Frenzy Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Nån gitarrpajas som vet vad detta är för gitarr? Söker alltså tillverkarnamnet och modellnamnet Bc rich beast eller son of beast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Nej men han har bannat mig 3-4ggr <.< Nja, två. Annars var det rätt.... Yes nej inget mer offtopic nu, sorry grabbs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Tjenare allihoppa! Jag har hittat den där låten som jag sökte efter förut om kontant reklamen för comviq: http://www.tele2.se/kompis/ Men vet nån vad låten heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Söker namnet på denna låten. http://www.blazing-angels.com/us/ Ni håller väl med om att låten är fantastiskt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Jag söker låten till den senaste 3 reklamen, nån som vet vad den heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 En "smula" off topic men det stavas "rasistbarn"... Ok messersmith btw thx KalleR hittade xXx låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Vet nån namnet på den här låten? Christiano Ronaldo vs Zlatan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Tjenare allihoppa! Jag har hittat den där låten som jag sökte efter förut om kontant reklamen för comviq: http://www.tele2.se/kompis/ Men vet nån vad låten heter? Reconstructed Canon heter musiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Reconstructed Canon heter musiken. Japp... Orginallåten är gjord av Johann Pachelbel och låten heter Canon eller Canon i D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Söker Dio-låten från 1:a eller 2:a avsnittet av Rundgång, dom typ intervyade en tjej som sa "Jag har alltid gillat Dio..." osv. och då fick man höra en låt med han, men vilken låt var det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Söker Dio-låten från 1:a eller 2:a avsnittet av Rundgång, dom typ intervyade en tjej som sa "Jag har alltid gillat Dio..." osv. och då fick man höra en låt med han, men vilken låt var det? Hur lät den ? Dio - Holy Diver ? Dio - Rainbow In The Dark ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 (redigerad) Hur lät den ? Dio - Holy Diver ? Dio - Rainbow In The Dark ? Inte Holy Diver, men det kan vara den andra du skrev. "Ska kolla" *EDIT* Det var nog inte den, men annars var RITD rätt bra Är det nån som vet vilken låt jag söker? Redigerad 6 april, 2006 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Jag söker låten Insomnia med Dark Fortress Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Inte Holy Diver, men det kan vara den andra du skrev. "Ska kolla" *EDIT* Det var nog inte den, men annars var RITD rätt bra Är det nån som vet vilken låt jag söker? Varför vill du ha den låten...den var så usel så att jag glömt vad den heter...rainbow in the dark var det ju inte:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Varför vill du ha den låten...den var så usel så att jag glömt vad den heter...rainbow in the dark var det ju inte:P Jag tyckte den var bra av det jag fick höra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Jag tyckte den var bra av det jag fick höra Men den var så fjollig...det ärinte likt DIO... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Men den var så fjollig...det ärinte likt DIO... Hade aldrig hört en Dio-låt när jag hörde den :"> , men BTW, är det ingen som vet vad det är för låt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Jag söker en sida som har "jag älskar dig" på alla språk som finns.. eller ja, inte alla sånna där små språk som varje liten "stam" i afrika har, men alla "normala" språk.. nån som kan nån sån sida? vet inte va jag ska googla på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Vet någon vart man kan få tag på låttexten till I Wanna Be Your Lover - La Bionda? Har googlad å shit men kan inte hitta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Vet någon vart man kan få tag på låttexten till I Wanna Be Your Lover - La Bionda? Har googlad å shit men kan inte hitta. Har själv inte kollat men HÄR kanske du kan hitta nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts