Sikorka Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 (redigerad) Söker låten i 3 (tre) reklamen . de sjunger om någon spaceship 1984 eller nått sånt .. Söker den också. Ungefär så. Edit: Hittade tror jag, La bionda - Wanna be your lover Redigerad 2 april, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Jock Jams - Let´s get ready to rumble Tackar Du hade fått en kaka om jag inte hade lovat att jag skulle bjuda alla på cola på gta-sweden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Söker den också. Ungefär så. Edit: Hittade tror jag, La bionda - Wanna be your lover Läs Wu Zi Mu's post. rabarben: Tack för tanken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Någon som vet vad låten i den gamla reklamen för tv programmet "Ett herrans liv" med Filip och Fredrik heter? Den där dom gick längs ett par röda streck och dansade lite. (har jag för mig) Den gick nått i stil med: "I wish i was a little bit a *nånting* I wish i was a little...." sen slutar reklamen. Skee-Lo - I Wish @Valle-Kuk: "Svartingen"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Skee-Lo - I Wish @Valle-Kuk: "Svartingen"? Han syftade nog på en afro-amerikan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 (redigerad) Han syftade nog på en afro-amerikan. Japp, men när jag skrev det kom jag inte på nåt annat sätt att utrycka det än "svartingen" eller elakare grejer som jag inte skriver här.... *EDIT* Jag vet inte om detta är rätt topic för en sån fråga men jag ser frågan onödig att starta en ny topic för, så jag frågar här: Går det att få en lista på vilka låtar som är med på skiva "Absolute one hit wounders" tacksam för svar Redigerad 3 april, 2006 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Japp, men när jag skrev det kom jag inte på nåt annat sätt att utrycka det än "svartingen" eller elakare grejer som jag inte skriver här.... *EDIT* Jag vet inte om detta är rätt topic för en sån fråga men jag ser frågan onödig att starta en ny topic för, så jag frågar här: Går det att få en lista på vilka låtar som är med på skiva "Absolute one hit wounders" tacksam för svar Cdon.se,ginza o amazon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Cdon.se,ginza o amazon. Bra, det funka, tack då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Bra, det funka, tack då Inga problem, det är därför jag(och alla andra på forumet, förstås) finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Japp, men när jag skrev det kom jag inte på nåt annat sätt att utrycka det än "svartingen" eller elakare grejer som jag inte skriver här.... ...Rasictbarn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Mr.Magic kan du lugna dig lite med kommentarerna. Som jag har sett så har inte Valle-Ball gjort något fel. Ok? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Mr.Magic kan du lugna dig lite med kommentarerna. Som jag har sett så har inte Valle-Ball gjort något fel. Ok? Jag tar det han sa stötande. Btw ska du banna mig nu igen? omg det räcker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Jag tar det han sa stötande. Btw ska du banna mig nu igen? omg det räcker... . "Lugna dig lite med kommentarerna" - Jag ser i alla fall inte någon tendens till en ban - gör du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 . "Lugna dig lite med kommentarerna" - Jag ser i alla fall inte någon tendens till en ban - gör du? Nej men han har bannat mig 3-4ggr <.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Nej men han har bannat mig 3-4ggr <.< Antagligen har du förtjänat det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 ...Rasictbarn En "smula" off topic men det stavas "rasistbarn"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Nu börjar det gå för mycket offtopic. Om var och en sköter sitt så slipper man varningar, svårare än så är det inte. Och alla blir nöjda och glada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 (redigerad) Nån gitarrpajas som vet vad detta är för gitarr? Söker alltså tillverkarnamnet och modellnamnet Redigerad 4 april, 2006 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Nån gitarrpajas som vet vad detta är för gitarr? Söker alltså tillverkarnamnet och modellnamnet Svårt att se, men jag gissar på BC Rich. Modellnamn får du hitta på hemsidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Like he says. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts