Wu Zi Mu Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Känner igen den. Men kommer inte ihåg riktigt.. Så jag gissar vilt på typ "Hey, now you are a rockstar". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Känner igen den. Men kommer inte ihåg riktigt.. Så jag gissar vilt på typ "Hey, now you are a rockstar". Ja jag var inne på det med allt. att den hette "hey now" möjligen gjord av nieckelback, men nix. Hittar den inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 (redigerad) Vad heter första låten? http://youtube.com/watch?v=33nThbGm9ks Wops, hittade den. Redigerad 29 juli, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Känner igen den. Men kommer inte ihåg riktigt.. Så jag gissar vilt på typ "Hey, now you are a rockstar". Är inte det den som är med i Rat Race på slutet när de står på scenen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 (redigerad) Söker namn och låt på artisen i den här videon http://www.kossan.se/tunnelbana.htm hoppas nån kan hjälpa mig. Smash Mouth - All star EDIT: Det är den Redigerad 29 juli, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Snälla, behöver desperat få veta vad den här låten heter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 Snälla, behöver desperat få veta vad den här låten heter! Beethoven - Bagatela for eliza Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 29 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2006 (redigerad) Yay! Taxx så mycket! EDIT: Kan inte hitta den jag letar efter någonstans. >=( Är du SÄKER på att det är den du menar? Dom jag hittar är bara piano. Redigerad 29 juli, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Smash Mouth - All star EDIT: Det är den Ja det är det. Äntligen, tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 (redigerad) Yay! Taxx så mycket! EDIT: Kan inte hitta den jag letar efter någonstans. >=( Är du SÄKER på att det är den du menar? Dom jag hittar är bara piano. Men själva låten är bara piano. Accapelan är tillagd av någon grupp(elr artist). Redigerad 30 juli, 2006 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Vad heter denna? Den börjar runt 10 sekunder in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Vad heter denna? Den börjar runt 10 sekunder in. Iron Maiden - Run To The Hills Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Söker låtar som har skön och lite svår bas, det ska vara lite svårare än Iron Maidens bas och det får gärna vara med lite power chords och sånt Inge värsta über death metal i 300 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Gah... måste ha reda på vad denna låten heter innan ja blir galen! Vad heter den låten som spelas i Tiger Woods 06 när man ändrar på sin karaktär? Nånting "I like the way you move" Har inte spelet installerat så ja kan inte kolla själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Gah... måste ha reda på vad denna låten heter innan ja blir galen! Vad heter den låten som spelas i Tiger Woods 06 när man ändrar på sin karaktär? Nånting "I like the way you move" Har inte spelet installerat så ja kan inte kolla själv. Google är rätt svårt va? Finns låten här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Google är rätt svårt va? Finns låten här? Har googlat som en tok och det finns väldigt många låtar med "I like the way you move". Antar att iallafall någon här på forumet har det installerat... eller iallafall hoppas! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Vad heter den här låten: "I love ya baby boo[Kille], I love ya baby too[tjej]" nått sånt, jag menar inte den här "nya" med busta rhymes, den jag menar är äldre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Söker någon "GTA-låt" som går typ såhär, kommer inte ihåg allt, bara delar: Vill ju bara göra som i GTA, GTA... Bouncar ner för gatan i en riktig low-rider, bränner förbi snuten det känns fett nice... Kastar molotov på snuten förvandlar dem till tomtebloss... Och i början är det ett maskingevär som låter... vad heter den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Vad heter låten? Ursäkta den kassa kvalitén, den är inspelad med mobil från radio, sedan inspelad med micken som är kopplad till datorn:P http://media.putfile.com/Guess-the-song-42 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Vad heter den här för nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts