iweX Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 (redigerad) Bee Gees - Staying Alive & Carl Douglas - Kung Fu Fighting [/qoute] tackar , vad heter låten när han gör roboten då? Redigerad 18 maj, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Jag vill ha tips på några bra Morrisey-låtar, i stil med You have killed me. bara förslag typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Låten till Mariestads "lung i alla tider" reklam, vad heter den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Vilka är det som gjort låten som börjar med "eins, zwei, drei, vier" och sen nåt konstigt språk och sen en massa "halloween" efter varandra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Vilka är det som gjort låten som börjar med "eins, zwei, drei, vier" och sen nåt konstigt språk och sen en massa "halloween" efter varandra? Låter som Misfits - Halloween II. Kan vara Halloween bara också, med Misfits då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 (redigerad) *BORTA* Redigerad 23 maj, 2006 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Kanske fel topic igen, men finns nån bra sida där man kan ladda ner Crack (såna som som gör att man kan spela spel utan skiva) gratis utan virusrisk Ehm. Ja, det finns det. Men jag säger inte vilken, för då får jag en varning precis som du kommer att få nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Me knows ! send me a pm and I tell ya Hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 (redigerad) Ehm. Ja, det finns det. Men jag säger inte vilken, för då får jag en varning precis som du kommer att få nu. Stod i nån topic att man inte får varning för det, men om du vill vara på säkra sidan kan du väl PMa länken till mig? Redigerad 20 maj, 2006 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 20 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2006 Vet någon vad låten heter i den här propaganda filmen? Jag 39 Gripen Gissade på "free to fly" eller något men det värkar inte som det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 (redigerad) Jag vill ha tips på några bra Morrisey-låtar, i stil med You have killed me. bara förslag typ First ot the gang to die! Sen borde du skaffa dig massa The Smiths låtar, som Morrissey var med i förr i tiden. Fixa dom här: There is a light that never goes out Asleep Never been kissed Panic Girlfriend in a coma I know its over Some girls are bigger than others Every day is like sundays Redigerad 22 maj, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Stod i nån topic att man inte får varning för det, men om du vill vara på säkra sidan kan du väl PMa länken till mig? Hah, grattis, du fick dig en varning trots allt. Och jag vill gärna förtydliga då att den här tråden gäller låtar/filmer och liknande, inte program. Datorhjälpstråden finns för sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 (redigerad) 3-reklamen (Friends) nån som vet? Edit:såg nu att detta var min post nr 999 Redigerad 22 maj, 2006 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 Va heter den där låten när nån kille sjunger typ så här nånting med me and my girlfriend o så sjunger en tjej just me and my boyfriend. Hade den förut men sen försvann den på datan o nu kommer ja inte ihåg va den heter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 Va heter den där låten när nån kille sjunger typ så här nånting med me and my girlfriend o så sjunger en tjej just me and my boyfriend. Hade den förut men sen försvann den på datan o nu kommer ja inte ihåg va den heter! Bonnie And Clyde 03 - Jay-Z feat Beyonce Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 23 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2006 (redigerad) Bonnie And Clyde 03 - Jay-Z feat Beyonce Kom precis på va den hette! men tack ändå! Redigerad 23 maj, 2006 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Har ni hört den där låten med nån äldre man som sjunger något i stil med "Loosing my religion"?? Vad heter den om den inte heter just Loosing my religion och vem är artisten?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Har ni hört den där låten med nån äldre man som sjunger något i stil med "Loosing my religion"?? Vad heter den om den inte heter just Loosing my religion och vem är artisten?? Känns som R.E.M. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Känns som R.E.M. OK.. JO nu när jag ser det skrivet så minns jag .. Chilli_13: Adam Green - Friends of mine... Har hela albumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2006 Har ni hört den där låten med nån äldre man som sjunger något i stil med "Loosing my religion"?? Vad heter den om den inte heter just Loosing my religion och vem är artisten?? Äldre man, haha. Michael Stipe, sångaren i R.E.M, var bara 31 år när den låten släpptes 1991. Fast jag håller med om att han låter mycket äldre på rösten än vad han är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts