Joey Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Sitter och letar efter en låt som "Mr Vegas" gjort....högt tempo, gött mkt bas, nått roligt litet ljud mellan basslagen... vette fan vad den heter, hittar den inte bland hans låttexter heller.... ibörjan går den lungt, han typ pratar nästan...sen kommer basslagen och tempot...nån som har några förslag?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Vad heter den låten som börjar ungefär 49 minuter och 15 sekunder in i programmet? Länk: http://svt.se/content/1/c6/39/68/00/050528wildkids.asx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 9 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Vad heter den låten som börjar ungefär 49 minuter och 15 sekunder in i programmet? Länk: http://svt.se/content/1/c6/39/68/00/050528wildkids.asx Så välkänd men ändå inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Vad heter den låten som börjar ungefär 49 minuter och 15 sekunder in i programmet? Länk: http://svt.se/content/1/c6/39/68/00/050528wildkids.asx Blondie - Heart Of Glass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Blondie - Heart Of Glass. Tackar Har undrat vad den låten hetat i ja, snart ett år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Vad heter introlåten till BF: V? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Vad heter introlåten till BF: V? Creedance Clearwater Revival - Fortunate Son Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Nån som vet en låt som går ofta på radio och dom sjunger typ på franska. Dom sjunger typ ''leca di vou, ala shooote''. Eller nåt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Nån som vet en låt som går ofta på radio och dom sjunger typ på franska. Dom sjunger typ ''leca di vou, ala shooote''. Eller nåt sånt. The 69 eyes - Dance amor eller något. Tror jag, den är på franska i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Vad heter låten i det här klippet: http://www.killsometime.com/Video/video.as...o=Plane-Crashes Låter som Creed/Stain men jag tror inte det är någon av de banden... Min gissning är att låten heter Maybe men jag har ingen anning om vad bandet heter... Tack för hjälp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2005 Vad heter den där hiphoplåten som brukar gå på radion där refrängen går så är typ : Jag ska ändra mig blablabla osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Vad heter den där hiphoplåten som brukar gå på radion där refrängen går så är typ : Jag ska ändra mig blablabla osv. Snook med Organism 12 - Lejonhjärta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Vad heter låten i det här klippet: http://www.killsometime.com/Video/video.as...o=Plane-Crashes Låter som Creed/Stain men jag tror inte det är någon av de banden... Min gissning är att låten heter Maybe men jag har ingen anning om vad bandet heter... Tack för hjälp... Candlebox - Far Behind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 (redigerad) Jag söker någon militär låt, Den heter typ "Johnny is coming home", eller nå't sånnt... Tror man visslar den... Snälla! Behöver veta vad den heter! Redigerad 16 juni, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Snook med Organism 12 - Lejonhjärta Danke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Ni som såg The Simpson på Ztv idag (17 Juni) kanske kan svara på den här frågan: Vet ni vad låten som Lisa spelar när hon får sin nya "Saxomofon"? Där man får se lite klipp från olika gånger som hon har spelat på sin Saxofon... Vill så gärna veta!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Vad heter första låten i 3g-reklamen... Nån brud som sjunger några ord som inte finns, chica chica... Jag har glömt. Nån som kan namnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 17 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2005 Vad heter första låten i 3g-reklamen... Nån brud som sjunger några ord som inte finns, chica chica... Jag har glömt. Nån som kan namnet? Något - My number one ? Letar ocskå efter Simpsonslåten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Letar ocskå efter Simpsonslåten. OFFTOPIC: Hehe..okej...om du hittar den, kan du väl skicka namnet på låten till mig? alexius_111@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Jag söker någon militär låt, Den heter typ "Johnny is coming home", eller nå't sånnt... Tror man visslar den... Snälla! Behöver veta vad den heter! Den heter Johnny Comes Marching Home om inte minnet sviker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts