Kebab Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Vad heter den här för nåt? Hmm..ledmotivet till sopranos. Ingen aning om vad artisten heter men..kolla här så hittar du nog något: http://www.google.se/search?hl=sv&q=so...kning&meta= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Hittade den, tror artisten heter A3.. inte säker. :/ Stog A3 iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Behöver veta ganska fort, så jag postar igen Vad heter låten? Ursäkta den kassa kvalitén, den är inspelad med mobil från radio, sedan inspelad med micken som är kopplad till datorn:P http://media.putfile.com/Guess-the-song-42 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Letar fortfarande efter den där rocklåten jag hörde på VH-1 för 2 år sen, fick svar en gång men glömde den heter "rock you in highschool" eller nåt i den stilen, killarna i videon liknade Twisted Sister, lite 80-talsaktig om du vet nåt som smått matchar min beskrivning så svara snabbt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Letar fortfarande efter den där rocklåten jag hörde på VH-1 för 2 år sen, fick svar en gång men glömde den heter "rock you in highschool" eller nåt i den stilen, killarna i videon liknade Twisted Sister, lite 80-talsaktig om du vet nåt som smått matchar min beskrivning så svara snabbt!! Ett litet long-shot. Kläderna stämmer inte vad jag vet men det kanske är Rock'n'roll highschool? Har glömt vilka som har gjort den men du hittar nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Söker en slapp, skön hiphop/rap-låt (suger på det där med genrer). De sjunger något i stil med: Would you know I´m back there, would you know I´m back there, ev. Won´t you know I´m back then, eller en blandning. Eller inget av dem. Det enda jag kan minnas från låten är att de sjunger det om och om igen, iaf. i refrängen. Det är ju ingen gammal låt, så det kanske är någon som känner till den trots min luddiga beskrivning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Kanske är Nickel Creek - When You Come Back Down? Det var det enda som matchade en smula mot lyricsen du gav. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Letar fortfarande efter den där rocklåten jag hörde på VH-1 för 2 år sen, fick svar en gång men glömde den heter "rock you in highschool" eller nåt i den stilen, killarna i videon liknade Twisted Sister, lite 80-talsaktig om du vet nåt som smått matchar min beskrivning så svara snabbt!! Quotar mig själv för ett tillägg, blev ganska säker på att låten heter "Go high in highschool", kommer också ihåg att nån svarade att bandet hette nåt med "kittens" eller liknande, nån som vet nudå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Letar fortfarande efter den där rocklåten jag hörde på VH-1 för 2 år sen, fick svar en gång men glömde den heter "rock you in highschool" eller nåt i den stilen, killarna i videon liknade Twisted Sister, lite 80-talsaktig om du vet nåt som smått matchar min beskrivning så svara snabbt!! The Ramones har gjort rock 'n roll highschool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Behöver veta ganska fort, så jag postar igen Vad heter låten? Ursäkta den kassa kvalitén, den är inspelad med mobil från radio, sedan inspelad med micken som är kopplad till datorn:P http://media.putfile.com/Guess-the-song-42 Lucas Prata - And She Said Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Någon som har texten till Jadde - Living to love you? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Någon som har texten till Jadde - Living to love you? Ill Help You Out! Gå in på Frizon sen sök på Jadde, sen tryck på Gå Till Artist sen när du e inne på artistens sida...så ser du att han ahr gjort flera låtar...sen finns det massa svarta rutor bredvid låtarna...det är alla texterna han har skrivit till låtarna...tryck på den svarta rutan bredvid Living To love You så får du upp fram texten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Lucas Prata - And She Said Tack så mkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Ill Help You Out! Gå in på Frizon sen sök på Jadde, sen tryck på Gå Till Artist sen när du e inne på artistens sida...så ser du att han ahr gjort flera låtar...sen finns det massa svarta rutor bredvid låtarna...det är alla texterna han har skrivit till låtarna...tryck på den svarta rutan bredvid Living To love You så får du upp fram texten tack så mkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Wolfi & RavenE: Y'all Welcome Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Hittade den, tror artisten heter A3.. inte säker. :/ Stog A3 iallafall. En bit på rätt väg var det iaf.. Artist: Alabama 3 Låt:Woke Up This Morning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 (redigerad) Quotar mig själv: Gah... måste ha reda på vad denna låten heter innan ja blir galen! Vad heter den låten som spelas i Tiger Woods 06 när man ändrar på sin karaktär? Nånting "I like the way you move" Har inte spelet installerat så ja kan inte kolla själv. Nöjd nu Ärrtvå? Redigerad 3 augusti, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Quotar mig själv: Du har verkligen inget att säga du rabarben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Du har verkligen inget att säga du rabarben. Va menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 (redigerad) Va menar du? Förmodligen att du skrev "Quotar mig själv:" Efter själva quoten. Redigerad 3 augusti, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts