spajdermän Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 The Vapors- Turning Japanese goooooogle Ok Tänkte inte på att googla. Tack så mkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Menar du absolut sista så är det Guano Apes, var så länge sen jag hörde dom. Men jag chansar på att det är Lords of the boards. Hämtade skivan och kom fram till att det kan vara Open your eyes, men Lords of the boards är väl rätt så bra den med. Det är Open Your Eyes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 (redigerad) Söker två låtar från reklamfilmer. - Den andra är från en anna bilreklam, då en kille går runt med ett handtag från en bildörr. Den musiken är ganska speciell dock, troligen gjord bara för reklamen. Om det dock är en låt skulle jag gärna vilja ha namnet på den också. Tack. EDIT: hittade den första. Redigerad 24 juni, 2006 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Söker två låtar från reklamfilmer. - Den andra är från en anna bilreklam, då en kille går runt med ett handtag från en bildörr. Den musiken är ganska speciell dock, troligen gjord bara för reklamen. Om det dock är en låt skulle jag gärna vilja ha namnet på den också. Tack. EDIT: hittade den första. Vet du vad det är reklam för? Vilken kanal går detta på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Vet du vad det är reklam för? Vilken kanal går detta på? Vet inte för vilken bil den är för. Går väl på 4:an iaf, vet inte hur det är med övriga kanaler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2006 När jag var påväg till dreamhack hörde jag en låt som gick ungefär såhär. "Snigel tar alla tjejer från mig sprider massa lögner och säger jag är gay Han säger jag är ful att jag luktar bajs Jag hatar snigel 4 life" Någonting sånt, fast med björnes magasin röst.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Någon som vet en sida där man kan lyssna på "lill Zllatan"´s låt? Har inte hört hela änn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Vad heter låten i nya 3-reklamen? Den där hon ligger i sängen och lyssnar på musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saif Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Någon som vet en sida där man kan lyssna på "lill Zllatan"´s låt? Har inte hört hela änn. Musikvideon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 (redigerad) Musikvideon Hahaha tusen tack! Och folk säger att Skånska inte är vackert hahaha! Moroni Family och Roller girl jag kan översätta till er eftersom ni stackare har så svårt att förstå... Redigerad 26 juni, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Vad heter den där låten med Fugees när dom sjunger typ så här, left-right-left-right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Jag letar efter remixen på Zlatanlåten, där dom sjunger typ "Ingen värmer bänken som han , Zlatan , jag sa , Zlatan . Sveriges skam , vadå superman?". Någon som har den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 När jag var påväg till dreamhack hörde jag en låt som gick ungefär såhär. "Snigel tar alla tjejer från mig sprider massa lögner och säger jag är gay Han säger jag är ful att jag luktar bajs Jag hatar snigel 4 life" Någonting sånt, fast med björnes magasin röst.. Du hittar nog "sången" här: På P3's sida @ Deluxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Du hittar nog "sången" här: På P3's sida @ Deluxe Du vet inte vad den heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 En snubbe där jag "jobbar" hade 3 txt filer där det stog en massa saker man kunde stänga av i windows och så så datorn blir snabbare eller nåt sånt, nån som vet vad jag snackar om? Asså nå windows xp fine tuning bla bla... Skulle behöva dom, nån som vet vart man kan hitta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Vilken låt spelas på den här sidan: http://www.empireinteractive.com/badboys2/index.html. (Obs: Inte trailern utan den som spelas på sidan). Måste veta! pls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Du vet inte vad den heter? § Nej! Du får helt enkelt leta efter den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Vad heter låten som går i bakgrunden i avsnitt 6 av Prison Break när Burrows och T-Bag och andra fångar slåss? Är en instrumental iofs, och jag känner igen låten men minns inte namnet. Nån som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Låten i 3-reklamen. Gaah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 ... http://www.tre.se/templates/Sporg3_03.aspx...660&itemID=6557 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts