R2D2 Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 ... http://www.tre.se/templates/Sporg3_03.aspx...660&itemID=6557 Puss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 En snubbe där jag "jobbar" hade 3 txt filer där det stog en massa saker man kunde stänga av i windows och så så datorn blir snabbare eller nåt sånt, nån som vet vad jag snackar om? Asså nå windows xp fine tuning bla bla... Skulle behöva dom, nån som vet vart man kan hitta? BroDD, eh, borde inte du posta den där frågan i "datorhjälps tråden?" Vet du vilken tråd du är i din virrpanna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Vad är låtnamnet på låten som är i denhär flimen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 (redigerad) Vad är låtnamnet på låten som är i denhär flimen. Carmen - tror jag Redigerad 3 juli, 2006 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 BroDD, eh, borde inte du posta den där frågan i "datorhjälps tråden?" Vet du vilken tråd du är i din virrpanna? I jag-söker-låt/namn/ETC-tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 I jag-söker-låt/namn/ETC-tråden. Tack Frenzy, upplysningarnas man... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Tack Frenzy, upplysningarnas man... Min poäng är att det är helt okej att han frågar här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Är det någon som vet va det är för låt som spelas undertiden man installerar Boiling Point road to HELL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 (redigerad) Söker orginal låten till Touch the Sky med Kanye west. EDIT: Hittade nu. Tack ändå Redigerad 5 juli, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 (redigerad) Saknar en låt som de spelade jämt när jag prao:ade på carlings. Eftersom det egentligen inte är min stil, så har jag ingen aning om vad det är för någon som har gjort den. Därför ska jag nu lägga upp en liten trudelutt, gjord av mig själv. Det var förövrigt en live-inspelning. Riktigt skön låt! Såja. Är inte min mic otroligt bra? Download->Enjoy->Berätta vad den heter visle.wav Redigerad 6 juli, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 (redigerad) Hej, hej. Spelade lite GTA San Andreas. På radion var det en låt med Dr. Dre och Snoop Dog. Det ända jag kommer ihåg är att snoop rappar "What you gonna do? What you gonna do?" Det kan ju inte finnas hur många låtar som helst med Dre och Snoop i San Andreas. Edit: Skynda, skynda, jag ska till spanien om några timmar. Redigerad 7 juli, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Hej, hej. Spelade lite GTA San Andreas. På radion var det en låt med Dr. Dre och Snoop Dog. Det ända jag kommer ihåg är att snoop rappar "What you gonna do? What you gonna do?" Det kan ju inte finnas hur många låtar som helst med Dre och Snoop i San Andreas. Edit: Skynda, skynda, jag ska till spanien om några timmar. Gissar på en cover av Bad Boys? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 (redigerad) Jag söker en låt där en rappare sjunger versen och sen sjunger en tjej refrängen. Hon sitter typ på sängen blixtstilla och sjunger. Typ, ledsamt. Jag hörde bara att dom sjöng nåt med "miss you" EDIT: Ja hittade nu. Låten heter Fort Minor Holly Brook "Where'd You Go (featuring Holly Brook)" Redigerad 8 juli, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Gissar på en cover av Bad Boys? Nej det finns 3 låtar med dom på SA och det är: "Nuthin but a G Thang" "187 on a undercover cop" och Eazy-E dissen som jag glömt namnet på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Nu har jag letat mig galen på denna låt som jag bara har en liten snutt ifrån, det är en trance låt och här har ni den 1 minut långa snutten: http://www.esnips.com/doc/1a35a98a-256a-45...8/Untitled2.mp3 Den som hittar denna låt ska få 10 pussar................. på mun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Nej det finns 3 låtar med dom på SA och det är: "Nuthin but a G Thang" "187 on a undercover cop" och Eazy-E dissen som jag glömt namnet på "Deep cover" har jag för mig. Men de är tillsammans i "Fuck with dre day" också har jag för mig. Efter ha tänkt lite... så tror jag fuck with dre day är eazy-e dissen och deep cover är... 187 on a undercover cop. Right. Trötthet ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kow Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 (redigerad) Dumma dumma mig. :-( Redigerad 9 juli, 2006 av Kow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Jag söker en låt till min stora syster. Den går såhär *Norrlands glimmande guld... för dina vackra ögons skull* skulle gärna villa veta namnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Jag söker en låt till min stora syster. Den går såhär *Norrlands glimmande guld... för dina vackra ögons skull* skulle gärna villa veta namnet http://www.engmanskapell.se/Texter/norrlands.asp Första resultatet på google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Letar efter en låt det är en fotbolls låt den låter så här: "football, football eeeeeeee! football football eeeeeee" sen på låten är det typ en robot som sjunger sen på videon använder dom fotbolls dockor när dom ska passa bollen till varandra...nån som har sett den? vill veta namnet till den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts