Matteus Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Jag hörde en låt hos en kompis som jag undrar vilka det är som gjort, om jag minns rätt så är det en robotröst som sjunger följande: "Touch me, just bloody touch me and give me, some satisfaction". Något åt det hållet går den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Jag hörde en låt hos en kompis som jag undrar vilka det är som gjort, om jag minns rätt så är det en robotröst som sjunger följande: "Touch me, just bloody touch me and give me, some satisfaction". Något åt det hållet går den. Benny Benassi - Satisfaction Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Nu är det vår och snart sommar Dags då att fylla playlisten med glad rock/indierock istället för dyster metal. Bloc Party släpper i sommar. Killers släpper i sommar. Feeder släpper snart. Placebo har släppt rätt nyligen. Jag har nyss upptäckt Death Cab For Cutie tack vare Rönnby Radio. Ge mig tips på liknande. Trevliga gitarrgrejer som är sköna att spela är ett stort plus. Bra sound är ett måste. Engelsk dialekt ger ett plus i kanten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Är det nån som vet vad låten heter på MTV när de gör reklam för sitt program "HeadBangers Ball"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Är det någon som vet vad låten heter på Madden 2004 trailern? som finns här: http://media.xbox.ign.com/media/494/494891/vids_7.html Den låten är också med på Italian job tror ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Ge mig tips på liknande. Trevliga gitarrgrejer som är sköna att spela är ett stort plus. Bra sound är ett måste. Engelsk dialekt ger ett plus i kanten. För den engelska dialekten är väl tipset Arctic Monkeys. Men jag tycker du ska sats på The Raconteurs, Jack Whites nya sidoprojekt. Dom släpper sin första platta 15 Maj och första singeln är grym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) Vet inte om nån har skrivit detta redan men vad tusan heter låten i 3 reklamen ?? Väldigt tacksam för svar Hmm tror det löste sig så tack iaf. Nix det gjorde det inte så är gärna tacksam för svar Redigerad 10 april, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 För den engelska dialekten är väl tipset Arctic Monkeys. Men jag tycker du ska sats på The Raconteurs, Jack Whites nya sidoprojekt. Dom släpper sin första platta 15 Maj och första singeln är grym. Arctic Monkeys glömde jag säga. Dom är grymma. Ska leta lite efter Raconteurs och Jack Whites nya. Nåt mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) Vet inte om nån har skrivit detta redan men vad tusan heter låten i 3 reklamen ?? Väldigt tacksam för svar Hmm tror det löste sig så tack iaf. Nix det gjorde det inte så är gärna tacksam för svar Har redan frågats några gånger i denna tråd och hoppas detta är sista gången nån frågar efter låten aja La Bionda - Wanna be your lover, har jag för mig Redigerad 10 april, 2006 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Är det nån som vet vad låten heter på MTV när de gör reklam för sitt program "HeadBangers Ball"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Den där låter för att man ska panta mer, det ska vara typ "Volare" men hon säger istället "Pantaaaree" eller nåt, typ opera, nån som vet vad det är för originallåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Den där låter för att man ska panta mer, det ska vara typ "Volare" men hon säger istället "Pantaaaree" eller nåt, typ opera, nån som vet vad det är för originallåt? Den heter volare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Den heter volare. Artist då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Artist då? Välj o vraka. http://www.google.se/search?hl=sv&q=volare++lyrics&meta= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kow Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Någon som sett gta-stunt-filmen Dedicated? (Vice city) Iaf, i början spelar de rammstein - keine lust. I slutet börjar en låt med xzibit (?) vad heter denna låt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Är det nån som vet vad låten heter på MTV när de gör reklam för sitt program "HeadBangers Ball"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Söker efter en låt från nittio-talet, det är en tjej med ljus röst och det är väl typ... pop? Var en stor hit har jag för mig. Minns bara refrängen. Hehe... kommer nog svårt att förstå men den gick typ, "du duuu duu duuu duuu duu dududuu duuuu duuuu yeah I ... ... ... love" eller nåt sånt... nån som kan få ut något ur det svamlet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Söker efter en låt från nittio-talet, det är en tjej med ljus röst och det är väl typ... pop? Var en stor hit har jag för mig. Minns bara refrängen. Hehe... kommer nog svårt att förstå men den gick typ, "du duuu duu duuu duuu duu dududuu duuuu duuuu yeah I ... ... ... love" eller nåt sånt... nån som kan få ut något ur det svamlet? Nej! Kan du förklara lite mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Söker efter en låt från nittio-talet, det är en tjej med ljus röst och det är väl typ... pop? Var en stor hit har jag för mig. Minns bara refrängen. Hehe... kommer nog svårt att förstå men den gick typ, "du duuu duu duuu duuu duu dududuu duuuu duuuu yeah I ... ... ... love" eller nåt sånt... nån som kan få ut något ur det svamlet? Någonstans inne i mörkret rör något kugghjul på sig, men kan inte komma på vad den kan heta. Om du kunde förklara lite mer så kanske jag kommer på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Arctic Monkeys glömde jag säga. Dom är grymma. Ska leta lite efter Raconteurs och Jack Whites nya. Nåt mer? Det finns inte så mycket mer om det bandet, bara singeln "Steady, as She Goes". Annars funkar väl Doherty-banden Babyshambles och The Libertines? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts