Vice. Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Söker namnet på fotbolls låten, de spelar alltid melodin på alla matcher. Tror att den heter fotball 2000 eller nått. I musikvideon är det en massa barn som kommer springandes målade i olika länders färger. Hoppas någon kan gissa sig till rätt låt med dessa tragiska ledtrådar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Söker låten som går så här: Sing for love Sing for every man woman girl and boy... och Living in New York city med REM. (Men jag vet inte om låter heter så och om de är de som sjunger den. Därför söker jag den ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Söker låten som går så här: Sing for love Sing for every man woman girl and boy... Andreas Jonssons låt i melodifestivalen. Kan inte namnet eftersom jag tycker att den är skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 (redigerad) Söker låten som går så här: Sing for love Sing for every man woman girl and boy... Andreas Johnson - Sing for me Och nej, jag visste inte det själv. Google är min vän. Promise Redigerad 11 juli, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Andreas Johnson - Sing for me Och nej, jag visste inte det själv. Google är min vän. Promise Rädd och bli bögstämplad eller? Herregud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 (redigerad) Hur kan du inte veta vad den heter? Spelades ju nonstop i radio.. Green Day - Boulevard Of Broken Dreams För att jag förutom bilar, även suger på låtar. Tackar R2D2, Kebapen och Ace!!! Redigerad 11 juli, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 (redigerad) En sista fråga: Jag söker en låt från Green day. Jag trodde att låten hette a bullet in the bible men det är tydligen albumet?! Jag får bara upp delar av låten när jag söker på det. Låten går. "I walk the lonley road the oneley one i know..." (tror jag) Skulle SJUKT gärna vilja veta vad den heter. Hur kan du inte veta vad den heter? Spelades ju nonstop i radio.. Green Day - Boulevard Of Broken Dreams Redigerad 11 juli, 2006 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Saknar en låt som de spelade jämt när jag prao:ade på carlings. Eftersom det egentligen inte är min stil, så har jag ingen aning om vad det är för någon som har gjort den. Därför ska jag nu lägga upp en liten trudelutt, gjord av mig själv. Det var förövrigt en live-inspelning. Riktigt skön låt! Såja. Är inte min mic otroligt bra? Download->Enjoy->Berätta vad den heter Ingen som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Rädd och bli bögstämplad eller? Herregud. Det är väl inte hans fel utom dom som bögstämplar honom? "Herregud." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Letar efter en låt det är en fotbolls låt den låter så här: "football, football eeeeeeee! football football eeeeeee" sen på låten är det typ en robot som sjunger sen på videon använder dom fotbolls dockor när dom ska passa bollen till varandra...nån som har sett den? vill veta namnet till den Ingen som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Ingen som vet? Låter lite som Tyskarna från Lund - Global Fussball OK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Söker låten som spelas i reklamen för nån Whiskey. Det är den med nån fågel som står bredvid en röd matta och det låter som droppar som faller. När han sätter foten på mattan, så spelas det "riktig" musik, men den slutar då han tar bort foten. Sen så ställer han foten på mattan igen, och går iväg Nån som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Låter lite som Tyskarna från Lund - Global Fussball OK DET VA DEN!!!! TACK SÅ MYCKET Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Jag söker en låt där Ville Vallo och sångaren från The Rasmus är med i. Det är en väldigt lugn låt med mycket fiol och andra stråkinstrument. Såg den på HeadBangers Ball för inte så länge sedan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Jag söker en låt där Ville Vallo och sångaren från The Rasmus är med i. Det är en väldigt lugn låt med mycket fiol och andra stråkinstrument. Såg den på HeadBangers Ball för inte så länge sedan Har ingen aning om vad den heter med Apocalyptica har gjort den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Jag söker en låt där Ville Vallo och sångaren från The Rasmus är med i. Det är en väldigt lugn låt med mycket fiol och andra stråkinstrument. Såg den på HeadBangers Ball för inte så länge sedan Apocalyptica - Bittersweet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Tack till ÄrrTvå och Aki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 (redigerad) Nogon som vet vad den der loten heter i den nya BIl reklamen?... dom sjunger typ "Shake that booty... booty". Det er en stor skerm typ bakom bilen med rovar.... nogon som vet? EDIT: Suddade bort det gammla. Redigerad 15 juli, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Någon vänlig själ som vet vad låten som spelas i början av Need For Speed Underground heter? Tror det var något med Low Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Någon vänlig själ som vet vad låten som spelas i början av Need For Speed Underground heter? Tror det var något med Low Men det står ju? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts