Jump to content

Jag söker namnet till ... -tråden


Arman
 Share

Recommended Posts

Det finns inte så mycket mer om det bandet, bara singeln "Steady, as She Goes". Annars funkar väl Doherty-banden Babyshambles och The Libertines?

Dom har jag hört talas om, men aldrig lyssnat på. Ska kolla lite ikväll.

Behöver jag nåt mer pmar jag dig. Du verkar kunna sånt här.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad heter den låten som går typ: oohoohohoo baby please don't go :P

En av AC/DC:s första låtar heter Baby please don't go ;) men det kan ju finnas fler låtar som heter det ^_^

*EDIT* söker en låt, ni vet den där melodifestivalen för småungar den heter typ Melody grand prix junior, i finalen 2004, vilken låt vann då? tror det var Spanien men vad hette låten?

Redigerad av Valle-Ball
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

R2D2: Hard Fi är ett måste  :P  Hard to beat är deras bästa låt, men de har en massa. Babyshambles och The libertines är grymma de med.. The Killers kanske..?

Jag ska leta lite.

Killers nämnde jag, dom är grymma. Men nya skivan ska tydligen bli mer amerikansk än brittisk. Bleh.

*ädit*

Hard Fi var grymma ^_^

Redigerad av R2D2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hejsan jag söker en låt som jag hörde på radio idag, Den hette duarkutine (stavat efter hur programledaren sa) eller något sånt. Den sjungs på ryska tror jag men jag kan inte hitta något på google eller någon stans. hur stavas låten och vem har gjort den, jag blir galen för jag kan inte hitta den!!!

SNÄLLA hjälp mig !!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...