Miike Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Jag undrar vad låten i detta spel heter? Skulle bli fett glad om nån visste namnet på låten. http://www.mausland.de/swfpopup.php?file=46 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Jag undrar vad låten i detta spel heter? Skulle bli fett glad om nån visste namnet på låten. http://www.mausland.de/swfpopup.php?file=46 Samba De Janiero Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Samba De Janiero Tack, tack och åter igen tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 (redigerad) OK.. JO nu när jag ser det skrivet så minns jag .. Chilli_13: Adam Green - Friends of mine... Har hela albumet Danke Edit:Nu kom jag på mig själv :'( min post nr:1000 :'( Redigerad 24 maj, 2006 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Någon som vet namnet på låten i början från programet som gick på 5:an förut, "Road to Stardome with Missy Elliott"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Vad heter den as-gröna låten som är med i 3-reklamen? Ni vet "Friends in mind ooooo, friends in mind" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Vad heter den as-gröna låten som är med i 3-reklamen? Ni vet "Friends in mind ooooo, friends in mind" Titta typ tre posts upp Adam Green - Friends of Mine ifrån albumet med samma titel;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 (redigerad) Titta typ tre posts upp Adam Green - Friends of Mine ifrån albumet med samma titel;) , men tackar BTW: fan vad pinsamt. jag trodde han sjöng friends in mind. Inte så konstigt, kanske. Med alla tankar och moln och det. Tack! edit: har låten nu. kan säga att den är exakt så bra som man hoppas! Redigerad 25 maj, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 25 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2006 Vad heter låten i denna film. Spring Break Babes Part2 Måste ha, så förbannat skön låt ffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 (redigerad) Vad heter låten i denna film. Spring Break Babes Part2 Måste ha, så förbannat skön låt ffs Det är T.I. - Get loose(feat. Nelly) Redigerad 26 maj, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Titta typ tre posts upp Adam Green - Friends of Mine ifrån albumet med samma titel;) Jaa. Hörde den idag på 24. Riktigt bra låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 (redigerad) Vad heter den låt som är i den nya 3-reklamen? Den 3-reklamen för den nya samsung mobilen, världens tunnaste mobil. I låten säger dom "friends and mine" hela tiden. Eller det kanske inte är mine dom säger, men något liknande. Redigerad 26 maj, 2006 av Gtamama Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Nu måste du skämta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Vad heter den låt som är i den nya 3-reklamen? Den 3-reklamen för den nya samsung mobilen, världens tunnaste mobil. I låten säger dom "friends and mine" hela tiden. Eller det kanske inte är mine dom säger, men något liknande. Titta typ tre posts upp Adam Green - Friends of Mine ifrån albumet med samma titel;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Lol. hehe. Jag läste inte igenom sidan, som ni kanske märker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 (redigerad) Vad heter den låt som är i den nya 3-reklamen? Den 3-reklamen för den nya samsung mobilen, världens tunnaste mobil. I låten säger dom "friends and mine" hela tiden. Eller det kanske inte är mine dom säger, men något liknande. Bara för o dryga mig nu tänker jag skriva det för tredje gången! Artist: Adam Green Låttitel: Friends of mine Skivtitel: Friends of mine Om ni vill ha reda på fler låtar ifrån tre reklamer hänvisar jag till 3's hemsida under support finns det en länk där det står något i stil med "Vilka låtar spelas i våra reklamfilmer?" Klicka där så ska ni se att ni får reda på det ni vill veta Nu ska jag lyssna på Adam Green - No Legs! Ett litet musiktips där också Adress till tre : www.tre.se Redigerad 26 maj, 2006 av Friberg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 edit: har låten nu. kan säga att den är exakt så bra som man hoppas! Håller med, den är så jävla klockren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 edit: har låten nu. kan säga att den är exakt så bra som man hoppas! Japp. Grym är den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
larssson Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 En låt som går på MTV stup i kvarten men har glömt bort vad den heter.. Ngt med Crasy tror jag.. Den är animerad.. nån som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 En låt som går på MTV stup i kvarten men har glömt bort vad den heter.. Ngt med Crasy tror jag.. Den är animerad.. nån som vet? Skulle inte förvåna mig om det var den där Gnarls Barkley låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts