p-c-2 Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Är det nån som vet vad låten heter på MTV när de gör reklam för sitt program "HeadBangers Ball"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Okej vad heter låten som spelas i denna flashfilm? inte i slutet, utan när steron pajar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Låten heter "Ballroom Blitz" med gruppen the Sweet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Okej vad heter låten som spelas i denna flashfilm? inte i slutet, utan när steron pajar? Den har jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Ni som ser jackass. När dom åker med kundvagnar in i buskar och sånt i ett avsnitt. Börjar med att bam och en med en pumpa poå huvudet står och knuffas. Tror det var någon som skada sig under den inspelingen också. Men iaf, då spelas det upp en låt i början och jag vill veta vad den heter. Någon som vet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Ni som ser jackass. När dom åker med kundvagnar in i buskar och sånt i ett avsnitt. Börjar med att bam och en med en pumpa poå huvudet står och knuffas. Tror det var någon som skada sig under den inspelingen också. Men iaf, då spelas det upp en låt i början och jag vill veta vad den heter. Någon som vet ? CKY - Shoppingcart shit/song är det nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 (redigerad) Är det nån som vet vad låten heter på MTV när de gör reklam för sitt program "HeadBangers Ball"? Ge upp den frågan!! du har frågat säkert 10 ggr och ingen vet vad du är ute efter, ge upp istället, eller mejla MTV eller nåt Redigerad 24 april, 2006 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 CKY - Shoppingcart shit/song är det nog. Okej tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Nej det är CKY: Quite bitter beings Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Nej det är CKY: Quite bitter beings 96 Quite Bitter Beings* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Ge upp den frågan!! du har frågat säkert 10 ggr och ingen vet vad du är ute efter, ge upp istället, eller mejla MTV eller nåt Han har ju fått svar på den (Sweet - Ballroom Blitz) ---------------- Jag söker iaf en låt som är ganska så aktuell på radio, "Not a passion, not a holder(?), getting stronger.." tror jag den gick, allt jag kommer ihåg för tillfället. Det är ingen smörpop eller så. Påminner lite In Flames, Hammerfall å dom där, fast mycket lugnare å mindre (inget?) skrikande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 (redigerad) Han har ju fått svar på den (Sweet - Ballroom Blitz) ---------------- Jag söker iaf en låt som är ganska så aktuell på radio, "Not a passion, not a holder(?), getting stronger.." tror jag den gick, allt jag kommer ihåg för tillfället. Det är ingen smörpop eller så. Påminner lite In Flames, Hammerfall å dom där, fast mycket lugnare å mindre (inget?) skrikande. The Poodles - Night of Passion. "One night of passion, one night of hunger. And my attraction is getting stronger." Sveriges glammare förfan! http://www.dn.se/content/1/c6/53/51/55/PoodlesRatt445.jpg Redigerad 24 april, 2006 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 The Poodles - Night of Passion. "One night of passion, one night of hunger. And my attraction is getting stronger." Sveriges glammare förfan! Aha Då vet man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Hitta den själv. Men tack för hjälpen Den äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saif Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Söker efter en låt där refrängen går ungefär " Ooh, I like what you do to me" har sökt på google och dyl. men hittar inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Undrar vad låten i 3-reklamen heter, reklamen är den nyaste från 3 tror jag. Dom sjunger "We're going down apart", det är lite Oi! stuk på låten tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 (redigerad) Ok jag trodde alldrig jag skulle behöva fråga om en låt. Det är en Rock låt skulle men nog kunna säga Jag lärde mig riffet och spelade in det (med kass kvalité:"> och dålig taiming) för att ni ska höra eftersom jag inte hör något av texten l_ten.zip Redigerad 26 april, 2006 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Vad heter låten i en 3 reklam? Reklamen är tecknad och låten går ungefär såhär: "Hurry up Harry, C´mon!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Vad heter låten i en 3 reklam? Reklamen är tecknad och låten går ungefär såhär: "Hurry up Harry, C´mon!" Sham 69 - Hurry Up Harry, enligt Gewgle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Sham 69 - Hurry Up Harry, enligt Gewgle. Såg det precis på Google, och var på väg hit för att Editera posten, men såg att du hade svarat... Tack iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts