Jump to content

Jag söker namnet till ... -tråden


Arman
 Share

Recommended Posts

Någon som vet vad låten i den gamla reklamen för tv programmet "Ett herrans liv" med Filip och Fredrik heter?

Den där dom gick längs ett par röda streck och dansade lite. (har jag för mig)

Den gick nått i stil med:

"I wish i was a little bit a *nånting* I wish i was a little...." sen slutar reklamen.

Skee-Lo - I Wish

@Valle-Kuk: "Svartingen"? :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han syftade nog på en afro-amerikan.

Japp, men när jag skrev det kom jag inte på nåt annat sätt att utrycka det än "svartingen" eller elakare grejer som jag inte skriver här....

*EDIT* Jag vet inte om detta är rätt topic för en sån fråga men jag ser frågan onödig att starta en ny topic för, så jag frågar här:

Går det att få en lista på vilka låtar som är med på skiva "Absolute one hit wounders"

tacksam för svar :mellow:

Redigerad av Valle-Ball
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp, men när jag skrev det kom jag inte på nåt annat sätt att utrycka det än "svartingen" eller elakare grejer som jag inte skriver här....

*EDIT* Jag vet inte om detta är rätt topic för en sån fråga men jag ser frågan onödig att starta en ny topic för, så jag frågar här:

Går det att få en lista på vilka låtar som är med på skiva "Absolute one hit wounders"

tacksam för svar ^_^

Cdon.se,ginza o amazon.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...