Jump to content

Jag söker namnet till ... -tråden


Arman
 Share

Recommended Posts

Jag hörde en låt hos en kompis som jag undrar vilka det är som gjort, om jag minns rätt så är det en robotröst som sjunger följande:

"Touch me, just bloody touch me and give me, some satisfaction". Något åt det hållet går den.

Benny Benassi - Satisfaction

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är det vår och snart sommar ^_^

Dags då att fylla playlisten med glad rock/indierock istället för dyster metal.

Bloc Party släpper i sommar. Killers släpper i sommar. Feeder släpper snart. Placebo har släppt rätt nyligen. Jag har nyss upptäckt Death Cab For Cutie tack vare Rönnby Radio.

Ge mig tips på liknande. Trevliga gitarrgrejer som är sköna att spela är ett stort plus. Bra sound är ett måste. Engelsk dialekt ger ett plus i kanten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ge mig tips på liknande. Trevliga gitarrgrejer som är sköna att spela är ett stort plus. Bra sound är ett måste. Engelsk dialekt ger ett plus i kanten.

För den engelska dialekten är väl tipset Arctic Monkeys. Men jag tycker du ska sats på The Raconteurs, Jack Whites nya sidoprojekt. Dom släpper sin första platta 15 Maj och första singeln är grym.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För den engelska dialekten är väl tipset Arctic Monkeys. Men jag tycker du ska sats på The Raconteurs, Jack Whites nya sidoprojekt. Dom släpper sin första platta 15 Maj och första singeln är grym.

Arctic Monkeys glömde jag säga. Dom är grymma.

Ska leta lite efter Raconteurs och Jack Whites nya. Nåt mer?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte om nån har skrivit detta redan men vad tusan heter låten i 3 reklamen ??

Väldigt tacksam för svar  :o

Hmm tror det löste sig så tack iaf. ;)

Nix det gjorde det inte så är gärna tacksam för svar :(

Har redan frågats några gånger i denna tråd och hoppas detta är sista gången nån frågar efter låten ^_^

aja La Bionda - Wanna be your lover, har jag för mig

Redigerad av Valle-Ball
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Söker efter en låt från nittio-talet, det är en tjej med ljus röst och det är väl typ... pop?

Var en stor hit har jag för mig. Minns bara refrängen. Hehe... kommer nog svårt att förstå men den gick typ,

"du duuu duu duuu duuu duu dududuu duuuu duuuu yeah I ... ... ... love"

eller nåt sånt... nån som kan få ut något ur det svamlet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Söker efter en låt från nittio-talet, det är en tjej med ljus röst och det är väl typ... pop?

Var en stor hit har jag för mig. Minns bara refrängen. Hehe... kommer nog svårt att förstå men den gick typ,

"du duuu duu duuu duuu duu dududuu duuuu duuuu yeah I ... ... ... love"

eller nåt sånt... nån som kan få ut något ur det svamlet?

Nej! Kan du förklara lite mer?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Söker efter en låt från nittio-talet, det är en tjej med ljus röst och det är väl typ... pop?

Var en stor hit har jag för mig. Minns bara refrängen. Hehe... kommer nog svårt att förstå men den gick typ,

"du duuu duu duuu duuu duu dududuu duuuu duuuu yeah I ... ... ... love"

eller nåt sånt... nån som kan få ut något ur det svamlet?

Någonstans inne i mörkret rör något kugghjul på sig, men kan inte komma på vad den kan heta. Om du kunde förklara lite mer så kanske jag kommer på det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...