rabarben Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 (redigerad) Kanske War - Low rider? Redigerad 15 juli, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 (redigerad) Vad heter en... typ technolåt(?) där en tjej ofta säger "It feels" om och om igen. Den är med i NFS: Most Wanted, och jag har skaffat OST men hittar den inte där. Meh, hittade den. Redigerad 15 juli, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Ngn här inne som vet vart man kan kan hitta Werther´s original-filmreklamen? Har sökt på olika torrents & google men utan resultat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Nogon som vet vad den der loten heter i den nya BIl reklamen?... dom sjunger typ "Shake that booty... booty". Det er en stor skerm typ bakom bilen med rovar.... nogon som vet? EDIT: Suddade bort det gammla. Utlandet ? Kan de gå Shake that ass ? Minns ej hur låten gick men tror jag har den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 (redigerad) Någon som har intromusiken från Cannonball Run av Ray Stevens fast utan filmljudet på datorn? Alltså låten när brudarna i Lamborghini Diablon jävlas med polisen. Jag undrar bara om ni har den, rent statistiskt . Skicka PM eller adda MSN isf, plz Redigerad 16 juli, 2006 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 "Intro"låten till C&C Generals..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 (redigerad) Utlandet ? Kan de gå Shake that ass ? Minns ej hur låten gick men tror jag har den Mm... er i holland. Finns det ingen sida med nya bilar som kommit ut so att jag kanske kan indentifiera bilen .. Obs... jag kanske glomde nemna att det er en typ Car Show commercial... bilen er po en car show och po skermen bakom bilen so er det rovar typ som dansar... so sjunger dom "Shake that booty" Redigerad 17 juli, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2006 Hörde en låt på radion idag. Det var en tjejgrupp som sjöng en ganska popig låt. Texten går typ: "Pikaboo pikaboo, i wanna say to you, wanna wanna say pikaboo pikaboo" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Hörde en låt på radion idag. Det var en tjejgrupp som sjöng en ganska popig låt. Texten går typ: "Pikaboo pikaboo, i wanna say to you, wanna wanna say pikaboo pikaboo" Cosmo4 - Peek a boo eller något, såg den i Sommarplågor i Arbetarbladet. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Vilken lot spelas her ner arthas sviker sitt rike? Link Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 Cosmo4 - Peek a boo eller något, såg den i Sommarplågor i Arbetarbladet. Hittade den igår, tack iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 18 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2006 (redigerad) EDIT: Hittade loten. Redigerad 19 juli, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Red Hot Chili Peppers - ? Låten heter ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 Red Hot Chili Peppers - ? Låten heter ? Red hot chili peppers - Can't stop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 19 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2006 (redigerad) Det var inget. Redigerad 19 juli, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Mm... er i holland. Finns det ingen sida med nya bilar som kommit ut so att jag kanske kan indentifiera bilen .. Obs... jag kanske glomde nemna att det er en typ Car Show commercial... bilen er po en car show och po skermen bakom bilen so er det rovar typ som dansar... so sjunger dom "Shake that booty" Kan det vara Scooter - Shake that booty? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Kan det vara Scooter - Shake that booty? Nope... scooters version gor typ Shake shake shake....shake shake shake.. shake that booty... Men den som gick po TV gor Shake Ya Booty Booty.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 (redigerad) Söker en låt som går ungfär såhär, Damn! I wish I was a lesbian Damn! I wish I was, and that you were, too So I could fall in love with you Eh, någon som vet? Redigerad 20 juli, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Nån som vet vad låten i nya 3 reklamen heter? Den går typ så här, vi sitter i samma bil, en silvergrå misil, en bomb i motsatt fil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Nån som vet vad låten i nya 3 reklamen heter? Den går typ så här, vi sitter i samma bil, en silvergrå misil, en bomb i motsatt fil. Väntade bara på att nån skulle fråga det Bo Kaspers Orkester - Samma bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts