Cortez Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Vad heter en låt där en brud sjunger ganska fort "bambo bambo bambo chica chica chica dam", nåt sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Vad heter första låten i 3g-reklamen... Nån brud som sjunger några ord som inte finns, chica chica... Jag har glömt. Nån som kan namnet? Luca Feat Deejay Jay - Bachi Bachi Stod på 3:s hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Luca Feat Deejay Jay - Bachi Bachi Stod på 3:s hemsida. Tack, väldigt snällt. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Ngn som vet vad den här låten heter som dom sjunger såhär i: Its getting hot in here, "na-na-na-na-na-na" Där jag skrev na-na-na-na-na-na, sjunger dom ngt annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Nelly har jag för mig, låten heter Hot In Herre (med två r, ja) (vilket minne man har ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Tackar =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Kanske inte så bra beskrivning men det är en låt i en av john travoltas filmer (stavning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Kanske inte så bra beskrivning men det är en låt i en av john travoltas filmer (stavning) Oh my god. Det var nog en av dom allra sämsta beskrivningarna jag läst! Det är bra att man får lite humor såhär på...ska nog gå och lägga mig snart så låt oss kalla det natten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 (redigerad) Oh my god. Det var nog en av dom allra sämsta beskrivningarna jag läst! Det är bra att man får lite humor såhär på...ska nog gå och lägga mig snart så låt oss kalla det natten. Hmm tror den heter (filmen) saturday eller nått Redigerad 19 juni, 2005 av Drewek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Saturday Night Fever? Isf är det någon av de här låtarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 (redigerad) Saturday Night Fever? Isf är det någon av de här låtarna. Mmm så hette den tack MOD love you 4-ever Edit: Stayin' Alive\Bee Gees Redigerad 19 juni, 2005 av Drewek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Mmm så hette den tack admin love you 4-ever Edit: Stayin' Alive\Bee Gees Psst.. moderator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Skulle vilja veta vad fäljande låt heter: http://havok.com/products/Fallguy.avi Kan fan inte sluta lyssna på den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 (redigerad) Någon som vet vad låten heter som spelas när amerikanarna går över några risfält i Vietnam i Forrest Gump? Är även med i nån gammal reklam om jag inte minns fel. Redigerad 19 juni, 2005 av PluOntS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Någon som vet vad låten heter som spelas när amerikanarna går över några risfält i Vietnam i Forrest Gump? Är även med i nån gammal reklam om jag inte minns fel. Kolla igenom tråden Jag tror svaret redan postats, och om jag inte kommer ihåg fel, så: Creedence clearwater - Fortunate son. någon som vet? http://havok.com/products/Fallguy.avi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Kolla igenom tråden Jag tror svaret redan postats, och om jag inte kommer ihåg fel, så: Creedence clearwater - Fortunate son. någon som vet? http://havok.com/products/Fallguy.avi Tackar Nope, hittade inget svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Vet inte riktigt om detta passar in här, men vafan. Undrar om någon vet var jag kan få tag på (läs: köpa) filmen "Freeway" från 1996/1997 med Kiefer Sutherland och Reese Witherspoon. Tacksam som en flaska juice för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) Vet inte riktigt om detta passar in här, men vafan. Undrar om någon vet var jag kan få tag på (läs: köpa) filmen "Freeway" från 1996/1997 med Kiefer Sutherland och Reese Witherspoon. Tacksam som en flaska juice för svar. Du Kan ju användaDc++ ... eller köper du den Redigerad 20 juni, 2005 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Vet nån titeln på Rammstein låten, i videon e dom typ skitfeta gubbar. Rammstein - keine lust Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Den heter Johnny Comes Marching Home om inte minnet sviker. Tack... Fan va bra den är.. lyssnar på den nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts