Boomer Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 (redigerad) Väntade bara på att nån skulle fråga det Bo Kaspers Orkester - Samma bil Nu när jag har försökt att införskaffa denna låt, så har det hela tiden nån jäkla rosenström låt som nån bytt namn på. Men tack iallafall ^^ Redigerad 21 juli, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2006 (redigerad) Jag letar efter en låt, men har nästan inget info om den. Det jag vet/tror är: Jag tror att det är Kelly Clarkson som sjunger den. Om det är Kelly som sjunger den, så är det hennes låt som spelas nästan hela tiden på radion. Låten är ganska lugn, men i varje refräng så går den fortare. Hoppas att nån vet vilken det är Hittade den.. Kelly Clarkson - Because of you Redigerad 21 juli, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 En AC/DC låt sökes. Jag tror den är med i Viva La Bam eller liknande serie, minns inte vad dom sjunger eller hur den går. Kommer bara ihåg den från nån serie, låten börjar med att han bara klingar en gång på en sträng, sen börjar den. Jag vet att det inte är mycket till beskrivning. Men om nån som kanske kollar mycket på Viva La Bam eller liknande skulle känna igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 En AC/DC låt sökes. Jag tror den är med i Viva La Bam eller liknande serie, minns inte vad dom sjunger eller hur den går. Kommer bara ihåg den från nån serie, låten börjar med att han bara klingar en gång på en sträng, sen börjar den. Jag vet att det inte är mycket till beskrivning. Men om nån som kanske kollar mycket på Viva La Bam eller liknande skulle känna igen.. Hmm, har sett det avsnittet där den låten är med, men tyvärr vet jag inte vad den heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 (redigerad) Vad heter låten i det här Family Guy klippet? http://www.youtube.com/watch?v=XOeM8Xh-jVQ...mily%20guy' De som sett filmen Mc10 av Krull Productions, har också hört den där. (Scenen med "Frag Bagen") Edit: Länk till Mc10, vet dock ej inte om den funkar :/ http://nollan-ettan.mine.nu/krull/Digital/...%5bsmall%5d.mpg Redigerad 22 juli, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Vad heter låten i det här Family Guy klippet? http://www.youtube.com/watch?v=XOeM8Xh-jVQ...mily%20guy' De som sett filmen Mc10 av Krull Productions, har också hört den där. (Scenen med "Frag Bagen") Vet inte men det kan ju vara en låt från filmen "Never Ending Story"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Hmm, har sett det avsnittet där den låten är med, men tyvärr vet jag inte vad den heter Vad sjunger dom i låten då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Vad sjunger dom i låten då? Den kanske är med i The Neverending Story filmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Den kanske är med i The Neverending Story filmen? Öhh vad snackar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Öhh vad snackar du om? Tror han syftar på att jag har gjort ett mellanslag, men tror han menar att den låten kan vara från filmen, kanske lättare att söka på den då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Tror han syftar på att jag har gjort ett mellanslag, men tror han menar att den låten kan vara från filmen, kanske lättare att söka på den då. Ah sorry. Såg inte att du hade skrivit. aja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Väntade bara på att nån skulle fråga det Bo Kaspers Orkester - Samma bil Tänka sig, jag skulle strax fråga det där också skulle vara kul och ändra texten, väldigt frestande :'( Tänkte mig: Vill du bli pedo/nekro/homo -fil vi sitter i samma bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 GAAH JAG BLIR GALEN. Den där jävla samma bil låten finns ju inte, när man "skaffar" den så är det bara en björn rosenström låt Om någon har den, addamin msn och skicka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Ah sorry. Såg inte att du hade skrivit. aja... Jaha, jag som trodde du gjorde narr av mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Hmm, har sett det avsnittet där den låten är med, men tyvärr vet jag inte vad den heter Ajdå. Försök komma ihåg! Quotar mig själv. Behöver verkligen låten snarast möjligt! En AC/DC låt sökes. Jag tror den är med i Viva La Bam eller liknande serie, minns inte vad dom sjunger eller hur den går. Kommer bara ihåg den från nån serie, låten börjar med att han bara klingar en gång på en sträng, sen börjar den. Jag vet att det inte är mycket till beskrivning. Men om nån som kanske kollar mycket på Viva La Bam eller liknande skulle känna igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Ajdå. Försök komma ihåg! Quotar mig själv. Behöver verkligen låten snarast möjligt! Här får du några möjliga låtar: TNT Highway To Hell Jag är nog säker på att det är nån av dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Här får du några möjliga låtar: TNT Highway To Hell Jag är nog säker på att det är nån av dom. TNT var det en trummor i början. Highway to hell var det typ elgitarr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 TNT var det en trummor i början. Highway to hell var det typ elgitarr! Ehh det vet jag, men vad har det med saken att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Ehh det vet jag, men vad har det med saken att göra? Så han slipper tanka hem 2 st och inte veta vad det är på dom. HEHEHEH. särgizmo_91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 (redigerad) Så han slipper tanka hem 2 st och inte veta vad det är på dom. HEHEHEH. särgizmo_91 Jaha nu fattar jag Redigerad 22 juli, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts