BroDD Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Vilka är det som gjort en låt som heter Rock n Roll? Den går typ 1 2 3, thats all i need lets go lets rock and roll FDQ har gjort den, men jag har för mig att det är en cover för jag har för mig att jag hört den i nån film eller nåt och då var det inte med FDQ.. nån som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 (redigerad) Kan vara låten "In My Life" med The Beatles. En låt skriven utav Lennon och McCartney. Är inte helt säker dock. Du kan ju kolla upp låten på Rubber Soul albumet (av The Beatles) för att se om det är rätt. OK, ska kolla, men jag är mer intresserad av Ozzy cover *EDIT* Det var den , tack Redigerad 3 maj, 2006 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 Nån som kan nån bra sida med massa ringsignaler? GRATIS är bäst men det gör inget om dom kostar lite... nån som kan nån/några? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Det här är den närmsta tråden jag kommer och jag vill inte skapa en helt ny onödig tråd Jag skulle vilja veta ett ställe där man kan köpa gamla Cypress Hill-skivor, Rage A.T.M-skivor m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 (redigerad) Mhm.. Vad heter "låten" man hör på triss reklamerna?, ni vet "plötsligt händer det".. Thacksam för svar. Undrar fortfarande. Någon som vet vad den heter? Buhu, fixade någon i min msn lista som hade sökt efter den där under en lång tid för 2 år sedan, utan resultat. Redigerad 7 maj, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 (redigerad) Jag såg för längesedan en musikvideo till en låt. Jag tror det var en kille som satt ner i en fotölj, spelade på gitarren och sjöng. Han kan ha varit från sverige men sjöng på engelska. Refrängen är nått sånt här: "Nothing's like a cold beer in the sun, nothing's like the... in autumn." Min fråga är, vad heter låten och vem är artisten? Tacksam för svar! Redigerad 7 maj, 2006 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Jag såg för längesedan en musikvideo till en låt. Jag tror det var en kille som satt ner i en fotölj, spelade på gitarren och sjöng. Han kan ha varit från sverige men sjöng på engelska. Refrängen är nått sånt här: "Nothing's like a cold beer in the sun, nothing's like the... in autumn." Min fråga är, vad heter låten och vem är artisten? Tacksam för svar! Sam - Cold Beer, heter den.. jäkligt soft låt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Vet nån låten från 3 reklamen där en kille med hörlurar går på moln tillsammans med en tjej?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Det här kanske inte rätt tråd (igen) men iallafall, finns nån sida på nätet där man kan översätta svenska ord till engelska och tvärt om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Det här kanske inte rätt tråd (igen) men iallafall, finns nån sida på nätet där man kan översätta svenska ord till engelska och tvärt om? http://lexin.nada.kth.se/sve-eng.shtml Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Skulle behöva tips på en låt, lite rockig sådär, och med svensk text. Man ska helst kunna höra texten också (Det är till skolan) Alltså, det är ingen specifik låt jag söker utan behöver bara förslag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Skulle behöva tips på en låt, lite rockig sådär, och med svensk text. Man ska helst kunna höra texten också (Det är till skolan) Alltså, det är ingen specifik låt jag söker utan behöver bara förslag.. Nordman - Vandraren eller random låt med Black Ingvars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Orkar inte starta ny topic så ja skriver här. Kan ni säga någon tysk grupp förutom Rammstien och Scorpions(de e väl tyskar ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 (redigerad) Orkar inte starta ny topic så ja skriver här. Kan ni säga någon tysk grupp förutom Rammstien och Scorpions(de e väl tyskar ) Axel Rudi Pell Accept Helloween Blue lagoon Scooter kommer inte på mer, men dom banden är tyskar *EDIT* Kraftwerk och Nena Redigerad 9 maj, 2006 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Orkar inte starta ny topic så ja skriver här. Kan ni säga någon tysk grupp förutom Rammstien och Scorpions(de e väl tyskar ) Oomph!, In Extremo, Exilia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Orkar inte starta ny topic så ja skriver här. Kan ni säga någon tysk grupp förutom Rammstien och Scorpions(de e väl tyskar ) Sodom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Vet nån vilken låt som spelas på den hära? stickdeath Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Ok,tack för alla svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Vet nån vilken låt som spelas på den hära? stickdeath Googla på texten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 (redigerad) Fel topic. Redigerad 10 maj, 2006 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts