R2D2 Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Det finns inte så mycket mer om det bandet, bara singeln "Steady, as She Goes". Annars funkar väl Doherty-banden Babyshambles och The Libertines? Dom har jag hört talas om, men aldrig lyssnat på. Ska kolla lite ikväll. Behöver jag nåt mer pmar jag dig. Du verkar kunna sånt här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Dom har jag hört talas om, men aldrig lyssnat på. Ska kolla lite ikväll. Behöver jag nåt mer pmar jag dig. Du verkar kunna sånt här. Indie är mitt liv. Gör så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 (redigerad) Vad heter den låten som går typ: oohoohohoo baby please don't go Redigerad 13 april, 2006 av syyyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 (redigerad) Vad heter den låten som går typ: oohoohohoo baby please don't go En av AC/DC:s första låtar heter Baby please don't go men det kan ju finnas fler låtar som heter det *EDIT* söker en låt, ni vet den där melodifestivalen för småungar den heter typ Melody grand prix junior, i finalen 2004, vilken låt vann då? tror det var Spanien men vad hette låten? Redigerad 13 april, 2006 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Vad heter den låten som går typ: oohoohohoo baby please don't go Om det är en ganska lugn låt så kör jag ett longshot och säger Faithless - Why go. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 R2D2: Hard Fi är ett måste Hard to beat är deras bästa låt, men de har en massa. Babyshambles och The libertines är grymma de med.. The Killers kanske..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Vad heter den låten som går typ: oohoohohoo baby please don't go Tycker det låter som Zeppelin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 (redigerad) R2D2: Hard Fi är ett måste Hard to beat är deras bästa låt, men de har en massa. Babyshambles och The libertines är grymma de med.. The Killers kanske..? Jag ska leta lite. Killers nämnde jag, dom är grymma. Men nya skivan ska tydligen bli mer amerikansk än brittisk. Bleh. *ädit* Hard Fi var grymma Redigerad 13 april, 2006 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skuurt Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Vad heter låten som är med i DEN HÄRA FILMEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lance_vance_ Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Hejsan jag söker en låt som jag hörde på radio idag, Den hette duarkutine (stavat efter hur programledaren sa) eller något sånt. Den sjungs på ryska tror jag men jag kan inte hitta något på google eller någon stans. hur stavas låten och vem har gjort den, jag blir galen för jag kan inte hitta den!!! SNÄLLA hjälp mig !!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Vad heter låten och vem har gjort den låt som låter typ såhär: eh oh, let's go ,eh oh, let's go ,lets keep up Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Vad heter låten i 3-reklamen? Den som har nånting med 1984. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Vad heter låten i 3-reklamen? Den som har nånting med 1984. Titta några sidor bak, La Bionda - I Wanna Be Your Lover Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Vad heter låten och vem har gjort den låt som låter typ såhär: eh oh, let's go ,eh oh, let's go ,lets keep up Ramones - Blitzkrieg bop... troir jag det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Ramones - Blitzkrieg bop... troir jag det är. Tänkte skriva det igår. Hörde den på bandit nu i veckan. Den är det nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Är det nån som vet vad låten heter på MTV när de gör reklam för sitt program "HeadBangers Ball"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Någon som spelar cs. kan du gå in på "85.131.251.179:27100" och säga vad låten heter som dom spelar när man går in i servern ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Vad heter låten i Eurotrip filmen som spelas när dom åker med tåget från Frankrike. Jag tror dom sjunger på franska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Vad heter den låten som går typ: oohoohohoo baby please don't go Låten heter:Chicago - If You Leave Me Now Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Är det nån som vet vad låten heter på MTV när de gör reklam för sitt program "HeadBangers Ball"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts