Jump to content

Jag söker namnet till ... -tråden


Arman
 Share

Recommended Posts

Väntade bara på att nån skulle fråga det :rolleyes:

Bo Kaspers Orkester - Samma bil

Nu när jag har försökt att införskaffa denna låt, så har det hela tiden nån jäkla rosenström låt som nån bytt namn på.

Men tack iallafall ^^

Redigerad av Boomer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag letar efter en låt, men har nästan inget info om den.

Det jag vet/tror är:

Jag tror att det är Kelly Clarkson som sjunger den.

Om det är Kelly som sjunger den, så är det hennes låt som spelas nästan hela tiden på radion.

Låten är ganska lugn, men i varje refräng så går den fortare.

Hoppas att nån vet vilken det är :wub:

Hittade den..

Kelly Clarkson - Because of you :rolleyes:

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En AC/DC låt sökes.

Jag tror den är med i Viva La Bam eller liknande serie, minns inte vad dom sjunger eller hur den går.

Kommer bara ihåg den från nån serie, låten börjar med att han bara klingar en gång på en sträng, sen börjar den.

Jag vet att det inte är mycket till beskrivning. Men om nån som kanske kollar mycket på Viva La Bam eller liknande skulle känna igen..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En AC/DC låt sökes.

Jag tror den är med i Viva La Bam eller liknande serie, minns inte vad dom sjunger eller hur den går.

Kommer bara ihåg den från nån serie, låten börjar med att han bara klingar en gång på en sträng, sen börjar den.

Jag vet att det inte är mycket till beskrivning. Men om nån som kanske kollar mycket på Viva La Bam eller liknande skulle känna igen..

Hmm, har sett det avsnittet där den låten är med, men tyvärr vet jag inte vad den heter :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad heter låten i det här Family Guy klippet?

http://www.youtube.com/watch?v=XOeM8Xh-jVQ...mily%20guy'

De som sett filmen Mc10 av Krull Productions, har också hört den där. :ph34r: (Scenen med "Frag Bagen")

Edit: Länk till Mc10, vet dock ej inte om den funkar :/

http://nollan-ettan.mine.nu/krull/Digital/...%5bsmall%5d.mpg

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, har sett det avsnittet där den låten är med, men tyvärr vet jag inte vad den heter :o

Ajdå. Försök komma ihåg!

Quotar mig själv. Behöver verkligen låten snarast möjligt!

En AC/DC låt sökes.

Jag tror den är med i Viva La Bam eller liknande serie, minns inte vad dom sjunger eller hur den går.

Kommer bara ihåg den från nån serie, låten börjar med att han bara klingar en gång på en sträng, sen börjar den.

Jag vet att det inte är mycket till beskrivning. Men om nån som kanske kollar mycket på Viva La Bam eller liknande skulle känna igen..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...