Valle-Ball Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Vem har gjort den där helsjuka låten "En makalös manick"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Om det e den jag tänker på så e det Michael B Tretow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Vem har gjort den där helsjuka låten "En makalös manick"? Michael B Tretow - Evighetsmaskinen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Hjälp igen, jag hade samma fråga typ förra året men jag glömde, och orka leta upp, vilket band har gjort (go) high in highschool tycker dom liknar Twisted Sister lite grann, men jag är inte säker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Michael B Tretow - Evighetsmaskinen Som förövrigt pwnar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Vad heter låten som spelas i bakgrunden på Hasse gör sexualdebut? Inte öppna landskap-skiten, utan den som spelas när Gun har kommit dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Okej gubbar, nån som vet vad "låten" i den HÄR filmen heter? Behöver den till en western som jag gör i The Movies.. . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Okej gubbar, nån som vet vad "låten" i den HÄR filmen heter? Behöver den till en western som jag gör i The Movies.. . The Good, The Bad, The Ugly - Teme Song.. Tror jag den heter iallfall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Ennio Morricone's - The Good, The Bad And The Ugly (Från 1967) En utav mina favorit filmer. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Så var det ja. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Hmm vill veta om någon vet vart jag kan få tag på ett av de roligaste ljudklippen jag hört någonsin Hör och skratta så jeffla kul, kan man hitta den ngnstans tro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 (redigerad) Hmm vill veta om någon vet vart jag kan få tag på ett av de roligaste ljudklippen jag hört någonsin Hör och skratta så jeffla kul, kan man hitta den ngnstans tro? Hela låten har du här :] Den finns även som ringsignal (midi-format alltså) Redigerad 30 april, 2006 av beat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Man tackar, man tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 (redigerad) Mhm.. Vad heter "låten" man hör på triss reklamerna?, ni vet "plötsligt händer det".. Thacksam för svar. Redigerad 1 maj, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 (redigerad) Någon som vet vad låten i introt till Tekken 5 heter? Länk till introt där låten spelas om det är till någon hjälp. http://www.gametrailers.com/player.php?id=4872&type=mov Redigerad 1 maj, 2006 av Knarkuzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Vad heter den där dom sjunger: Turn the funky music down now eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Vad heter den där dom sjunger: Turn the funky music down now eller nåt. James Brown - Play that funky music white boy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 James Brown - Play that funky music white boy . på dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Nu behöver jag hjälp igen, Ozzy har gjort en cover på (jag tror det är en) Paul McCartney-låt, tidigt i låten sjänger han typ "some have gun's" och refrängen är typ "In my life" BTW, det är ingen rocklåt om ni tror det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Nu behöver jag hjälp igen, Ozzy har gjort en cover på (jag tror det är en) Paul McCartney-låt, tidigt i låten sjänger han typ "some have gun's" och refrängen är typ "In my life" BTW, det är ingen rocklåt om ni tror det Kan vara låten "In My Life" med The Beatles. En låt skriven utav Lennon och McCartney. Är inte helt säker dock. Du kan ju kolla upp låten på Rubber Soul albumet (av The Beatles) för att se om det är rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts