Jump to content

Jag söker namnet till ... -tråden


Arman
 Share

Recommended Posts

Kanske fel topic igen, men finns nån bra sida där man kan ladda ner Crack (såna som som gör att man kan spela spel utan skiva) gratis utan virusrisk :unsure:

Ehm. Ja, det finns det. Men jag säger inte vilken, för då får jag en varning precis som du kommer att få nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill ha tips på några bra Morrisey-låtar, i stil med You have killed me. bara förslag typ :lol:

First ot the gang to die! :unsure:

Sen borde du skaffa dig massa The Smiths låtar, som Morrissey var med i förr i tiden.

Fixa dom här:

There is a light that never goes out

Asleep

Never been kissed

Panic

Girlfriend in a coma

I know its over

Some girls are bigger than others

Every day is like sundays

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stod i nån topic att man inte får varning för det, men om du vill vara på säkra sidan kan du väl PMa länken till mig?

Hah, grattis, du fick dig en varning trots allt.

Och jag vill gärna förtydliga då att den här tråden gäller låtar/filmer och liknande, inte program. Datorhjälpstråden finns för sånt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ni hört den där låten med nån äldre man som sjunger något i stil med "Loosing my religion"??

Vad heter den om den inte heter just Loosing my religion och vem är artisten??

Äldre man, haha. Michael Stipe, sångaren i R.E.M, var bara 31 år när den låten släpptes 1991. Fast jag håller med om att han låter mycket äldre på rösten än vad han är.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...