vad heter mozarts sista låt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Vad heter mozarts sista låt? Efter en snabb googling så fick jag fram: Symfoni No. 41 C-dur, Jupiter. Men egentligen har jag ingen aning. Check it out: Google - Mozarts last symphony Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 (redigerad) Efter en snabb googling så fick jag fram: Symfoni No. 41 C-dur, Jupiter. Men egentligen har jag ingen aning. Check it out: Google - Mozarts last symphony Såg också den när jag googlade men det verkar så... wierd. Att man kallar sin låt för "Jupiter". Liksom.. han skrev ju låten när han höll på att dö liksom. eller nåt EDIT: Hittade nu. Requiem Mass in D Minor. Redigerad 5 augusti, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Tror att det var shaggy elelr vad han heter, som släpte låten "It wasen´t me" ni vet den där låten där han sjunger att han var otrogen mot sin tjej som kom på honom. Det finns en annan variant av den låten, det är tjejen som sjunger om hur hon kom på honom med att vara otrogen. Det är namnet på den låten jag söker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 (redigerad) Jag söker namnet på en låt, som för länge sedan var reklamjingel till tv4´s Superfredag (tror det hette så iallafall) Den gick något i stil med "I don´t care if mondays´s are blue. Tuesdays are grey and wednesdays too. Thursdays never looking back, it´s friday I belong." Lite luddig beskrivning kanske, men Redigerad 6 augusti, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Letar efter ett par sidor jag såg förut... dom hade en massa länkar samlade där man kunde beställa gratis saker... nån som kan nåra sånna sidor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 (redigerad) Letar efter ett par sidor jag såg förut... dom hade en massa länkar samlade där man kunde beställa gratis saker... nån som kan nåra sånna sidor? http://www.alltgratis.com/ Det finns fler, som jag har glömt namnet på. Redigerad 6 augusti, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Jag söker efter en sida där man kan köpa t-shirts med tryck från filmer och dylikt. (Inte rockzone/silverbullet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 (redigerad) Jag söker efter en sida där man kan köpa t-shirts med tryck från filmer och dylikt. (Inte rockzone/silverbullet) http://www.shirtstore.se/ har många roliga. Bland annat den här som jag tror att både du och jag finner roande --------------------- Okej, nu söker jag bilder på Ragnar Vanheden ifrån Jönssonligan. Det verkar vara otroligt svårt att få tag på! Alltså: Bilder på Vanheden tas mer än gärna emot. Väldigt gärna. Redigerad 6 augusti, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Jag söker efter en sida där man kan köpa t-shirts med tryck från filmer och dylikt. (Inte rockzone/silverbullet) Då kan jag också passa på att fråga, jag söker efter sidor med Dirty Pretty Things-tröjor, svenska sidor alltså. Dom finns inte på rockzone eller silverbullet, skulle egentligen kunna ta en The Libertines eller Babyshambles där men dom var jävligt tråkiga.. Så, är det någon som vet någon sida med Dirty Pretty Things-tröjor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Vad heter låten på The Last Waltz där Dr. "någonting" bland annat viftar med sin vita hatt på Robbie Robertson gitarr när han jammar loss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Jag söker efter en sida där man kan köpa t-shirts med tryck från filmer och dylikt. (Inte rockzone/silverbullet) Peer 99. Riktigt bra sida, där kan du även sätta in egna tryck på tröjor, musmattor, klockor, väskor. Ja, mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Yo. Vet någon om Johncast finns till XP nånstans som man kan ladda ner gratis? Johncast är den där gubben som bor på en liten ö med endast en palm typ. Tack på förhand //Spajder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 (redigerad) Fixxade det från första sökresultatet på google Tanka http://home.c2i.net/mloevnes/image/funnyExe/johncast.exe Installera Gå in i C:\Windows Leta upp SCRANTIC.scr Flytta den till C:\Windows\System32 Döp om den till ssJohnny_Castaway.SCR Sen kan du välja den som skärmsläckare Redigerad 8 augusti, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Tror att det var shaggy eller vad han heter, som släpte låten "It wasen´t me" ni vet den där låten där han sjunger att han var otrogen mot sin tjej som kom på honom. Det finns en annan variant av den låten, det är tjejen som sjunger om hur hon kom på honom med att vara otrogen. Det är namnet på den låten jag söker. Ingen som vet? Vill jätte gärna veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Vad heter den låten som spelades i introt till Snowboardmagasinet Richter? Den är med Red Hot Chili Peppers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Okej, nu söker jag bilder på Ragnar Vanheden ifrån Jönssonligan. Det verkar vara otroligt svårt att få tag på! Alltså: Bilder på Vanheden tas mer än gärna emot. Väldigt gärna. Suger att quota sig själv, men. Jag vill verkligen ha ovanstående. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts