Jump to content

Jag söker namnet till ... -tråden


Arman
 Share

Recommended Posts

Letar fortfarande efter den där rocklåten jag hörde på VH-1 för 2 år sen, fick svar en gång men glömde

den heter "rock you in highschool" eller nåt i den stilen, killarna i videon liknade Twisted Sister, lite 80-talsaktig om du vet nåt som smått matchar min beskrivning så svara snabbt!! :D

Ett litet long-shot. Kläderna stämmer inte vad jag vet men det kanske är Rock'n'roll highschool? Har glömt vilka som har gjort den men du hittar nog.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Söker en slapp, skön hiphop/rap-låt (suger på det där med genrer). De sjunger något i stil med: Would you know I´m back there, would you know I´m back there, ev. Won´t you know I´m back then, eller en blandning. Eller inget av dem.

Det enda jag kan minnas från låten är att de sjunger det om och om igen, iaf. i refrängen.

Det är ju ingen gammal låt, så det kanske är någon som känner till den trots min luddiga beskrivning? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Letar fortfarande efter den där rocklåten jag hörde på VH-1 för 2 år sen, fick svar en gång men glömde

den heter "rock you in highschool" eller nåt i den stilen, killarna i videon liknade Twisted Sister, lite 80-talsaktig om du vet nåt som smått matchar min beskrivning så svara snabbt!! :huh:

Quotar mig själv för ett tillägg, blev ganska säker på att låten heter "Go high in highschool", kommer också ihåg att nån svarade att bandet hette nåt med "kittens" eller liknande, nån som vet nudå? :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Letar fortfarande efter den där rocklåten jag hörde på VH-1 för 2 år sen, fick svar en gång men glömde

den heter "rock you in highschool" eller nåt i den stilen, killarna i videon liknade Twisted Sister, lite 80-talsaktig om du vet nåt som smått matchar min beskrivning så svara snabbt!! ;)

The Ramones har gjort rock 'n roll highschool

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som har texten till Jadde - Living to love you?

Ill Help You Out!

Gå in på Frizon sen sök på Jadde, sen tryck på Gå Till Artist sen när du e inne på artistens sida...så ser du att han ahr gjort flera låtar...sen finns det massa svarta rutor bredvid låtarna...det är alla texterna han har skrivit till låtarna...tryck på den svarta rutan bredvid Living To love You så får du upp fram texten ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ill Help You Out!

Gå in på Frizon sen sök på Jadde, sen tryck på Gå Till Artist sen när du e inne på artistens sida...så ser du att han ahr gjort flera låtar...sen finns det massa svarta rutor bredvid låtarna...det är alla texterna han har skrivit till låtarna...tryck på den svarta rutan bredvid Living To love You så får du upp fram texten ;)

tack så mkt :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Quotar mig själv:

Gah... måste ha reda på vad denna låten heter innan ja blir galen!

Vad heter den låten som spelas i Tiger Woods 06 när man ändrar på sin karaktär? Nånting "I like the way you move" Har inte spelet installerat så ja kan inte kolla själv. :)

Nöjd nu Ärrtvå? :)

Redigerad av rabarben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...